@PaulieBleeker Ja, je hebt gelijk. Misschien zie ik het te zwart wit of ben ik te ouderwets hierin ![]()
@Canvastas Oh is dat zo lang geleden alweer? Dan zou er in de tussentijd idd veel veranderd kunnen zijn
@PaulieBleeker Ja, je hebt gelijk. Misschien zie ik het te zwart wit of ben ik te ouderwets hierin ![]()
@Canvastas Oh is dat zo lang geleden alweer? Dan zou er in de tussentijd idd veel veranderd kunnen zijn
Op realityfbi staat een fragment van Burak die een podcast aan het opnemen is. Daar verteld hij bijna trots dat hij reshum een “mep” heeft gegeven omdat ze zich moest gedragen. Echt bizar. Wat een mensen dit seizoen.
En dat hij ook zijn ex vriendin waar hij een kind mee heeft in elkaar heeft geslagen. Wat een gestoorde gekken allemaal. Doodeng
Hij leek me echt zo’n sappie juist. Meestal herken ik de wife beater types wel (Jay ahum) maar deze had ik niet zien aankomen. Of hij denkt dat dit cool is wtf
Dit programma had toch nooit terug mogen komen
Fucking toxic mannen. Zelfs de presentatrice moest het ontzien.
Nou dat had ik inderdaad ook! Ik vond hem wel wat apart, met het skinny dippen bijvoorbeeld of met ssommige uitspraken, maar had dit inderdaad het minst in hem “gezien”
Klinkt alsof hij moet overcompenseren in hoe stoer en dominant hij is. Hij was heel duidelijk het sulletje tussen de andere 3 mannen.
Aangezien Rijk niet bij de reünie was, kan hij een yt video maken over de afl. heerlijk
Ah hij was er dus niet omdat hij wilde zuipen met Koningsdag en toen waren precies de opnames. so much voor t kleine sprankje hoop dat ik voor hem had ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dit eigenlijk bijna niet. Of ik kan het me gewoon niet voorstellen. Als ik moet werken op Koningsdag kan ik toch ook niet zomaar niet komen. En dan krijgt Rijk nog een heel stuk meer betaald ervoor (ga ik vanuit).
Dit is toch niet de echte reden!? Klonk voor mij als een grappige en belachelijke coverup voor een ander verhaal. En dat het precies zijn bedoeling was om de echte reden in het midden te laten en tegelijkertijd mensen wel de mond te snoeren met ‘ik heb toch de reden gegeven: wilde zuipen met koningsdag!’
Hoe dan ook, ik vond Rijk zijn sneren naar de mannelijke kandidaten echt goud.
Oh!!! Heb de video nog niet gezien, las het alleen, dus heb nu wel weer wat hoop terug in Rijk ![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dit dacht ik ook inderdaad!