Temptation Island USA

Ik moet de aflevering nog verder kijken maar ik vind Mark bij het kampvuur altijd zo ondersteunend voor de deelnemers. Hij houdt ze echt een spiegel voor en vraagt door op persoonlijke gevoelens/ontwikkeling. Dat vind ik echt zooo veel beter en interessanter dan bij de NL-versie waarbij er alleen maar op sensatie wordt doorgevraagd…

En bij de USA versie voelt dat ook veel minder geforceerd dan dat Kaj/Monica er even een ingestudeerd stukje van maken met :sparkles: “alles draagt bij aan je persoonlijke groei” :sparkles: Echt loze zinnen zijn dat…

14 likes

Ik vind het altijd zo bizar, en dat is vooral bij de Amerikaanse, dat die singles helemaal boos worden als een van de mannen of vrouwen na 1 date iemand anders kiest om mee op date te gaan. Het is altijd meteen: je hebt mijn hart gebroken!! hoe durf je!! ik ben real en hij niet!!

Echt dude, relax.

7 likes

Mark heeft volgens mij ook een psychologische achtergrond? Maar inderdaad, had zoveel hoop voor de nieuwe Nederlandse kampvuren maar komt echt niet in de buurt vab de Amerikaanse. Vind echt dat ze dat een stuk beter doen daar!

3 likes

Maar ook de kandidaten uit USA kunnen veel beter alles onder woorden brengen en reflecteren op hun gedrag. Maakt ook echt een verschil.

7 likes

Huh omg door jou kom ik erachter dat Chris Harrison en Mark Walberg twee verschillende personen zijn!! Ik wilde namelijk zeggen dat ik Mark zo leuk vond totdat hij zich uitsprak over die racistische deelnemer van The Bachelor en kwam er toen achter dat dat iemand anders is!

Aflevering 4:

Het duurde zoals verwacht niet lang voordat Kendal een uitstapje maakte, die heeft zich gewoon opgegeven om seks te hebben op TV. Denk dat Eric/ka dat ook al wist, want hoe koeltjes reageerde zij?? Alexcys die zegt “This is something I dreamt about” en dus een betekenisvolle relatie bedoelt :joy: Hopelijk gaat er nog meer gebeuren, vind het tot nu toe best saai. Ook die ruzie over Blake, er gebeurde niks! Ohja ik vind de vriend die een bloem gaf aan zijn date een beetje creepy, dat was al in aflevering 3.

1 like

Dit hoor je vaak van tv-makers, dat Amerikanen vrijwel allemaal super goed kunnen lullen. Daar hoef je echt maar een camera op te zetten en de oneliners komen eruit. Echt leuker dan de Hollanders!

1 like

Ik heb echt geen idee wie die eerste persoon is haha. Waar is die bekend van? :grin:

Ja dat vind ik ook! Ook in de vorige seizoenen. Is dat iets cultureels? Dat ze dat daar gewoon meer meekrijgen dat dat wij dat doen bijv? Vind dat wel mooi om te zien. Ipv altijd de ander de schuld te geven, ook naar jezelf kijken wat je anders zou kunnen doen.

Haha ja precies dit! Bij de NL versie leek het wel of vooral Monica bij elk gesprek aan het eind moest zeggen: denk aan je persoonlijke groei. Heel nep.

2 likes

Heb het even opgezocht, hij presenteert alleen The Bachelor en Bachelorette :sweat_smile: Moet zeggen dat ik dat al een tijdje niet heb gekeken dus dat heeft er vast aan bijgedragen dat ik dacht dat het een en dezelfde persoon was.

Wat betreft de kandidaten van de VS, heeft het er ook niet mee te maken dat de VS uit een veel grotere pool kandidaten haalt en je daar dan ook beter op kan filteren? Zou het echt zo zijn dat de gemiddelde Amerikaan daarin gewoon zo anders is dan de gemiddelde Nederlander?

2 likes

Amerikanen leggen in hun manier van onderwijzen veel meer de nadruk op presenteren/speechen en debatteren.

Ik vind Mark ook zo lief en eerlijk. Mooi ook hoe hij mensen soms terecht zet.

Dan over de deelnemers:
Kendall had niet veel nodig om vreemd te gaan, niet verrassend.

Ik hoop dat Erin en Corey het redden, die vind ik zo leuk samen. Die verleidster die bij hem zo zat te janken was zo irritant. Stom mens.

Ik denk dat dokter Blake ook geen leuke man is, met zijn ‘ik wil de vader van de groep zijn etc’. Lijkt me echt een bemoeial, brr.

Kristen heeft zich ook niet populair gemaakt tot nu toe. Verbaasde me er ook wel over dat ze aan gaf door haar lange relatie niet te weten hoe ze met mannen om moest gaan. Klinkt niet gezond. Vind haar ook niet zo sympathiek over komen.

Tom/Thomas gaat vast ook binnenkort vreemd, arrogant type en z’n vriendin kan wel beter krijgen dan zo’n egocentrisch mannetje. Hij vindt zichzelf echt heel wat, snap echt niet wat die vrouwen in hem zien…

1 like

Ik zat de hele tijd te kijken naar haar bikini, dat topje had ze ondersteboven aan.

3 likes

Kijken jullie het allemaal op Videoland eigenlijk?

Dat is schijnbaar een ding ja :smiley:

@Airy-fairy Ik wel!

4 likes

Ojaaaa ik vroeg me al af wat er hier niet klopte haha.

2 likes

Bikini’s “normaal” dragen is ook overrated natuurlijk :woman_shrugging:t2:

1 like

Die Chelsea doet me echt aan iemand denken qua uiterlijk, maar kan 't niet plaatsen. Actrice? Of iemand van Love Island ofzo

Is lekker makkelijk natuurlijk

Goede aflevering weer hoor! De vrouwen komen toch wel tot een stuk meer inzichten dan de mannen tot nu toe.

1 like
Aflevering 5

Jezus die reactie van de mannen die eruit gestuurd werden? Echt een enge bende

Ik vind Kendal zo kut, Erica reageert nog best sterk erop, maar ik denk dat ze allang wist dat dit kon/ging gebeuren. Beter dat het nu dan over is, jammer dat ze ervoor op tv moest haha

En ik vind Corey zo levenloos overkomen. Ik hoop wel dat ze er goed uitkomen trouwens maar ik snap wel waarom ze hem af en toe wat saai vind haha het enige wat ik van hem zie is dat hij doods voor zich uitkijkt.

2 likes