Temptation Island USA

!!SPOILER!! Megan en Evan einde vt seizoen

Ik zag dus op Twitter voorbij komen dat Evan, Morgan mogelijk ten huwelijk heeft gevraagd ?!:woman_shrugging:t5:

2 likes

Je plaatje doet het niet!

Oh nu wel, never mind

Yes aangepast!

1 like
reactie op spoiler

Neeee dat zou echt zo sneu zijn voor kaci. Hij wilde nooit trouwen en dan nu ineens wel, heel snel ook nog? Dat kan toch bijna niet echt zijn?

6 likes

edit: huh mijn spoilerfunctie doet het niet?

Nouja dan maar niet :stuck_out_tongue:

Ik ben net begonnen maar woah woah woah wie is die jongen met die bril… dibs man dibs :joy:

Ben nu aflevering 7 aan het kijken. Wil even kwijt dat ik Tyler wil. :slight_smile:

Deze temptation is zoveel vermakelijker dan de nederlandse variant! hoeveel afleveringen heeft dit seizoen en wanneer komt er een 2e?

Ik dacht 13, maar weet ik niet zeker. Seizoen 2 komt in ieder geval wel.

Aflevering 8 voor de liefhebbers

8 likes
Aflevering 8

Ik vind Evan zo dom, oh oh oh zo’n gast begrijp je toch niet.

Ik ben wel benieuwd hoe John en Kady hier gaan uitkomen. Omdat het ze beiden wel pijn doet om de ander zo te zien. Carl en Nicole die lijken er bijvoorbeeld al gewoon klaar mee te zijn, vind ze nou niet echt diep gekwetst overkomen.

En ik hoop dat Javen en hoe heet ze ookalweer er helemaal goed uitkomen! Volgens mij hebben ze echt potentie op een goede relatie.

4 likes

Ooooh zin om te kijken vnv!!

aflevering8
  1. Kady lijkt vaak dronken of aangeschoten (bijna in elke aflevering)??
  2. Wtf Tyler en Nicole, die zag ik niet aankomen?
  3. Die kus van John en Kathryn. Had het gevoel dat John eigenlijk niet wilde, maar toch heeft gekust, omdat hij het gevoel heeft dat het al gedaan is met kady. Ik zie ook 0,0 chemie tussen die 2
  4. Javen en Shari vind ik zo leuk samen!
  5. Die video die Kaci te zien kreeg van Evan… pfoe vond het zo sneu! En Evan reageerde zooo fake op de video die hij van Kaci te zien kreeg
  6. Tussen Nicole en Carl is het ook wel over denk ik. Je ziet 0 liefde in de uitspraken die ze doen over elkaar
7 likes

Vind het wel echt fijn dat als ze de villa weer filmen dat er dan bij staat “boys”/“girls”. Bij de NL-se versie staat er alleen de naam vd villa en ik weet echt nooit wie in welke villa zit :sweat_smile:

3 likes

Maar daar kom je toch super snel achter?

Ik heb vanochtend die aflevering gekeken en nu nog steeds in mn hoofd

YOURE NOT GONNA TEMPT ME :microphone:
YOULL NEVER FORGET ME ooooOooOoOOOoO

15 likes

Haha ja klopt hoor. Maar als ze eerst alleen dat aanzicht van de villa laten zien dan denk ik ja leuk dit, maar geen idee welk huis dit nu is :sweat_smile:

Ik heb de hele tijd het gevoel alsof het allemaal gescript is, beetje zoals The Hills ofzo. :face_with_raised_eyebrow: Het gaat allemaal te smooth naar mijn gevoel, ook zo nep allemaal.

3 likes

Ja vooral Evan, iew

Wejow nee echt?