Temptation Island #2

Hij gaf Michella Kox toch ook een lapdance op haar (veelste grote) verjaardagsfeestje?

1 like

Zijn hier ook links van?

Ik vraag dit voor een vriendin.

11 likes

Ach het is heerlijk vermaak een quarantaine tijd

Kevin is zo niet sympathiek en Kayli komt zo dom over.

Ik snap nog steeds niet echt hoe het nu tussen Karina en Gregory is gegaan. K was met een verleider aan het praten dat ze ‘echt klaar’ was met de relatie. Dat zag G bij het kampvuur en dat zag hij als een soort startschot om dan maar een stapje verder te gaan met Tahira. Vervolgens zag K die beelden en was ze Ă©cht klaar en nu is het uit?

Was er nou ook nog in de eerste aflevering dat die chick naar Gregory’s kamer ging en dat je hoorde van “ja hij is te groot” en “gewoon doorduwen”. Of heb ik dat verzonnen? Daar hebben we niks meer over gehoord volgens mij.

Ik heb foto’s van zijn billen :sweat_smile: Hij was de stripper op een vrijgezellen feestje waar ik was.

5 likes

Nee G zei in aflevering 1/2 dat de koek op was en ging direct aan de haal met een verleidster. Niks gebeurd volgens mij maar wel zwaar flirten (inclusief: dat is niet het zendertje maar mijn lul) en ze kwam op avond één in zijn kamer. K zag dat en was boos. Die trok dus naar D. Tegelijkertijd trok G naar L. L werd verliefd op G, G beseft ineens dat hij zijn vriendin niet kwijt wilt. Ondertussen groeit K’s band met D en beseft ze dat ze wel klaar is met G. Nu rijden K en D tegen elkaar op en verwijt G, K dat zij gevoelens heeft voor een ander terwijl hij de ineens de heilige speelt. Volg je het nog

Edit: eigenlijk gewoon het standaard patroon. Die mannen komen in een huis veel vrouwen en degraderen hun vriendinnen naar second best. Staan open voor alles, doen de domste uitspraken en na een week beseffen ze ineens dat hun vriendinnen best leuk zijn, maar dan hebben de vriendinnen de uitspraken al gezien en zijn ze er klaar mee én beseffen zij dat ze veel leuker kunnen krijgen.

18 likes

Tahira hoort bij Marco, jij bedoelt Liyah

4 likes

Nadat ik hier heb gelezen heb ik gedroomd over angelo. We hebben elkaar gezien in de sportschool en zijn daarna gaan daten. Euh ok, 8/10 would recommend

5 likes

Hahah ja Angelo is echt zo typisch “lekker fout”

4 likes

Een beetje? Haha laat dat beetje maar weg (vind ik dan hoor). Vind het echt een tjappie

11 likes

Haha thanks voor deze uitleg. Zo typisch inderdaad voor bijna al die mannen.

@Alchemy ohja duh, thanks!

1 like

Dennis toch? Kevin is haar vriend.

Ik heb ze helaas niet :pensive:

Angela van vorig seizoen heeft in haar stories een echofoto geplaatst met hallo there little one! (Is me alleen niet duidelijk of het dan van haar is, dacht dat het uit was met haar vriend)

Ik las op Facebook dat mensen denken dat het een echo van een dier is. Ik heb geen idee of dat klopt hoor haha maar omdat de baarmoeder er anders uit ziet ofzo?

1 like

Ze plaatst net dat ze voor de tweede keer tante wordt. Vind het zo irritant dat ze dan een echo foto plaatst met zo’n tekst, en dan twee uur later dat dan zegt
 Zou het voor meer volgers zorgen?

4 likes

Ja ik denk dat dit wel een beetje voor aandacht is, normaal gesproken feliciteer je de ouders of zeg je erbij dat je tante wordt. Nu heeft ze tactisch paar uur even zitten wachten. Maar ja wel leuk voor haar dat ze weer tante wordt!

Haha videoboodschappen. Moet gelijk denken aan rapper Sjors!

Onleesbare teksten ook. Maar de winst gaat naar een goed doel en dat vind ik dan wel weer tof van hem