Temptation Island USA

Vond Kaitlin echt super sterk overkomen. Topvrouw! Ze trapt niet meer in zijn manipulatieve praatjes, heel goed! Belachelijk ook dat hij zei dat ZIJ niet begon met plannen van de bruiloft. Ehhm zoiets doe je SAMEN toch? Blijkbaar begon hij er dan dus ook niet over??

Vanessa en Roberto zie ik alsnog fout gaan eigenlijk. Ze leek op het einde haar “act” weer goed te kunnen spelen. Denk dat thuis/in het dagelijkse ritme de bom alsnog gebarsten is

Gekke move wel van Mark dat Great en Paris moesten benoemen wat ze waardeerden aan de ander? Het was toch overduidelijk dat die twee klaar met elkaar waren?

Zie dat er ook een reünie aflevering op staat. Straks ook maar eens even kijken :eyes:

2 likes

Kijk de reünie ook even, Vanessa is een bijzonder type, maar Roberto is ook niet helemaal onschuldig.

Ben bezig maar kijk met pauzes :grin:

1 like

Spoiler reunie

Sorry maar dat Christopher gewoon die nieuwe meid heeft bezwangerd en haar dan gaat zitten gaslighten?!

Vind sowieso eigenlijk elke deelnemer van dit seizoen toxic, behalve Kaitlin.

7 likes
Reünie

Ik ben nu bij het stuk waar Alexis zwanger bleek te zijn en Christopher haar serieus vraagt of het wel van hem was. WTF :flushed:

Echt bij elk stel is er wel iets heftigs en toxic aan de gang. Holy shit

Edit:
Ohh die Roberto… Die doet even een Stefano’tje… Maar dan pas dat de beelden later getoond worden. Vond dat Vanessa heel kalm en goed reageerde!

6 likes

Zo wat een reünie! Bij ieder stel was er wel wat. Hall daar heb ik geen woorden voor na een relatie van 8 jaar. Ook al was Kaitlin niet de ware, ze verdiende wel beter dan dat. Hij kan wel spiegel gebruiken want zelfreflectie heeft ie niet en alles wat niet goed was lag aan haar???

Ik vond het goed dat de singles kritiek hadden bij Hall en Christopher. Die kerels verdienden alle opmerkingen die ze kregen. Christopher wat een eikel is dat zeg! Ik vond het echt knap van Alexius hoe ze reageerde en ook de steun die ze kreeg van die presentator.

En tja Roberto en Vanessa, het is maar goed dat die 2 niet meer bij elkaar zijn. Ik had niet verwacht dat ze zo rustig kon blijven na die beelden.

4 likes

Hadden jullie ook het idee dat Roberto bij zijn kampvuur met Vanessa eigenlijk helemaal niet met haar mee terug wilde? Ik kreeg heel erg de indruk dat hij het zei om haar niet opnieuw boos te maken, want ik zag paniek in zijn ogen.

Vanaf vrijdag staat er een nieuw seizoen op Netflix! Zin an!!!

5 likes

Iemand al gekeken? Wat een types doen er weer mee…

Heeft de mannen villa nou Vera Camilla’s bank :joy:

1 like

Ben vanmiddag begonnen maar vind het wel snel heftig worden (of ik word oud)

lijkt wel alsof al die mannen mee doen om vreemd te gaan

2 likes

Ik vind het ook wel weird hoe snel iedereen gaat.

Iedereen lijkt binnen no time over elkaar heen te zijn en verliefd te worden op een ander. Ook veel minder drama qua huilen etc.

2 likes

En die Brion, wat is dat voor figuur

3 likes

Ja te bizar voor woorden zeg. Ik ben nu bij aflv 6 dus even een spoiler voor de zekerheid. Dat hij een trio heeft gehad en erna alweer doorgaat over de volgende meiden die hij wil doen?!? Hij komt daar gewoon om vreemd te gaan inderdaad. Wow hoe hij ook gewoon zegt dat ze toch wel blijft als hij zn excuses aanbiedtl. Deze gast is zo tering toxic en onverschillig.

3 likes

Maar ook zijn verklaring daarna. Dat zijn vriendin hem toch wel waardeerd en bij hem blijft, want hij vertelt de waarheid :sob: what a man.
Heel zijn identiteit is threesome. Als ik elke keer een euro kreeg wanneer hij het woord threesome zegt had ik zeker meer dan 100 euro.

3 likes

Heb de eerste zes afleveringen gekeken en wauw haha. Wat een stelletje losers toch weer, op die ene dude na (tot zover). Waarom zijn (deze) mannen toch zoooo voorspelbaar.

3 likes

Reply op mezelf maar ik WALG echt van die Brion jemig wat een mega-eikel. :face_vomiting: Ik hoop ZO erg dat zijn vriendin hem niet terug neemt omg waarom zou ze in godsnaam. Echt wat een eikel.

2 likes

Wat een debiele ‘mannen’ doen er mee

4 likes

Netflix doet tot nu toe geen reunie van het laatste seizoen maar ik zag op Youtube een podcast van Nick Viall met een mini reunie (Brion en Shante waren er niet bij). Ik zeg mini reunie maar het duurt 2 en een half uur.

Ik heb hem helemaal bekeken want ik was ziek vorige week maar mijn god, Grant is toxic.

Spoiler Tyler: zag op insta dat hij nu een relatie heeft, niet met die Kay maar wel iemand die echt precies op haar (en dus ook op Taylor) lijkt haha.

2 likes