Haha wat een foute foto’s en filmpjes op haar insta zeg. Af en toe ziet het er echt te raar uit hoor
Ik kon haar insta niet vinden. Vond wel een mugshot. https://florida.arrests.org/Arrests/Ashley_Howland_34705590/
Vooral die comment van iemand over d’r lippen.
Omg haha…
Rijden onder invloed… Ik ben niet verrast.
Iemand al een linkje gevonden?
Oke ik neem al het goede wat ik over Casey zei terug. Wat een walgelijke man. Hij zegt eigenlijk dat ie zijn gevoel faked om haar mee te krijgen?
En David en Tonneata zijn echt de belichaming van alles wat ik vies vind.
Beste Toneata,
Een zoen bevestigt helemaal niets.
Met vriendelijke groet,
Common Sense
Casey is een arrogante zak. “Ik krijg haar zo terug”. Hij is manipulatief!
idd daarna zei hij over z’n relatie met Ashley “put a rat in a box and it’s gonna find a way to chew its way out…” wtf
Casey is echt de nare vent die ik al dacht dat hij was. Ook dat huilen zonder tranen de hele tijd en er dan een traantje uit weten te persen
Ik vind die zoenen tussen Ashley en Ben echt hot om te zien, zo passioneel
En besef me nu weer hoe goed ik die presentator eigenlijk vind, hij lijkt soms net een psycholoog met z’n vragen. Daarom vind ik USA ook zoveel serieuzer dan de andere varianten, ze gaan hier echt veel dieper op in.
Woooooow wat een aflevering
Ik denk dat hij dat ook wel is?
Edit: na wat googlen idd niet. Wow wat knap van hem
Ik vind wel dat ze dit keer bij de kampvuren meer “gemanipuleerde” beelden laten zien, zeker tov het vorige seizoen.
Dat zag ik idd ook. Ik volg medinah (met wie hij dat gesprek had) op instagram en zij gaf aan dat hij wel zo gezegd heeft.
Ik heb een beetje het idee dat Casey deels de waarheid zegt en deels is hij gewoon zo. De dingen die hij daarvoor deed waren ook niet heel slim. Volgens mij zijn de andere mannen helemaal niet zo bezig met verdedigen, waarom hij dan wel? Ik krijg de kriebels van hem. Soms het ik het idee dat hij haar wilde gebruiken voor fame. Nu krijgt hij boontje komt om z’n loontje.
Oh ik vind die presentator juist super irritant, maar dat komt denk ik door z’n grote ogen en hij praat met zoveel pauze tussen de woorden en zijn mond is zo raar als hij praat. Hoor nooit wat hij zegt en kan alleen maar naar zijn gezicht kijken haha.
Waarom hij wel? Omdat hij na Ashley nu maar gewoon de hele wereld probeert te manipuleren, daar is ie na z’n sales functie zooo goed in geworden
Hahaha!
Zonde!
Kon je maar horen wat hij zegt want ik vind zijn woorden dus meestal spot on. Hij stelt de juiste vragen op het juist moment en geeft goeie feedback op een respectvolle manier.