Temptation Island #2

Hem kennende ziet hij zichzelf als goed doel

4 likes

Moet direct aan die van de gouden kooi denken, stichting (J)aap.

1 like

De eerste helft van de aflevering dacht ik: saaaai. Maar na het filmpje die ze elkaar mochten sturen begon het pas.
Snap niet zo goed waarom Kevin boos werd om de boodschap van Eva? En best wel flauw van de productie dat Eva eerst een wel oké filmpje te zien kreeg en daarna ineens extra beelden op dat fotolijstje?

Denken jullie dat Daryl oprecht is met Karina?
Wel sneu om Gregory zo te zien, hij stortte echt helemaal in. Maar volgens mij zijn ze gewoon zo’n typisch geval van ‘kunnen niet met en niet zonder elkaar’. En die tattoo meteen coveren.
Wat me trouwens opviel is dat er bij Liyah in het onderschrift niet meer staat dat ze student psychologie is (dat stond er eerst onder toch?).

Maar aan het voorstukje van volgende week te zien gaat er sowieso iemand flink van bil :eggplant:

5 likes

Kevin laat zich wel kennen hoor :exploding_head::exploding_head:
Inderdaad lullig dat Eva die beelden nog te zien krijgt na de videoboodschap, maar zij is echt beter af zonder hem :wave:t3:

Moest wel stiekem hard lachen om zijn opmerking over zijn kat :joy:

Edit: heh zit Gregory nou in het voorstukje met een andere chick dan Liyah te zoenen?

Kevin doet me denken aan een Angry Bird

51 likes

Jaaaaaa omg :joy:

1 like

Die Kevin is echt niet goed hoor? Helemaal door het lint om een normale boodschap en het feit dat ze “lieve Kevin” zegt. Die zoekt gewoon redenen om van haar af te komen

16 likes

Ja of hij is gewoon niet heel snugger

6 likes

Nee dat sowieso niet

1 like

Ik vind het eigenlijk best wel raar dat ze Jaydi niet op de hoogte stellen van het vertrek van Sonny?

30 likes

Ja!! Hoe gaat dat dan bij de terugkomst van Jaydi na de dreamdate?

1 like

Ik irriteer me echt aan die zogenaamde spirituele praatjes :sparkles:ik zit goed in mijn proces blabla. Gast… je zit in Temptation Island :roll_eyes:

7 likes

Misschien hebben ze het niet gezegd van Sonny omdat ze bang zijn dat Jaydi dan ook naar huis wil. Vind het ook gek! Had verwacht dat ze dan in ieder geval iets op die tablet had gezien…

Ik denk dat ze dat Jady pas laten weten bij het laatste kampvuur ofzo. Dat ze dan of een beeld krijgt van Sonny die afscheid neemt of dat ze zeggen: we hebben voor jou geen laatste beelden, want Sonny was klaar met zijn :sparkles:proces :sparkles: en heeft daarom besloten naar huis te gaan. O.i.d.

Vond het ook raar dat Denise alleen Jady en Karina riep n.a.v. haar fotolijst die afging. Eva hoort er nu toch net zo goed bij?

En omg je Kevin moet echt achter álles een reden zoeken om boos te zijn op Eva :sweat_smile:

3 likes

Ik denk niet dat Daryl oprecht is eigenlijk, zie het gewoon niet gebeuren. Extra sneu voor Greg, maar op zich ook fijn als hij straks van K af is als ze niet serieus is. Ik vond haar reactie op zijn filmpje ook overdreven?

5 likes

Ik zie ook geen enkel sprankje echte liefde tussen hen. Je ziet ze alleen maar zoenen, tegen elkaar aan schuren en het hebben over zijn pik die groot is/wordt. Een fatsoenlijk gesprek hebben ze (van wat wij hebben gezien iig) nog niet gevoerd. En Karina zegt zelf ook dat het tot nu toe alleen fysieke aantrekkingskracht is

13 likes

Denise stop eens met Engels.

44 likes

Ik spoel alles met Denise door.

2 likes

Get it off your chest!!

4 likes

Ik ook? Maar ik vond haar reactie ook wel verrassend. Vantevoren helemaal ‘oh ja prima als ik iets heb, ook als ik niets heb’. En dan heb je niks en dan ben je zo over de rooie…

3 likes