Temptation Island USA

En dat hij zo dwingend zei dat dat zij altijd zei dat ze ja zou zeggen op zijn aanzoek.

1 like
Laatste kampvuur

David is echt een idioot. Beetje gekwetst doen omdat Kate zogenaamd alles wat hij deed oké vond?

Ik heb te doen met Gavin en vond Esonica ook onnodig hard. Ze keek hem niet eens aan tijdens zijn verhaal.

Ashley H. was heerlijk savage tijdens 't kampvuur en is nu single like a Pringle (laatste 2 posts) ! https://instagram.com/ashowland?igshid=59ynhpoj0o5r

Casey is niet GOED! Zet hij haar nou ook al onder druk? “Jij hebt gezegd dat je ja zou zeggen als ik je vroeg” headass.

1 like

Jaa die jongen is echt niet oké. Ook de hele tijd haar aanraken, haar knie kussen en janken.

1 like

Ja het leek serieus wel een of andere smeekbede?!

1 like

Jaa echt hè! Een hele wanhopige smeekbede. Zo van: oh je wilde altijd al trouwen, maar ik wilde dat niet. Maar nu ik je kwijt raak, wil ik wel trouwen!!

2 likes

Ja dit inderdaad. Kreeg er echt de creeps van hoe hij haar knie zo zat te kussen brr

Wat ik ervan vond:

Ik vond Esonica echt onnodig hard tegen Gavin. Ik denk inderdaad dat ze erg met zichzelf in de knoop zit en zich daarom niet goed weet uit te drukken. Extra leuk dan natuurlijk allemaal die camera’s in je gezicht en die moeilijke vragen. Zou er zelf ook niet aan moeten denken :joy: Maar ze had echt overduidelijk seks met Karim op dat videobeeld, flauw om dat dan te ontkennen/niets te zeggen. Ik vond het sneu voor Gavin. Maar had ook wel het idee dat we niet een goed beeld van de relatie hadden zoals die was voor temptation island. Dus dan is het moeilijk een compleet beeld te vormen… Geldt natuurlijk voor alle stellen maar bij dit stel had ik dit wel het meeste.

David en Kate. Come on ga bij hem weg. Wat een loser. Zelfs Toneota was echt compleet om hem afgeknapt. Haar gezicht sprak boekdelen :joy:
Sidenote: ik vond Kate haar boobs er echt pijnlijk en veel te groot uit zien. Had ze recent (nog) een boobjob gedaan of wat? Niet mijn smaak, au.

Ashley en Rick: wat is zij een viswijf zeg. Getver. Good riddance voor Rick. Die KB is ook echt een creep. En Rick en Medinah, mwah, denk dat die ook te veel botsen/verschillend zijn maar goed. Alles beter dan dat viswijf.

En dan Ashley en Casey. Meine gutte Casey, hoe erg laat je je kennen dat je er niet bij bent met de reunion. En die proposal, ik kon het echt niet aanzien :upside_down_face: Hoe kun je zo’n plaat voor je kop hebben? Jammer dat Ashley en Ben niet meer samen zijn. Vond ze leuk samen maar denk dat Ben inderdaad wel van de vele aandacht van de vrouwen is… Maar Ashley haar insta is dan ook wel weer een verhaal apart :see_no_evil:

Conclusie: niemand heeft liefde gevonden en kunnen behouden dit seizoen, misschien maar goed ook :crazy_face::joy:

5 likes
Samenvatting

Wowww, dus ze is ziek onzeker, haalt haar identiteit uit relaties en is natuurlijk zo paranoia, omdat ze zelf sneaky is. Smh. :woman_facepalming:t5:

6 likes

Casey is een lul, maar Ashley klinkt zowel in sommige afleveringen als in dit verhaal als op haar eigen instragram ook wel als een behoorlijk needy en aandachtszoekende meid.

Ik vraag me echt af waar ze al deze koppels met issues vandaan halen. Sommige van hen zijn al jaren bij elkaar, maar het klinkt steeds zo enorm ongezond.

6 likes

Ik denk dat meer relaties dan je zou denken zo zijn. Ik kan er ook wel een paar opnoemen in mn omgeving.

Ik ben sowieso team Ben trouwens.

3 likes

Klopt, linkje is hier 2 dagen geleden gepost door Ivory

1 like

Weet iemand of de reünie wel nog op videoland komt?

Ik verwacht zaterdag

ik kreeg aan het einde van de laatste kampvuuraflevering de vraag wat ik van de serie vond, dus ik nam aan dat ie niet meer zou komen. ik heb 'm zelf op youtube gekeken.

1 like

Dat vraagt hij iedere keer als je de laatste aflevering die online staat bekijkt. Videoland denkt waarschijnlijk dan dat het de laatste is. Maar ik heb hem inderdaad ook ergens anders gekeken, omdat ik niet kon wachten. Vond het zo flauw. :joy:

Morgan & Evan van seizoen 1 zijn ook niet meer samen #notsurprised.

18 likes

Nou ik vind dit eindelijk eens getuigen van zelfinzicht en female empowerment onder elkaar. Goed hoor! Zie je niet vaak bij Temptation haha

14 likes

Damn ik vond Evan al een creep maar omdat ze 1 jaar later nog steeds samen waren en verloofd bij die reunion begon ik het bijnaaaaa te geloven.
Maar kan niet zeggen dat ik verbaasd ben :innocent:

3 likes

Wooooow. Aan de ene kant ook in shock, maar andere kant kon dit echt nooit goed gaan met die Evan en heeft het wel lang genoeg geduurd. Wat een klootzak, eerst Kaci zo gruwelijk aan de kant schuiven en nu hetzelfde met Morgan. Die twee waren juist echt het perfecte koppeltje aan het spelen, maar zo zie je maar weer.

You’re not dumb. You were in love & wanted to believe in him ❤️🙏🏻

— Kaci Campbell (@Kaci_Breanne) January 11, 2020

Wow Kaci is wel 5 sterren klasse hee om zo te reageren!

13 likes

Karl is echt een babe.