‘Disrespect getoond’ zou Danielle zeggen
Hahah sorry maar die Maris is echt een grap, ze probeert zo hard om de cool girl te zijn. Ook dat ze moet huilen van geluk omdat ze blij is voor Ivo om hem zo te zien, uhuh🤥
En die Esmé is ook zo vermoeiend met dr ‘ik ben zoo chilllllllll en open’ bladiebla. Ga maar lekker met Ivo mee naar huis ja en lekker niet preutse seks hebben
Maar zou die Esmé Ivo echt leuk/aantrekkelijk vinden? Krijg het gevoel alsof ze het allemaal heel erg aandikt.
Saai seizoen tot nu toe wel.
Neejoh ze houdt van aandacht denk ik en vindt ‘t wel leuk om met ‘m te flirten en ‘open minded’ gesprekken met hem te hebben, maar ik denk dat Ivo haar veel leuker vindt hahahh. Zij lacht zich rot en rent straks net als Cherish gillend weg
Ik vind Linde op Ilse de Lange lijken en haar haar ziet er altijd uit alsof het heel lekker ruikt
Het leek ook alsof ze halverwege dat gesprekje haar make up iets hebben aangepast, ineens zag het er stukken beter uit.
Ja dit denk ik ook!! Er was ook een fragment waarbij Ivo zei tegen Maris “ja, zij heeft ook een open relatie” oid over de verleidster, waarbij Maris vroeg “ook?”, dat leek echt een verspreking waarbij hij gecorrigeerd werd.
ja dit is wel temptation island met diepgang he
Hahaha vind je? Hij zegt op een gegeven moment dat hij soms klaar is met praten met Annebel en dan maar z’n “piemel in haar mond duwt.”
Haha ja dit, en als hij iets wil eten dat hij gaat roepen: Annebeeel waar ben je ik heb honger, en dan net zo lang blijven roepen tot zo’n meid hem te eten geeft en dat hij dan zegt: laaaat maar Annebel. Zal leuke dynamiek zijn thuis als die vent niet eens zelf een snackie kan pakken zeg
Vond dit ook meer een beeld van “oh kijk ik heb net lol gehad maar moet nu ff extra goede beelden laten zien door te laten blijken dat ik nog steeds aan haar denk!11!!”
Hij is denk ik meer met haar bezig dan echt zn gang te gaan daar. Aan de ene kant goed maar aan de andere kant moet je ook juist jezelf kunnen zijn toch?
Maris vind het allemaal zo leuk voor Ivo etc nou sure Jan geloof er niks van
Ik kijk temptation island, het seizoen met Meghan en Kevin, Danielle en Mezdi enz.
Danielle laat een moker lelijke tattoo zetten door Fabrizio.
Kan iemand me vertellen of die tattoo nou echt was? Ik hoop van niet
Edit ik keek ff op haar insta en daar staat ze in bikini op en ik zie niks…of weg laten laseren
Hahaha omg dit weet ik nog. Ze was toch zooo blij met dat gedrocht.
Nou geen spannende aflevering vandaag… Vind die kampvuur sessies ook altijd ZO lang duren. Doe gewoon zoals bij USA lekker hop hop er doorheen en weer verder met je avontuur
En ze doen net of die swing of love iets totaaaal nieuws is, maar komt gewoon neer op hetzelfde als vorig jaar. Leuk geprobeerd door te zeggen dat de andere partner het ook moet willen. En er anders een kans is dat je alleen naar huis gaat. Maar Jan Sietse kreeg het gewoon op een presenteerblaadje aangeboden. Niet zoals de dames die zelf moesten kiezen wie het werd. Als dat bij de mannen ook zo gedaan was, was het misschien íets spannender geweest
Ik ben halverwege de laatste aflevering maar jeetje waarom maakt Renee zich zooo druk elke keer om de relatie van Ivo?
“Mijn liefde wordt niet beperkt tot één persoon”
Maar weet je vriendin dat ook of wat
Jaaaa joh ‘intenser dan wat ik doe’. Wat een kerel zeg
Heh ik snap die swing of love niet??? Monica zegt tegen die vrouwen van joh als je t doet weet je niet of je vriend daar ook voor kiest, misschien ga je alleen naar huis. En Kay zegt doodleuk tegen Sietse joe je vriendin zit daar
De productie wil gewoon het saaiste koppel dat toch niet over de schreef gaat eruit werken, dit was de manier.