Vroegen ze niet âgaan jullie alleen naar huis of met iemand anders?â
Niet om Antonioâs acties goed te praten want het blijft een hork, maar hij had eigenlijk wel gelijk toch? Productie heeft hier wel echt flink zitten stoken, nog meer dan normaal. Eerst laat Kaj aan Antonio zien dat Cleo het uitmaakt (niet eens echt officieel zoals toen bij Jaydi, Cleo zegt het meer tussen neus en lippen door tegen andere deelnemers). dan denkt Antonio: fuck it. En dan laten ze Cleo alleen die beelden van Antonio zien waarop hij âvreemdgaatâ, terwijl het in zijn ogen al uit is.
Ik denk dat ze miscommunicatie hadden over âhet uitmakenâ want Cleo zei tegen een verleider dat ze een punt achter de relatie wilde gaan zetten maar dat dan nog wel in het echt met Antonio ging bespreken (zoiets in ieder geval, weet de letterlijke woorden niet) waarbij ze het dus, denk ik, in haar beleving nog niet had uitgemaakt maar alleen zei dat dat was hoe ze er nu in stond. En Antonio heeft dat, denk ik, als vrijbrief gezien van âoke het is uitâ en is daarna gaan kussen/seks met Fleur. Maar in Cleoâs beleving was het helemaal nog niet uit en ziet zij het dus als vreemdgaan. Ik begrijp Antonioâs interpretatie ook wel hoor, omdat Cleo natuurlijk wel zegt het uit te willen gaan maken. Maar in haar beleving heeft ze het dus nog echt uitgemaakt omdat ze hem nog niet heeft gesproken/gezien.
En los daarvan, als je partner het uitmaakt, en jij nog van diegene houdt en hoopt dat het goed komt ga je dat niet als vrijbrief (ha) gebruiken om meteen met een ander het bed in te duiken. Uit liefde en respect (en hoop dat het nog goed komt) zou ik dat never doen.
Hahahaha omg die van â je aanwezigheid â , Ik herinner me die nog zo goed. Toen zei ik letterlijk hardop tegen mezelf in mijn eentje voor de tv:â wowwwww, wtf ik zou echt beledigd zijn man jezus â Als mijn vriend op niks beters kon komen dan 'mijn aanwezigheid ', zou ik niet eens meer naar Temptation Island te hoeven gaan om mijn relatie te overdenken
Ja maar los van Antonioâs interpretatie, bracht Kaj het niet ook echt van: ze zet er een punt achter? Misschien herinner ik me dit verkeerd hoor, kan ook. Maar zou ik best raar vinden als Cleo er nog niet 100% over uit was. En idd tuurlijk is het dan geen excuus voor Antonio om meteen met iemand het bed in te duiken. Maar vind het dan wel heel stokerig van productie. Not that Iâm surprised, trouwens.
Ja ze hebben duidelijk iets geprobeerd om het nog wat spannend te maken,
Annabel en haar vriend hebben echt een hele goede edit gekregen trouwens, alsof 1 stel het wel moest halen dit jaar
Ja ik vind het ook absoluut stom ge-edit/benoemt. Dat viel me sowieso heel erg op dit jaar dat ze bijv. Rene en Annebel beelden van elkaar lieten zien dat ze benoemen dat ze zo gelukkig zijn met de ander en bij elkaar willen blijven. En bij Maris&Ivo en Iris&Whitney zie je die beelden helemaal niet terwijl zij soms dat soort dingen ook benoemen! Alsof ze zeker wilden zijn dat in ieder geval één stel bij elkaar zou blijven en daarom hen extra vaak âleukeâ beelden hebben laten zien.
Wat vreselijk gĂȘnant dat gebekvecht tussen Cleo en Antonio, tering. Meest irritante stel van alle jaren denk ik, kan ze echt niet uitstaan allebei.
Ik moest ook lachen om Monica:
Monica: Heb je zin om Antonia te zien?
Cleo: Nee, ik zie er tegen op.
Monica: Laten we hem erbij halen!
Haha okeee leuk. Ik heb sowieso het idee dat Kaj en Monica erg hun best doen om neutraal te zijn, maar daardoor komt er eigenlijk niks zinnigs uit ze.
Ik vind het juist wel goed dat Cleo gewoon haar mannetje staat en een weerwoord heeft. Haar overmatig gebruik van mongooltje vond ik dan weer echt zonde.
Ik had het idee dat ze zich beter verwoorde in Nederland toen ze elkaar weer zagen.
Die Antonio is gewoon helemaal gek geworden.
Ja toen zei ze dat Antonio haar echt voorschutting heb gezet. En hij reageerde daarop en nam het woord voorschutting gewoon precies over hahahaha echt meine gute
Haha heel veel mensen zeggen dat zo, niet als je hebt mij voorschutting gezet maar âhet is een verschutting voor mijâ
Ik zie/hoor dat wel vaker
Vooruitblik van volgende week wanneer Iris tegen Whitney zegt: âEn?? Had ze een lekker kutje?â
Echt grofgebekt zeg.
Ivo en Maris zijn nog samen?! Zag ik niet aankomen. Het werd me wel duidelijk dat Maris ook wel openstond voor een open/niet per se monogame relatie maar ze het en public bespreken gewoon niet prettig vond. Ik vind Ivo nog steeds een raar type trouwens.
Zo Whitney is lekker aan de fillers en botox gegaan! Zân ingevallen gezicht en rimpels zijn veel minder.
Wow dit viel mij ook op! Iets aan zijn gezicht was heel âbolâ, kan het niet precies uitleggen maar het zag er echt anders uit.
Botox en fillers
Het lijkt wel of Kaj aan de pillen heeft gezeten bij dat laatste kampvuur, iemand zei hier vorige week ook al dat hij er zo ziek uitzag, dus ik keek nog eens goed maar hij heeft vooral hele grote pupillen lijkt wel