Temptation Island #2

Ik ben nog in de laatste aflevering, maar ik snap zo niet wat vrouwen in Jay kunnen zien.

Dat Masha oprecht gevoelens voor hem heeft, nadat hij zijn ware aard zo snel al aan haar heeft laten zien.

Daarnaast wel heerlijk dat die chick van Elias hem zo aan het lijntje houdt. Tot nooit meer :nerd_face:

Update: ik blijf Deborah wel echt een top vrouw vinden en Elias is zo dom hahaha. Ik ga stuk om wat die vent zegt.

8 likes

Volgens mij was Jay vooral boos omdat Masha hem in zijn ogen ‘genaaid’ had door eerlijk te zijn. En dan niet eens ontkennen dat het gebeurd is, maar het puur houden op: ‘er zijn geen beelden van.’ Wat een kneus en wat een wandelende red flag. Ik gun Naomi zoveel beter. Ze komt op mij over als een heel lieve meid.

5 likes

Interessant hoe de meest problematische man eerst Ray leek, toen Elias en toen Jay.

Zouden ze expres mannen hebben gecast waar je met een grote boog omheen loopt?

6 likes

Inderdaad. Die Jay helemaal boos dat zij niet met hem wilde praten en met haar rug naar hem toe draaide en achter haar aan gaan. Gast, er is een reden dat ze weg loopt en van je weg draait, ze wil niet met je praten? Hij noemt haar respectloos maar respecteert niet wat zij wil. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt erom lachen dat ze moest huilen. Echt een nare vent.

2 likes

Right… ik vergeet nooit meer die video’s bij Lisa (de ex van Jay) dat hij haar hele huis heeft vernield destijds in het begin van die relatie. Is zelfs nog ergens een foto dat hij door de politie mee werd genomen :face_vomiting: Dat zit er zo diep in, vreselijke gozer

3 likes

Ja sowieso! Ik vond hem eerder ook al best verbaal agressief tegen masha toen zij duidelijk even geen zin in een gesprek had, en nog erger dat zij in zijn ogen toe moest geven dat ze hem echt leuk vond en dat met aggresief taalgebruik uit haar proberen te wringen.

En met het kampvuur van Naomi vond ik hem sowieso een grote rode vlag en aan haar conflictvermijdende en kalmerende reactie denk ik dat dit sowieso niet de eerste keer was en dan te bedenken dat zij op het moment van de opname dus al zwanger was van hem.

Ze verdient echt beter! Het hele Lisa verhaal heb ik niet gevoeld wel good luck guys waar ze elkaar ontmoet hebben kennelijk
Oh spuit 11​:joy::joy::joy: heb dit net pas ontdekt (ja ik ben oud okeee)

Dit was echt de meest vrouwonvriendelijke editie van tempa ever volgensmij. Die uitspraken en gedrag van de mannen van de koppels. Echt om te kotsen.

10 likes

Er zit een behoorlijke verrassing in de reünie zeg. Had ik niet verwacht. Ik werd er echt een beetje misselijk van en ook van de misogynie. Ik ga het programma iig niet meer kijken.

5 likes

Ik ben nog bij het eerste koppen maar echt :nauseated_face::face_vomiting:

1 like

Geen 1 van de vrouwen kijkt gelukkig. Ze zitten daar echt als een boer met kiespijn terwijl die mannen over hun eigen beelden en van elkaar zitten te lachen.

3 likes

Waarom moesten de andere koppels weg, maar mochten de verleiders wel meekijken met die ‘twist’ aan het einde?!

Haha en waar was Rijk om te verbeelden hoe wij ons allemaal voelden tijdens het kijken

4 likes

Zo zou ik ook kijken als ik zo hard gaslit (gaslighted?) werd. Ze hebben die vrouwen compleet in hun macht met ‘er zijn geen beelden dus ik ben niet vreemdgegaan’.

2 likes

Kan iemand aub spoileren ik heb het seizoen gevolgd via stukjes op social media en ben nu toch benieuwd hoe de reunie was.

1 like
Samenvatting

Iedereen is nog ‘bij elkaar’. Nella en Burak zijn er zogezegd naartoe aan het werken. Ze zijn ook geconfronteerd met het feit dat ze verzwegen hebben een dochtertje te hebben.
Elias en Deborah zien/spreken elkaar elke dag maar Deborah wil het nog geen naam geven.

over de reunie

en uiteindelijk kwam het erop neer dat de vrouwelijke verleidsters werden neergezet als leugenaars en zijn zowel deborah, nella als naomi gaan twijfelen aan de verhalen van de verleidsters.

Zowel elias als jay lieten zich weer van hun beste kant zien door tegen verleidsters te zeggen “je ouders gaan dit zien, je familie gaat dit zien, ga je dit echt zo zeggen??” toen de verleidsters vertelden wat er in de zee is gebeurd. Deze mannen zijn echt geen zendtijd meer waard.

Ook gooide rey er nog wat vrouwonvriendelijks tegenaan en toen konden we met zn allen wel concluderen dat dit echt een enorm slecht seizoen is geweest met teveel ruimte voor misogynie en andere nare uitlatingen

3 likes

Gatverdamme zeg. Word echt kwaad van dat kutgedrag van die mannen.

Had echt zin in dat dit programma terugkwam maar denk dat dit seizoen wel bewijst dat het echt klaar is met Temptation Island? Rijk postte trouwens op z’n Insta dat ‘we er volgende week achter gaan komen’ waarom hij niet bij de reunie was. (Hoop ergens dat hij gaat zeggen dat hij spijt heeft dat hij deze klus heeft aangenomen en dat ie niks meer te maken hoeft te hebben met dit prog 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼)

4 likes