Ooh dacht dit nieuwe informatie was! Dank je!
Geen idee of dit al bekend was hoor, maar lees het net!
WIL VIDEOLAND DAN POR FAVOR MONTOYA DE SPAANSE TEMPA KOPEN ZODAT WIJ DIE KUNNEN KIJKEN
GRACIAS
Helemaal na die pijperette in het zwembad gister. ![]()
Niemand die naar het nieuwe seizoen kijkt?
Nee, waar? De Nederlandse was afgeschaft toch?
Ik kijk via Streamz, Vlaamse streamingsdienst
Op Prime!
Ik vind het bijzonder dat je zoān halvegare als Jay in dit programma kan stoppen en dat ik mezelf erop betrap dat ik die wel mee vind vallen omdat de rest helemaal niet te doen is.
Hebben ze al hulp ingeschakeld voor Morena? Die Rey is toch een wandelende red flag die vastzit in de manosphere. Wattt een creep.
Ik vind hem ook echt zoān rare vent, daar kan je toch ook geen relatie mee willen. Hij is gewoon niet sociaal, en weet zich gewoon niet gezellig op te stellen.
Ik had wel echt verwacht dat het bij de mannen er al veel heftiger aan toe zou gaan. De vrouwen gaan niets doen totdat er aan de andere kant wellicht wat gebeurd.
Mijn alarmbellen gaan echt enorm af bij die Ray, hij isoleert haar ook echt een beetje krijg ik de indruk? Los van dat het een enorme sukkel is met domme denkbeelden vind ik hem ook wel een beetje eng. Ik geloof niets van de relatie van Elias en Deborah maar ik vind wel dat die Deborah goed met Ramona omgaat en haar ook wel een beetje probeert te doen inzien dat die relatie niet helemaal gezond is
Haha ja echt, ik vind Elias hier nog redelijk uit de verf komen tot nu toe vergeleken met de andere mannen. Dat zegt wat ![]()
Maar wat voor tiktoks plaatst deze man ook ![]()
![]()
![]()
Ik ben wel aangenaam verrast dat de verleidsters zo āgirls-girlā lijken te zijn.
Preview reünie
Samenvatting
Oei oei oei Naomi die hoogzwanger is na zoān laatste kampvuur. Die jongen is gewoon gevaarlijk en zij is compleet in de ban van hem. Ik vond het van de productie erg slapjes hoe ze omgingen met zoveel agressie en ze vervolgens samen in de bus lieten zitten ook nog. Hopelijk is er geen sprake van misbruik.
Ik zag dit op social media voorbij komen. Er is sowieso sprake van misbruik joh, als je zo reageert op tv geeft al aan dat dit niet de eerste keer is dat hij zo naar haar doet. Ook de manier waarop zij reageert op zijn uitbarsting doet me echt wel vermoeden dat zij hier vaker mee gedeald heeft, ook het sorry zeggen voor zijn gedrag tegen de presentatoren.
echt super heftig dat kampvuur!
Wow ik vind dat kampvuur heftig, vind dit heel zorgelijk voor Naomi (en ook nog zwanger ook)
Niet normaal dat gedrag van Jay. En dat zelfs op camera. Naomi heeft n.a.v. het kampvuur een TikTok gemaakt met dat ze nooit in een gevaarlijke situatie is geweest door Jay, dat hij verder nooit zo tegen haar praat en dat hij een drank probleem heeft⦠Wat een engerd die Jay.
Die Jay deed ook al zo naar tegen die verleidster. Omdat ze hem niet aan wilde kijken toen (en hij wist niet eens waarom) ging hij fucking dominant en naar mijn idee ook agressief doen. Snapte echt niet waarom het toen niet voor haar eindigde, als je er nog niet diep in zit zeg maar.