Temptation Island #2

Ik vroeg me altijd wel af waar ze het van deden. Huis bouwen (op wielen), nieuw bedrijf, groot bedrijfspand… maar wat bizaaaar

6 likes

Welk seizoen is dat op Videoland? Nog met Rick als presentator of al met Monica?

Dacht met Rick

Edit: seizoen 5

2 likes

Hahaha sorry ik weet dat het de normale gang van zaken is. Maar dat balkje :joy:.

11 likes

Nou Melissa wist vast wel waar haar vriend mee bezig was gok ik zo.
Ze hebben nog even lekker kunnen genieten in Dubai alvorens hij zichzelf bij de politie heeft aangegeven :fu:

9 likes

1 miljoen straatwaarde PER DAG weyooo

4 likes

Vraag me nu wel af of dit ook de reden was dat ze tijdens temptation die telefoon hadden. Zogenaamd omdat je elkaar niet kan missen maar eigenlijk gewoon je drugszaak runnen.

25 likes

Wow ja idd

2 likes

Hahahah hardop aan het lachen om het balkje :joy::joy::joy:

1 like

Ik weet niet of t al gedeeld is maar Niels en Rosanna zijn voor de 14e keer uit elkaar

3 likes

Die Gianni beweert nu op instagram dat het allemaal een 1 april grap was. Geloof ik dus helemaal niks van. Waarom zou je twee weken lang iedereen laten geloven dat je betrokken bent bij het grootste methlab van NL
Ik denk dat zijn vriendin dit geplaatst heeft en dat zij dit uit een soort paniekreactie doet?

1 like

Kan me ook niet voorstellen dat hij al vrij is. Sowieso bullshit.

Als dit een paniekreactie van Melissa is vind ik het wel oprecht zielig voor haar.

3 likes

Eergisteren oid las ik dat het voorarrest met 3 mnd verlengd is

3 likes

Als het een 1 april grap zou zijn, dan zou hij ook niet de enige zijn die dat zou melden denk ik. Neem aan dat rtl blouevard en telegraaf dat dan ook wel zouden aangeven

1 like

Dit kan ook eerder opgenomen zijn he!

2 likes

Neem aan dat het OM niet meedoet met 1 april grappen haha

15 likes

Denk dat Melissa gewoon z’n account beheert en dat soort mensen maakt tig foto’s en selfies samen dus ze zal wel een voorraadje hebben. Denk echt dat hij nog gewoon vast zit.

2 likes

28 april nieuw seizoen op Videoland!

8 likes

Meisje die ik ken doet mee :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ohh dat lijkt me echt geweldig om daarin een bekende te zien😂 heb in tot nu toe alleen bij The Bachelor gehad. Als verleider of als koppel?

4 likes