Temptation Island USA

als in… vandaag?? hoop het!

De app waar ik mee kijk zegt dat hij in Amerika op de 27ste uitgezonden wordt.

1 like

Ja, althans anders is dat mijn vriends schuld. Hij heeft zn app/programma waarin staat wanneer wat komt en kan bijhouden wat je al hebt gezien (wel Amerikaanse tijd dus en weet niet hoe snel
Ze uploaden)

1 like

ok wachten we het nog even af, thanks!

doe maar niet nee, ga even zoeken. thanks!

Ik heb dit dus ook. Volgensmij vinden ze het alleen leuk dat ze elkaar eerst niet mochten en nu wel en daar is de hele relatie dan ook op gebaseerd

1 like

Aflevering 7:

8 likes

thanks!!

1 like

Yes, ga nu kijken :smiley: vond het wel echt stom dat die blonde (sorry ik kan geen namen onthouden) die video niet wilde zien! Aaaarhg, wel echt super zielig.

2 likes

Ik vind dat Texaanse meisje dat zoveel commentaar heeft op haar vriend zo’n naar mens. Echt geen empathie heeft ze

2 likes

@Paling ja mee eens. Sneu voor John.

En ik vind Ethan zo irritant. Meteen in de slachtofferrol naar de andere jongens toe. Ik weet vrijwel zeker dat hij en Morgan niet samen blijven na dit programma.

4 likes

Snap het ook wel weer, beetje kop in het zand steken maar wat ze zei over dat beeld op haar netvlies, snap dat wel. En ik zou ook liever niet instorten op tv met tien mannen die indruk op me willen maken om me heen. Al is het meest logische dan natuurlijk om niet mee te doen aan zo’n programma :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja joh die Ethan wat een flapdrol.
En dan beledigd zijn als die andere kerels het erover hebben dat ze het niet oke vinden dat hun vriendin bij iemand anders in bed ligt “ja maar dat heb ik ook gedaan”
JA JIJ ZIT OOK VERKEERD VRIEND

9 likes
evan aflevering7

Hij vroeg toen wel “vinden jullie mij dan ook zwak?” en kreeg een vaag antwoord terug… had het leuker gevonden als ze eerlijk antwoord gaven.

2 likes
Afl 7

Ik vond het echt verdiend voor Evan dat John ongeveer meemaakt wat Kaci meemaakt. Geen videomessage, vreemdgaan. En dan die reactie van John daarop, goed dat Evan nu ziet hoe dat aankomt en hoe daarover gedacht wordt!

En ik vind Shari leuk geworden! In het begin had ik in hen geen vertrouwen maar nu juist wel het meest.

En ik erger me zooooooooo erg aan Brittney :nauseated_face: blegh wat een zoetsappig mens met haar gepraat over energie en connectie.

14 likes

Ik vind dat wijf dat nu achter hem aan zit zooooo irritant doen he. Eerst zo gemeen over hem praten, dan door dat zweef-meisje helemaal het licht zien en nu wil ze voor altijd met hem zijn en kinderen maken :nauseated_face:

Die twee vind ik ook zo dom he :roll_eyes: ik vertrouw die Morgan echt voor geen meeeeter. Maar echt heerlijk, zou willen dat de Nederlandse ook zo was!

2 likes

Ethan = Evan toch? @Kruiswoordpuzzel @monkeyslut
Ik ben de hele tijd in de war van iedereens naam want ik haal ze allemaal door elkaar.

Aflevering 7

Ik vond het wel typisch om te zien dat Karl en Nicole eigenlijk allebei hetzelfde reageerden op hun videoboodschappen naar elkaar. Ik denk niet dat ze het redden. Maar naar mijn gevoel draaien ze er ook heel erg omheen en hadden ze beter iets eerlijker kunnen zijn in de boodschappen.

Ik vind Kady zo stom he, ook hier denk ik: wees dan open en eerlijk. Uiteindelijk weet ze het gewoon niet, neem dan een videoboodschap op dat je het niet weet. Nu gaat het volgens mij helemaal kapot, wat ik ook wel begrijp.

Evan heb ik echt geen woorden voor. Ook dat hij zo in shock is dat Kaci verdrietig is, eh duh. Echt een bord voor z’n kop.

En ik hoop echt dat Javen en Shari samen blijven! Ik vind ze nu ineens heel leuk samen (wel grappig dat het blijkbaar groeit nu ze niet samen zijn, en daarvoor juist het “minste” koppel leek).

4 likes

Oh ja, oeps!

1 like
afl 7

Ja ik vind haar ook stom. Ook toen in de keuken (vorige aflevering of misschien zelfs die daarvoor) dat ze zo geilig zat te lonken steeds, gatver rot op.

Heb zo te doen met John. Lijkt me echt een lieve kerel, juist een hele geschikte toekomstige vader. Hij verdient een liever iemand die hem waardeert. Vind Kady echt een stomme troel. Die ruziemaker (naam even kwijt) vind ik ook niet leuk genoeg voor hem.

Denk idd ook dat Morgan en Evan niet lang samen blijven.

3 likes