Temptation Island #2

Ja die Amerikaanse versie was er ook al voordat in NL die ‘Love or leave’ variant opkwam. Helaas heeft het in NL alleen maar saaie seizoenen opgeleverd, terwijl Amerika elke keer weer leuk is. Die man gaat ook echt het gesprek aan inderdaad, dat zie ik Kaj nog niet doen

3 likes

Ja! Ik ben heel benieuwd of hij die zelf stelt, of dat hij een oortje heeft met een psycholoog op de hotline haha

1 like

Ik lees net dat Iris en Mitch uit elkaar zijn

Ach is de bruiloft er niet van gekomen?

Nee de arme sga zit niet zo lekker in zijn vel

5 likes

Het gerucht gaat dat ie een ander heeft lopen wippen

Ah demonen

10 likes

Welk seizoen van Temptation Love or leave is het leukst? 1,2 3 of 4?

1 like

Ik kan me van geen een van die seizoenen echt iets herinneren en … dat zegt denk precies genoeg :sweat_smile:

2 likes

Die heb ik dus wel allemaal gezien al helaas. Jammer dat deze seizoenen minder zijn!

1 like

Oh ja Delphine en Bert ahahahah, die zijn nog wel vermakelijk. :grin:

1 like

:clown_face:

4 likes

https://www.ad.nl/show/voor-het-leven-getekend-door-temptation-island-daar-verandert-vergoeding-van-30-000-euro-niets-aan~abf96956/

Artikel zit achter een paywall helaas. Maar dit koppel uit 2021 treedt nu naar buiten over de misstanden en manipulatie in het programma en de trauma’s die ze daardoor hebben opgelopen. Aylin heeft hierdoor twee keer een zelfmoordpoging gedaan en heeft een hele tijd onder toezicht van de crisisdienst gestaan.

Wel heftig verhaal hoor, die misstanden is geen nieuwe informatie maar om het ook zo van een ex-koppel te horen. Ben benieuwd of er meer volgen.

2 likes

Oja dat koppel. Hij was toch model. Ben benieuwd welke misstanden ze bedoelen.

Geen drinken zonder alcohol? Ook geen water dan? Dat klinkt heel erg als dat zo is. De rest ook trouwens. Wat erg.

WTF maar ook geen water? Ja jij was er niet bij dat snap ik haha. Maar geen water klinkt haast niet te geloven. Maar wel heftig hoor, jeetje

3 likes

Ja klopt. Wat erg. Dit klinkt haast als een martelmethode? Ik vind dat de programmamakers hier zwaar voor gestraft moeten worden.

7 likes

Nouja, er staat in dat artikel dat dat een keer gebeurde, dat ze dus geen water kreeg maar iets met alcohol. Ik neem aan dat dat niet betekent dat ze daar helemaal nooit water mochten drinken.
Anyway, alsnog echt ziek hoor.

1 like

Ah door dit dacht ik dat

1 like

Dit wordt ook gezegd over vorige seizoenen van Love is Blind. Echt erg. In het laatste seizoen van Love is Blind was toen ineens veel meer eten in beeld…

2 likes