Temptation Island USA

Het valt me op dat ze allemaal geen gordel om hebben haha.

Ooooooh die allerlaatste opmerking tegen David BURN. Wat was dat goed zeg :smiley: zelfs Mark moest om die man lachen, hij is echt zoooo dom.

4 likes

Haha ja ik vond het mooi dat Kate hem nog even mocht burnen! Damn…

1 like

Ik ga stuuuk om dat hoofd van de presentator tijdens Davids speech hahahah

4 likes

Bahhahaha ik vind Medinah echt zo’n heerlijke vrouw. “Casey got a ring, to propose to his girlfriend, who cheated on his ass”

Heb de diss van Kate wel vier keer herkeken. Zo knap dat ze hem zo kalm confronteert met zijn eigen gedrag. Die man, meine gute.

9 likes

Ik heb het ook echt 4x bekeken! Ze was echt on fire!

Yesss go Kate!!

En jammer dat het maar 2 koppels waren inderdaad

Ik was echt een beetje trots op Kate, haha. Zij is zo gegroeid!

4 likes

Hahah idd

Samenvatting

38 likes

Jaaa, en vooral die sneer op het eind nog even na! Echt respect dat ze dat zo kan doen.

En wat een sukkel is die David. Maar goed, vind die Toneata ook echt heel naïef overkomen

5 likes

Meme materiaal dit! Verplaats je maar naar het bijbehorende topic!

In het begin van dit seizoen ergerde ik me zo erg aan Kate, maar ik vind haar nu zo savage!

8 likes

Ik kijk dit nu al voor de 5e keer terug vandaag hahah, echt zo goed. Moet elke keer weer lachen.

1 like

Deed-ie vast om te laten zien hoe eerlijk hij er over was (slaat nergens op).

1 like

Ik heb net ook net de aflevering teruggekeken.
Heerlijk die speech van Kate, dat hoofd van die presentator en haar opmerking: you don’t have to tell all of America that you just whored yourself out :joy::joy:

8 likes

Ik heb gewoon het vermoeden dat Ashley en Casey gewoon nog samen zijn. Geen idee waarom, maar ze lijkt mij echt een meisje dat zo over zich heel laat lopen.

1 like

Half reddit denkt dat ook, en de andere helft is er van overtuigd dat ze met Ben is

(oke niet heel reddit houdt zich er mee bezig maar in de subreddit haha)

De reünie wordt meteen na de final bonfire uitgezonden las ik

Ik denk dat Ashley en Casey helaas nog samen zijn, vooral door Ashley’s insta dus.

Ahhhh ik hoop het echt niet

Ik ging voor het eerst eens kijken op de reddit pagina. Stuk

:joy::joy::joy:

19 likes

Wow, ik ben echt benieuwd naar de reünie

4 likes