Temptation Island USA

Ik ben ZO blij :heart_eyes:

Yesss net de tweede aflevering gezien en dit belooft veel drama zeg :no_mouth: ik vind het heftig hoe Kendal zich nu al gedraagt + hoe die relatie ĂŒberhaupt in elkaar zit. Bij het introductie filmpje van hun als koppel kreeg ik al een naar gevoel. ik geniet ook echt van Mark, z’n vragen komen oprecht over, tweede aflevering al een kampvuur ook. Heb Temptation island usa gemist :two_hearts:

Waaaaar heb je m gezien? :grin: op Videoland is het pas per 4 amart

Ik kijk online! Op www.srsone.top eigenlijk altijd en de links van vidlox zijn vaak goed. Wel even door wat advertenties heen klikken waarschijnlijk, heb zelf adblock

Thanks! Ik ga ‘m ook zo kijken dan

Ik kijk nu nog seizoen 2, wat een heerlijk heftig seizoen haha. Moeten nog de helft vd kampvuren en de reĂŒnie. Daarna meteen door naar seizoen 3 :grin:

1 like

Ik ga nu voor het eerst seizoen 3 kijken :heart_eyes: zo excited

Edit: hahahaha die feestjes gaan echt meteen ZO hard, dit gaat echt niet goedkomen

Nog maar 1 dag jongens!! :star_struck:

3 likes

Hij staat er al op!! Ik ga zo in m’n lunchpauze kijken :smiley:

Hmm bij mij nog niet hoor, kan wel op seizoen 3 klikken maar dan staat er vanaf morgen beschikbaar. Nouja ook goed, wordt wel weer een hoogtepunt van de dag in deze tijd :crazy_face:

1 like

Oh ik kijk het via de link die hierboven gedeeld werd :slight_smile:

Spoiler aflevering 3

Ik heb m ook aan staan en vind het echt niet normaal hoe Nickole reageert op het feit dat Corey haar niet kiest voor die date, dramaqueen Ze zegt precies de dingen tegen m waar hij moeite mee lijkt te hebben. Hij trekt het zich nog aan ook, alsof ie niet al met genoeg dingen zit?? Echt zo’n good guy hij, denkt alleen maar aan anderen volgens mij

Erger me ook aan Kirsten (Kristen? Kristina? Weet t niet eens), dat gegiechel de hele tijd en ze lijkt nergens voor open te staan
Heb verder onwijs met Erica te doen en ik zie Thomas en Chelsea het eerste sneuvelen aan beide kanten, die Blake gaat ook vol erin zeg, vertrouw hem niet helemaal ofzo, vind het too much

Ik zie eigenlijk geen 1 koppel het halen :woman_shrugging:t2: maar wel saaie aflevering verder

Edit: oke wow de laatste 3 minuten??? Wtf wat een nare vent die Kendal, “we hebben geen regels afgesproken” gadverdamme je hebt toch ook je eigen verstand? Erica is zo veel beter dan dit, de uitspraken die zij doet over zichzelf breken m’n hart

1 like

Ja ik ben blij dat jij het ook al gezien hebt!

Samenvatting

Ik vond Kendal ook echt sick, die komt daar gewoon om te neuken? Zoooo raar. En die gast met dat bruine haar en die onzeker vriendin vertrouw ik ook voor geen meter met z’n geflirt. Die mannen zeggen ook steeds ‘zo ben ik nou eenmaal’, alsof het een of andere aandoening is

Hoop dat die voetballerchick en haar vriend eruit komen, want zij heeft best wel wat zelf inzicht gekregen
 Die single moest zich echt niet zo aanstellen maar ik vind ze over het algemeen sowieso super dramatisch die Amerikanen. Love Mark wel :heart_eyes:

1 like

Ik heb net de eerste 2 afleveringen gezien via Videoland, het belooft weer een goed seizoen te worden! Ik vind Kendall een hele vervelende vent, hij vindt zichzelf heel wat en ook duidelijk beter dan z’n vriendin.

Kirsten en Christian geef ik ook niet veel kans, zij is ook duidelijk niet gewend om met mannen om te gaan omdat ze al zo lang met haar vriend is. En hij is al eens vreemd gegaan, dat is meestal ook geen goed teken. Ik vind zijn kapsel wel echt vreselijk.

Tom/Thomas vind ik ook niet sympathiek. Doet volgens mij vaak alsof alles aan zijn vriendin ligt ipv een beetje zelfreflectie. Zijn aanvaring met die single zei ook veel (iets in de trant van sorry dat jij je beledigd voelt door mijn opmerking), zo typisch.

Ik heb eigenlijk alleen vertrouwen in Erin en Corey.

En die kralenketting die hij steeds om heeft, ik kan alleen maar denken aan de kleuterschool. Als je dan naar de wc ging, moest je die ketting meenemen. Dus als de plasketting wel naast de deur hing, was de wc vrij.

3 likes

Dat is denk ik de microfoon?was vorig seizoen ook namelijk

Heb ik ook al opgelet, maar hij is echt de enige met dat lelijke ding

Ik vind Kendall heel eng en heb het gevoel dat hij zijn vriendin heeft gebrainwasht. Ze weet niet eens meer wie ze zelf is en behandelt hem alsof zij z’n bediende is heb ik het idee en cijfert zichzelf compleet weg.

Van Thomas is die opmerking “sorry dat jij je zo voelt” inderdaad iets dat anders gezegd kan worden. Maar in dit geval snap ik het wel: ik ga ook niet mijn excuses aanbieden voor iets waarvan ik vind dat dat niet nodig is. Vond het namelijk niet raar wat hij tegen die single zei en vind dat zij snel beledigd reageerde.

6 likes

Neee ik zag meerdere mannen met zo’n ding om!

2 likes

Ik krijg wel eens de indruk dat dit verplicht is/geĂŻnstrueerd wordt door de regie, elk jaar hetzelfde namelijk.

2 likes