Temptation Island #2

Ik heb ook het idee dat dat hele ~ cOnCePt ~ van een open relatie vooral eenzijdig is vanuit Ivo en dat hij zich niet kan bedenken dat Maris dan inderdaad ook gewoon lekker haar gang kan gaan. Kan hem echt niet uitstaan haha, vind Maris ook zo’n knappe en leuke vrouw!

16 likes

Vinden anderen ook dat Maris op Romee Strijd lijkt? :heart_eyes:

5 likes

Het zou echt zonde zijn als Whitney op de dreamdate heeft gezoend met dat meisje, ik denk niet dat zij liegt. Toch nog even je relatie verpesten op de allerlaatste date en dan ook nog met een volledig ‘nieuw’ meisje :grimacing:

1 like

Nee ik denk ook dat dat meisje de waarheid spreekt, Whitney heeft het snel opgegeven!

Nee meer op Wil van Tien eigenlijk

15 likes

Ah ok! Vind het nog steeds een gekke uitdrukking

Jaaaa! Vooral als in die shots dat ze met de camera zit en die bril op heeft

2 likes

Dit heeft zij een paar afleveringen geleden al gezegd. Dus ik denk niet dat het volgende week terug komt.

3 likes

Haha heerlijk dit :laughing:

15 likes

Haha wilde deze ook net plaatsen! Of iig het insta-account, niet Kakhiel.
Hardop gelachen om deze:

https://www.instagram.com/p/CfTQ7kSoXTI/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

“Trouwen waarom niet” hahahahha

6 likes

Goeie reden wel :joy:

2 likes

Ik denk vooral dat Ivo dit wilt met allemaal dames. Als ze hem had uitgenodigd met haar dreamdate met Jari had hij denk ik ook anders gereageerd.

3 likes

Die Ramon is echt een wandelende red flag, echt jammer da Cleo voor hem valt

4 likes

Is dat die guy die eerst met Annebel “was”, uitsprak gevoelens voor haar te hebben en toen zij dat afhield, hij met hetzelfde gemak overstapte naar Cleo en daar nu bijna hetzelfde zegt?

3 likes

Hahaah Rene “bijkletsen en ketsen denk ik” :rofl: Wat een gast :joy:
Ohh en wat is die Antonio toch een enorme loser he? Eerst stoer beweren dat ie geen spijt heeft en blabla. Hele verhalen bij dat kampvuur. En nu toch spijt van alles en gaat ie er “alles aan doen” om Cleo weer terug te krijgen :roll_eyes:

En Jan Sietse en Linde toch uit elkaar dus!

Is het een probleem dat je weer in liefde gelooft door René en Annabel? Haha :heart:

19 likes

Ik vind Annebel en René wel aandoenlijk hoor haha, ze lijken elkaar wel echt gevonden te hebben. Verder vond ik de aflevering echt saai, snap niet dat het kampvuur in tweeën is gehakt? Keek voornamelijk voor Ivo en Maris haha

4 likes

Wat ziet Kaj er ziek uit zeg!
Heel lief René en Annabel!

8 likes

Ja ik hoopte ook dat we Ivo en Maris nu zouden zien, vond het ook alleen de voorspelbare mensen nu.

2 likes

Dat is altijd toch, zodat de meeste ‘juice’ over blijft voor de laatste aflevering zodat we die ook nog gaan kijken. Als het andersom was zou niemand meer kijken voor Annabel en René en Antonio en Cloe

2 likes