Temptation Island #2

Ja echt een goeie teaser want ik ben MEGA benieuwd waarom hij begint te janken, terwijl ie doet alsof ie alles kan hebben.
Eigenlijk bedoelt ie wrs ik mag alles en maris mag niks

12 likes

Ja die Brabantse meid met haar “we zitten in hetzelfde beschuitje” :joy:

4 likes

Hahahahaha deze guy denkt dat hij Justin Bieber is ofzo. “Ik hoop naar AziĂ« of AustraliĂ« te gaan, waar niemand mij kent.” :joy:

12 likes

Hahaha hij deed ook nog mee aan ex on the beach. Daar was hij elke avond dronken en kon hij geen enkele vrouw versieren (en dat is niet erg moeilijk daar). Echt zo’n broekie was hij toen.

2 likes

Pfff wat een saaaaai seizoen.

1 like

Omg wat een leeghoofd die Antonio

5 likes

En vergeet dit pareltje niet.

5 likes

Hahaha ja omg ik ging stuk om die jongen. En dan op je eerste avond dronken worden, vrouwen op je kamer laten, redelijk intiem dansen met de vrouwen, etc. etc. :joy: Die vriendin gaat echt kapot bij de eerste beelden al. Wat ongezond (in mijn ogen) zeg dat ze niet zonder elkaar op stap mogen thuis en elkaars locatie checken en zo pffff wat een onzekerheid dan.

7 likes

Haha ik ga ook echt stuk om dat kapsel. Dat haar is echt keihard van de pot gel

3 likes

Ja echt!

Vraag me ook af of ze echt een stel zijn, vond het er zo ingestudeerd en nep uitzien dat ze afscheid namen. Maar misschien ben ik een beetje achterdochtig geworden haha

5 likes

Ja omg ‘ja blond en dikke tieten’ :woman_facepalming:t3:

En ambitie ofzo, vind je dat nog belangrijk? ‘Nee eigenlijk niet’ :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

3 likes

Echt een volkse jongen

@crazyvibes iig niet serieus. Zij is 21 en ze hebben nog maar een jaar een relatie waarin ze ook al problemen hebben. Niets te verliezen dus đŸ« 

Ik zat ff op zijn fb te kijken, hij woont op t kamp, deelt veel dingen van mart hoogkamer en tino martin haha dus komt idd behoorlijk volks over

Ohja en hij heeft een kind. Maar niet met Cleo, dus blijkbaar is dat geen probleem voor dit programma

Ik snap ook niet dat Monica er altijd zo leuk uit ziet in NL of als ze op vakantie is maar in temptation island heeft ze zo’n lelijke dingen aan altijd?? Die witte laarsjes ook iedere keer

15 likes

Volgens mij is de enige voorwaarde dat je geen kind hebt in de huidige relatie. Hebben ze toch nog een soort van fatsoen als programmamaker

3 likes

Ja echt zo vaag, ik dacht eerst dat ie zich schaamde dat ie moest huilen of zo van slag was en er daarom zoiets raars van maakte, sloeg nergens op :rofl:

2 likes

Ik vond het vooral zo gek dat Ivo daar lag te huilen op de bank en dat iemand toen kussens over z’n hoofd ging leggen, alsof zijn gehuil niet gezien mocht worden of weggestopt moest worden. Als die jongen zich schaamt voor z’n tranen kan hij toch alleen op z’n kamer gaan zitten, nu stond er een soort tentje van kussens op z’n hoofd :exploding_head:

18 likes

Hahaha ja WAT WAS DAT?! Leek wel satire

2 likes

Ik vond het stuk waarin Ivo en Esmé in die psychologie tijdschriften aan het lezen waren erg grappig, alsof het een stukje sitcom was waarin ze van die types die zichzelf erg belangrijk vinden belachelijk maken :joy: :joy: :joy:

11 likes

Ivo wil van ‘openmindedness’ echt zn identiteit maken maar probeert veel te hard

11 likes