Ik zag laatst weer filmpjes terugkomen over Elke en Arda… die gast was ook niet goed wijs.
Ik zag die meid laatst op tiktok uitleggen dat ze nu dus wel echt een open relatie hadden
Wat was dat ook alweer?
Hij ging vreemd met één van de verleidsters en heeft inmiddels een relatie en kind met een andere verleidster dan degene met wie hij vreemd ging
Sjonge wat had ik met die Melanie te doen, hoe ze praatte over dat ze haar vriend wel snapte met die meid omdat die superknap was en een goddelijk lichaam had en zij zo onzeker was over haar lichaam. Echt zo sneu voor haar, maar ook ergens weer heel sterk en volwassen dat ze zich zo open en kwetsbaar uitspreekt en eerlijk zegt dat ze die meid heel mooi vindt ipv haar voor rotte vis uitmaakt vanuit haar eigen onzekerheid zoals die Miriam dat doet. Volgens mij is Melanie echt een lieverd. Fijn ook dat Monica nog even benadrukte dat Melanie ook supermooi is en nergens onzeker over hoeft te zijn.
Oh jeetje dat is waar ook! Met ene Amber toch! Dat was toch hetzelfde seizoen als diegene die de mobiele telefoon hadden meegesmokkeld
Deze jongen ja.
Temptation usa staat ook weer op videoland. De 1e aflevering stelde niet teleur! Ik denk niet dat Roberto en Vanessa het gaan volhouden. Ze behandelt hem echt als een klein kind.
In hun woning en bedrijfspand is een paar weken terug ook weer een inval gedaan ivm witwassen.
Haha zo dreug die balkjes voor de ogen
Ja was weer fantastisch!
Ik denk eigenlijk dat geen van de koppels het gaat redden
Deze chick is echt mijn BEC. Eerst meedoen aan een swingersprogramma, dan janken dat Ivo het over hun open relatie heeft op tempa en vervolgens wéér de media opzoeken over hun open relatie. Wat is dit voor vrouw? Maris heeft een open relatie: ‘Die ene regel is inmiddels verbroken' - LINDA.nl
Nee dat was een ander programma
Hm interessant concept!
Omg love dit seizoen van temptation USA. Het maakt echt dit Nederlandse flopseizoen goed haha.
Ik ben wel echt heeeelemaal kwijt wie bij wie hoort. Waarom doen ze niet die fotootjes en namen als ze geïnterviewd worden zodat deze slome het ook allemaal bijhoudt.
Net als bij EOTB haha
Ik moet nog beginnen aan dit seizoen. Maar is wel de moeite waard dus?
Ja ik ook! Vond ook dat het zo snel begon dit keer! Normaal heb je eerst een ellenlange introductie van de koppels haha
Ik vind temptation USA sws altijd beter dan die van Nederland. Soms ook juist wel heftiger, maar als ik zie bij dit kampvuur stelt die kerel echt goede pakkende vragen.