Temptation Island USA

Om bij te praten over de Amerikaanse variant :desert_island::bikini:

5 likes

Ugh ik vind Evan zoā€™n enge gast. Ik ben tm aflevering 4 nu maar hij doet hele tijd zo alsof alles hem overkomt en hij zoooo onschuldig is, met die grote ogen. Griezelig

13 likes

Ik vind hem eigenlijk wel leuk ā€¦

Ik vind hem wel knap maar weet niet

Het lijkt alsof hij constant onder invloed is.

1 like

Hij heeft wel iets gekkigs ja. Daarbij vind ik altijd raad dat je binnen een paar dagen verliefd kan worden op een ander.

Ik vond Shari in het begin best irritant, maar nu vind ik haar het leukst van de 4 dames! Ze is wat meer open en trekt minder snel conclusies.

1 like

Ik vind Evan ook dom en irritant. Echt sneu voor Kaci.

3 likes

Ik ook, alsof je relatie van hoeveel jaar niks betekent? Beangstigend

4 likes

Dit. Niet eens dat hij vreemdgaat, kennelijk hadden ze vrij ruime grenzen wat ik vrij tof vind van Kaci (niet zoals in NL hij keek 4 seconden naar een meisje nu is het over!!).
Maar in het laatste kampvuur zei hij iets in de trant van we zijn hier door Kaci, dus dit komt door haar.
Kom op man grow a pair.

Vind het grappig dat bij USA het veel meer een datingprogramma lijkt, vanuit zowel stellen als de verleidersā€¦

Vind verder Kayla erg gemeen tegen John, dat lijkt me echt een lieverd.

6 likes

wat kunnen sommige verleiders en verleidsters zeiken en janken, totaal misplaatst.

tm aflevering 6

Ja idd!! Ik volg haar op Instagram. Ze vertelde dat ze een angststoornis heeft en op het eiland paniekaanvallen hadā€¦dat is ook de reden geweest dat ze het niet wilde zien. Ze heeft dagen daarna ook heel slecht gegeten (moest verplicht eten onder toezicht van de producers) en wilde eigenlijk het eiland verlaten.

Maar zijn deze relaties ook niet al een beetje dood? Waarom zet je anders je relatie zo op het spel. Ergens begrijp ik hem wel een beetje. Je hebt al behoorlijk lang een relatie en zij initieert om mee te doen aan een programma als dit simpelweg en alleen omdat jij niet in het huwelijk gelooft (en daar is logische aanleiding voor). Vervolgens spreek je samen af het spel ook echt te gaan spelen en het gevoel toe te laten. Tuurlijk is het niet netjes, maar gevoel voor een ander is er als je het bewust opzoekt met iemand die voor jou openstaat zo.

denk trouwens dat dit programma in Amerika helemaal niet zo groot is? Die Kaci heeft op haar laatste foto ongeveer 1000 likes ā€˜maarā€™

Klopt t wordt uitgezonden op USA network. Daar moeten ze extra voor betalen.

Man man man, die vriendin van John die nu lekker in dat zwembad bovenop Johnny ligt. Wat een sloeeeeries haha. Ik vond het eerst allemaal wat ā€œnetterā€ dan de Nederlandse, maar op hun weg naar een ā€œvaste relatieā€ gaan al die mannen en vrouwen ook over lijken zeg.

Love ook dat die Hannah zegt: Some men are using us as pons (pionnen?) in their relationship game. JA JOH, waarom dacht je dat je daar zat? :smiley: lijkt wel alsof die vrijgezellen een heel ander programma beloofd was haha

4 likes

Weet iemand eigenlijk wanneer aflevering 7 komt?

Ik ben dit ook gaan kijken en ik vind die Evan en Morgan inderdaad zo raar samen?? Kwam voor mā€™n gevoel echt totaal uit het niets en hij doet nu alsof het okĆ© is omdat hij ā€˜de verleiding aangaatā€™, uhh.

Aflevering 6

Ik vind het ook zo mooi dat iedereen bij het kampvuur voornamelijk boos op de ander is. Bijvoorbeeld die Kady is helemaal chago op John, maar zit zelf op iemand in een bubbelbad. etc. eigenlijk iedereen had dat wel. Interessant hoe dat werkt dan he, dat je zelf toch altijd wat meer mag maken van jezelf dan de ander.

1 like

Op dinsdag als het goed is!

1 like