Temptation Island #2

Ik had het idee dat René dat deed om hem een beetje te plagen/op te vrolijken? Als grapje zeg maar. Maar was mijn invulling hoor, geen idee of het klopt. :sweat_smile:

2 likes

Ik moet de aflevering van vandaag nog verder kijken, maar elke keer als ik Nena hoor, moet ik denken aan Iris Rulkens die mensen nadoet. Alleen is het dan dus gewoon haar eigen stem ipv een typetje :sweat_smile:

2 likes

Ik kan me niet herinneren dat er eerder in de geschiedenis van Temptation Island sinds de dag de nieuwe aflevering maar 1 post in dit topic staat.
Dit moet wel echt een saai seizoen zijn.

24 likes

Ja ik vind het ook een saai seizoen. Het nieuwe stel vind ik ook niet leuk en vooral erg simpel overkomen. Misschien wordt ik te oud voor dit programma :joy:

6 likes

En dan gaat mijn bericht ook nog niet eens over de aflevering zelf :smiling_face_with_tear:

Same, ik vind het ook een saai seizoen. En ik geloof ook niet dat Cleo en Antonio een echt stel zijn, die doen vast mee voor de fame ofzo.

3 likes

Ik ben ook afgehaakt terwijl ik Temptation USA nog wel heel graag volg. Vind het verschil met die en de NLse versie echt zo veel te groot, de kampvuren die over drie afleveringen worden uitgesmeerd (ipv bijna elke afl een bonfire zonder debiele cliffhangers) en dat oeverloze geblaat van Monica die alleen maar opmerkingen maakt om de stellen naar elkaar op te naaien. Ik wil enkel nog Mark met z’n wijze opmerkingen en oprechte adviezen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart::heart::sob::sob:

5 likes

Ja joh, ik ging gisteravond kijken en dacht huh stond er vandaag nou echt maar 1 post in het TI topic??? Maarja het was echt zo :woman_shrugging:

Ik denk overigens wel dat antonio en cleo een echt stel zijn, want ik had hem dus op fb gezocht en er waren echt veel posts met foto’s van hen samen die ook al maaaaanden terug gaan.

1 like

Maar ze gaven elkaar zo’n ongemakkelijke knuffel bij het afscheid :joy:

1 like

Ik vind het ook ongemakkelijk hoe zij gesprekken afkapt, of ja zo komt het over. Nu al een paar keer dat ze iets zegt als “ja nou ok, zullen we gaan?” “Dus ok, doei” en het komt allemaal zo… ingestudeerd over ofzo alsof ze ongeveer 5 antwoorden kent die ze dan afwisselt en alles is zo monotoon ook.

Je kan wel merken dat het format wat ze probeerden te bereiken met dat love or leave gewoon niet werkt hier. Het viel me ook op dat ze deze aflevering ineens weer opvallend vaak het woord “proces” erin gooiden met z’n allen, alsof ze er door de productie op zijn gewezen dat ze dat niet vaak genoeg gebruikten

2 likes

Ik hoopte dat er nog een dikke battle om die single Aron zou gaan ontstaan, maar helaaaas

1 like

Ohnee Ivo doet de konijnendans (not surprised though)

3 likes

Nee dit was echt :joy: vorige aflevering al wel. Toen zei Ivo ook dat Esmee z’n parttime psycholoog was ofzo

2 likes

Ik zie net via Insta dat Aylene en Efrain van vorig jaar op oorlogspad zijn tegen de regie van TI. Ze zouden gedrogeerd worden bij de dreamdates ofzo. René van dit jaar reageert erop en ontkent dit natuurlijk. heel vaag verhaal weer, maar GHB meenemen als productie om de leden te drogeren vind ik toch niet zo geloofwaardig :sweat_smile:

6 likes

Ik zou wel een een temptation island willen met mensen met een creatief beroep en een beetje intellect
Lijkt me best geinig

4 likes

Ho ho, René heeft wel zijn havo en zijn HBO gedaan hè :wink:

5 likes

Ben nu door t saaie NL seizoen, tempa usa seizoen 2 aan het kijken en daar is veel meer juice. Dan is de kopie van Mart Hoogkamer echt een slap aftreksel.

Ik vind Antonio ook een naar ventje maar die is minder geniepig en geniepige mensen trek ik echt slecht

2 likes

Ik vind antonio echt fantastisch, tv goud.

Hoe ie meteen de fout in ging, toen de dag erna zei “ik snap dat ik niet alleen uit mag” en zei minder te drinken en toen hoppa Savonds weer precies zo was als op nacht 1.

4 likes

Ja hoe kun je zo’n bord voor je kop hebben, ongelofelijk

3 likes