Temptation Island USA

Ga nu de aflevering kijken, maar op die ene website staat de reünie aflevering nog niet geloof ik.

Issie er al? Waar kijk jij? Ik normaal op Videoland maar dat is pas vanaf morgen en dan kan ik niet kijken. MOET vandaag :smiley:

@anon18050057 via deze link

Welke? :grimacing: sorry ik zie echt geen link…

Edit: oh via de website van temptation via Twitter? Got it.

Nee die geblurd is, de flixtor link

Casey zet zichzelf zo voorschut, echt genant

1 like

Dit is het linkje van de reünie

De spoiler gaat over de eerste twintig minuten

Kate is een soort van terug bij David, of in ieder geval hebben ze weer seks gehad etc. Het is in ieder geval teleurstellend. Tijdens de de reüni bleek ook al dat hij weer gelogen had over van alles.

Edit: ben nu klaar met kijken

Hopelijk nu goed:

Update over alle stellen

Kate en David zijn half bij elkaar. Hebben soms seks, werken aan zichzelf, whatever. Heel vaag. Toneata en David zijn niet bij elkaar. David zou na TI nog seks hebben gehad met Samantha. Kate en Dom zijn ook niet samen.

Esonica en Gavin zijn niet bij elkaar. Esonica en Kareem ook niet. Esonica liep halverwege de aflevering weg.

Casey en Ashley zijn niet samen. Ben en Ashley ook niet. Ben zou het uitgemaakt hebben omdat hij geen tijd had, maar Ashley zou ook met Casey gezoend hebben (en mogelijk meer). Casey was er trouwens niet omdat hij nog in een te erge rollercoaster zit emotioneel.

Rick en Ashley zijn niet bij elkaar. Rick en Medinah zijn ‘goede vrienden’ met een ‘possibility of romance’, ik hoor het als friends with benefits haha. Er is heel veel venijn tussen Ashley en Medinah.

Javen en Shari en Morgan en Evan uit seizoen 1 waren er ook nog even voor een update. Daar gaat het allemaal goed mee.

2 likes

Aaaaah ik heb net de laatste kampvuuraflevering én de reünie gezien. Ik ging helemaal stuk om dat shot dat ze inzoomden op David’s snot dat op Kate’s rug viel en vervolgens Mark die haar omhelsde en bijna met zijn hand in het snot ging :joy::joy: Hahahahaha

Voor Gavin vind ik het toch ergens wel sneu dat Esonica er met Kareem vandoor gaat. Hij vroeg ook helemaal niet over wat er tussen hen was gebeurd, want volgens mij hadden ze ook echt al seks gehad. Maar Kareem lijkt me een hele goeie gast en heel respectvol naar Esonica.
Casey… deze guy moet echt een meme worden. Wat heeft hij zich voor lul gezet. En Mark die gewoon zijn aanzoek onderbreekt, hahahahaha.

Reünie David durft nog steeds niet toe te geven wat ie allemaal op het eiland heeft gedaan, blijkbaar ook nog geneukt met verleidster Sam :") Natuurlijk ook niet meer samen met Toneata. Jammer om te zien dat Kate nog steeds niet over hem heen is en nog verliefd op hem is, verbreek het contact en move on van deze lul. Ze heeft ook gewoon nog seks met hem :face_vomiting:
Esonica dus ook single… oke niet bepaald verwacht. Maar zoals het eruit zag zit ze echt mega in de knoop met zichzelf.
Ben heeft het 2 dagen na de laatste uitzending uitgemaakt… lol. En Casey en Ashley hebben erna nog gezoend en waarschijnlijk seks gehad :")
Nou kortom niemand van de originele koppels is officieel meer bij elkaar en niemand van hen ook niet met de verleidsters. Mooi seizoentje wel.

1 like

Ashley’s nieuwste instagram post :woman_facepalming:t2::crazy_face:

1 like

Waarom, dat is het enigste wat ik me afvraag.

3 likes

Neeeeee na het kampvuur zat ik echt te juichen voor Kate en Ashley, maar na deze updates… :pensive: wat een teleurstelling! Wel zielig voor Ashley. Vond Esonica ook wel onterecht hard tegen Gavin.

1 like

Oh man, mijn internet is te traag hier op curacao. Geniet wel van jullie spoilers :ok_hand:t5:

Wtf @ de spoilers

Wat was het? Ze heeft het weer weggehaald :frowning:

Dit denk ik? Zo ordinair

Wauw. Haar hele feed is ook gewoon een grote billenshow, heftig :joy:

1 like

Ik ben een beetje blind denk ik, maar ik kan niet de link van aflevering 11 vinden?

Edit: http://watchserieshd.tv/series/temptation-island-season-2-episode-11

Ik heb net de laatste aflevering gekeken en ik vind die Casey echt een engnek. Vooral hoe hij zo ‘huilt’ zonder ook maar enige traan, brrr.

4 likes

13 likes

Ik vind hem ook echt een engerd. Zeker na die sales pitch opmerking van hem, heb echt het idee dat hij Ashley precies vertelde wat ze wilde horen, maar gelukkig ging ze tegen hem in. Ik snap ook echt niet waarom hij dacht dat een aanzoek een goed idee is :exploding_head:

2 likes