Ja dit inderdaad. Kreeg er echt de creeps van hoe hij haar knie zo zat te kussen brr
Wat ik ervan vond:
Ik vond Esonica echt onnodig hard tegen Gavin. Ik denk inderdaad dat ze erg met zichzelf in de knoop zit en zich daarom niet goed weet uit te drukken. Extra leuk dan natuurlijk allemaal die camera’s in je gezicht en die moeilijke vragen. Zou er zelf ook niet aan moeten denken
Maar ze had echt overduidelijk seks met Karim op dat videobeeld, flauw om dat dan te ontkennen/niets te zeggen. Ik vond het sneu voor Gavin. Maar had ook wel het idee dat we niet een goed beeld van de relatie hadden zoals die was voor temptation island. Dus dan is het moeilijk een compleet beeld te vormen… Geldt natuurlijk voor alle stellen maar bij dit stel had ik dit wel het meeste.
David en Kate. Come on ga bij hem weg. Wat een loser. Zelfs Toneota was echt compleet om hem afgeknapt. Haar gezicht sprak boekdelen 
Sidenote: ik vond Kate haar boobs er echt pijnlijk en veel te groot uit zien. Had ze recent (nog) een boobjob gedaan of wat? Niet mijn smaak, au.
Ashley en Rick: wat is zij een viswijf zeg. Getver. Good riddance voor Rick. Die KB is ook echt een creep. En Rick en Medinah, mwah, denk dat die ook te veel botsen/verschillend zijn maar goed. Alles beter dan dat viswijf.
En dan Ashley en Casey. Meine gutte Casey, hoe erg laat je je kennen dat je er niet bij bent met de reunion. En die proposal, ik kon het echt niet aanzien
Hoe kun je zo’n plaat voor je kop hebben? Jammer dat Ashley en Ben niet meer samen zijn. Vond ze leuk samen maar denk dat Ben inderdaad wel van de vele aandacht van de vrouwen is… Maar Ashley haar insta is dan ook wel weer een verhaal apart 
Conclusie: niemand heeft liefde gevonden en kunnen behouden dit seizoen, misschien maar goed ook