Temptation Island USA

Ik heb ook geen medelijden, moest er zelfs een beetje om grinniken. Hij heeft volgens mij ook amper door wat ie zelf allemaal heeft gedaan en gezegd en nu zij haar eigen pad kiest is het ineens huilen. Eigen schuld. Toen Ashley in dat filmpje zei “and I regret nothing” dacht ik echt ‘yess girl’, was namelijk even bang dat ze schuldgevoelens zou krijgen
En ik vind Kate ook zo sterk, echt heel knap, die David is zon flapdrol dat kan toch bijna niet echt zijn??

12 likes

Door deze uitspraak heb ik inderdaad ook 0 medeleven voor hem, het lukt me gewoon niet. Hoe kan je binnen 1 à 2 dagen van zo’n uitspraak 360 graden draaien naar een emotioneel wrak dat jengelend zegt te willen trouwen en kinderen wil krijgen met haar?

2 likes

Zo blij dat Deac weg is, vond hem een engerd. Ook dat ie denkt dat wat bloemblaadjes op een bed meteen wat op gaat leveren. En KB ook lekker weg, doei. Veel te agressief.

En hoop dat Esonica Gavin gaat verlaten, vind hem echt een beetje sneu. Volgens mij vinden de verleidsters hem ook allemaal maar niks en voert ie daarom ook niet veel uit.

Vind Medinah zo bezitterig en Payton ook cray. Eigenlijk zijn er dit seizoen weinig leuke verleidsters. Die van David met die rare naam is ook zo saai en praat zo monotoon, en hoezo wil ze hem nog na wat er is gebeurd :roll_eyes:

13 likes

Haha eens met ALLES

2 likes

Zo ja dat moment dat Medinah boos werd op Rick omdat hij even een moment had met Casey. Zo egoïstisch, en toch nam dat gesprek uiteindelijk een wending waardoor Rick z’n excuus aanbood aan haar? Zat echt met vraagtekens boven m’n hoofd toen

9 likes

Ik vind Casey wel een beetje sneu. Die uitspraak was mega laag hoor, maar vond het vooral ook stoere mannen praat. Als je uit gaat van zijn gedrag heeft hij wel steeds super bewust afstand gehouden. Ik vind Ben en Ashley mega schattig, maar de manier waarop had ik hem ook niet gegund.

Die gesprekken van David en Toneata😂

7 likes

Mee eens!! Ik vond de video van Kate ook sterk trouwens. “ I have carried myself with nothing but dignity and respect from day one. I really wish I could say the same for you.” :clap:t5::clap:t5:

19 likes

Ik vind die Ashley H dus juist helemaal niet leuk (lijkt een impopulaire mening hier) Eerst zo hard genieten van die love triangle met Deacon en Ben, dat gepiep steeds… Ze had niet heel veel nodig om vreemd te gaan vind ik, hoe stom die opmerking van haar vriend ook was

Ben echt benieuwd hoe het nu verder gaat.

Zou zelf de uitspraken van Casey ook echt niet oké vinden hoor. Mag dan stoere praat zijn geweest, ik zou er echt voor passen. Zo te voelen is het ook de druppel en niet de eerste keer dat hij zo over haar praat of tegen haar doet. Dus ik denk alleen maar good for you.

Misschien dat Casey nu ook pas inziet wat hij echt wilt, maar ja dat is dan het jammere van temptation island, daar draagt Ashley geen verantwoordelijkheid voor. Sterker nog ze neemt een boodschap op en laat weten hoe ze erover denkt.

1 like

Ik zou het zelf ook zeker niet pikken, maar ik vind vreemdgaan écht een stuk erger dan een dronken uitspraak. Als je al een tijd samen bent vind ik dat je toch je best moet doen om de ander uit te laten leggen hoe het zit. Of het lullige woordkeus was, echt gemeend was etc.

Vind dat er in dit seizoen best heftig geframed wordt. Ashley ziet alleen maar beelden van een ‘lullige’ Casey en als Casey dan de hele week zichtbaar emotioneel is, laten ze een beeld zien van een verleidster die compleet gekkie gaat en het niet kan hebben dat iemand met een relatie niet voor haar kiest. Dit terwijl Ashley wordt neergezet als een onschuldig lammetje.

4 likes

(…) “Dat neem ik mee in mijn zoektocht naar een echte man” - Samantha. mic drop

“Ik ben er niet aan gewend dat mensen me niet de aandacht geven die ik wil” - Medinah. Well girl, you better learn today…

5 likes

Haha ja dit was en duidelijke sneer van Samantha naar David. Nice :joy:

1 like

Ja echt helemaal eens!

En Casey heeft niet alleen maar dat ene gezegd, maar zat ook in zijn nakie (met een schort voor dan) tussen de vrouwen en dan handje vasthouden onder tafel. En hij vindt het vrij normaal dat hij nog met een ex omgaat, waar zij moeite mee heeft (is misschien ook overdreven van Ashley, maar hij vindt dat haar probleem ipv er rekening mee te houden).

Allemaal dingen die apart niet zo erg zijn, maar als je twijfels hebt dan kan ik me voorstellen dat je er snel klaar mee bent. Ik vertrouw hem echt voor geen meter.

8 likes

Als ik zo’n bips had deed ik dat ook. Alleen heb ik een surfplank.

On another note: zullen haar billen echt zijn?

2 likes

Ja denk het wel! In die voorstukjes hadden ze het vaak over fitness dacht ik

1 like

Maar op haar insta lijkt hij echt 10x groter dan in temptation zelf

2 likes

Krijgen we dan nu geen nieuwe temptation USA afleveringen meer?! :sweat:

Zag ook dat Ashley H. een foto van haar en Casey zoenend in haar insta verhaal had gezet. Ugh please, ga niet terug naar hem

1 like

Hallo spoiler

1 like

Iedereen kan dat gewoon zien en de foto staat ook gewoon nog openlijk op haar insta feed maar prima, haal het wel weg