Temptation Island #2

Ik kijk temptation island, het seizoen met Meghan en Kevin, Danielle en Mezdi enz.
Danielle laat een moker lelijke tattoo zetten door Fabrizio.
Kan iemand me vertellen of die tattoo nou echt was? Ik hoop van niet :cry:

Edit ik keek ff op haar insta en daar staat ze in bikini op en ik zie niks…of weg laten laseren

4 likes

Hahaha omg dit weet ik nog. Ze was toch zooo blij met dat gedrocht.

2 likes

Nou geen spannende aflevering vandaag… Vind die kampvuur sessies ook altijd ZO lang duren. Doe gewoon zoals bij USA lekker hop hop er doorheen en weer verder met je :sparkles: avontuur :sparkles:
En ze doen net of die swing of love iets totaaaal nieuws is, maar komt gewoon neer op hetzelfde als vorig jaar. Leuk geprobeerd door te zeggen dat de andere partner het ook moet willen. En er anders een kans is dat je alleen naar huis gaat. Maar Jan Sietse kreeg het gewoon op een presenteerblaadje aangeboden. Niet zoals de dames die zelf moesten kiezen wie het werd. Als dat bij de mannen ook zo gedaan was, was het misschien Ć­ets spannender geweest

21 likes

Ik ben halverwege de laatste aflevering maar jeetje waarom maakt Renee zich zooo druk elke keer om de relatie van Ivo?

16 likes

ā€œMijn liefde wordt niet beperkt tot ƩƩn persoonā€

Maar weet je vriendin dat ook of wat :joy:

7 likes

Jaaaa joh ā€˜intenser dan wat ik doe’. Wat een kerel zeg

Heh ik snap die swing of love niet??? Monica zegt tegen die vrouwen van joh als je t doet weet je niet of je vriend daar ook voor kiest, misschien ga je alleen naar huis. En Kay zegt doodleuk tegen Sietse joe je vriendin zit daar

23 likes

De productie wil gewoon het saaiste koppel dat toch niet over de schreef gaat eruit werken, dit was de manier.

18 likes

Ja dat begreep ik ook niet
Denk idd wat @Dombo zegt. Ik vond het een heel raar iets

3 likes

Ik vind RenĆ© echt geweldig soms. ā€œJa ik heb gewoon m’n havo en HBO hoor, ben misschien een beetje simpel maar niet domā€ :joy::+1:

53 likes

Ja die man neemt het allemaal niet te serieus. Kreeg eerst echt Michael en Samantha vibes bij hun maar tot nu toe zijn ze wel het meest normaal volgens mij lol

18 likes

Ja! Zag je in het voorstukje met koffers aankomen en dat Kai en Monica hen toespraken

Ik heb gemist dat het een fake koppel was? Hoezo?

3 likes

Het was wel heel erg doorgestoken kaart hoe Sietse en Linde naar huis gingen hoor :smiling_face_with_tear: maar ze waren ook best saai verder dus prima, next.

1 like

Was dat moment dat die meiden moesten beslissen wie er gebruik mocht maken van de schommel heeeeeel ongemakkelijk of lag dat aan mij?
En sowieso denk ik dat de productie hier een aandeel in heeft gehad. Vorig seizoen gingen de twee saaiste er ook meteen uit.

4 likes

Zin in volgende week als ziek openminded Ivo huilie huilie gaat doen!

22 likes

Ja ik geniet er gewoon echt van :sweat_smile:
Die kop van die kwal ook tijdens kampvuur #jaloers. Zo stoer doen met je wifey erbij en dan dit hahaha.

1 like

Ja echt een goeie teaser want ik ben MEGA benieuwd waarom hij begint te janken, terwijl ie doet alsof ie alles kan hebben.
Eigenlijk bedoelt ie wrs ik mag alles en maris mag niks

12 likes

Ja die Brabantse meid met haar ā€œwe zitten in hetzelfde beschuitjeā€ :joy:

4 likes

Hahahahaha deze guy denkt dat hij Justin Bieber is ofzo. ā€œIk hoop naar AziĆ« of AustraliĆ« te gaan, waar niemand mij kent.ā€ :joy:

12 likes

Hahaha hij deed ook nog mee aan ex on the beach. Daar was hij elke avond dronken en kon hij geen enkele vrouw versieren (en dat is niet erg moeilijk daar). Echt zo’n broekie was hij toen.

2 likes