Temptation Island USA

Vanessa is ook een soort van de USA versie van Sonny zeg. Met haar: ik heb hem helpen groeien, door wie is hij zo geworden? Door MIJ blablabla
Hoop echt dat hij haar niet terug neemt aan het einde. Dat gaat sws weer verder met hoe het altijd gegaan is en zij die dingen van hem eist waar hij niet aan kan voldoen

5 likes

Classy hoor van Hall om persoonlijk te zeggen dat hij voor die blonde gaat. Dan ben je 8 jaar samen en verloofd. Kerel, als er iets ontbreekt al die jaren, waarom ben je dan weer terug gegaan?

4 likes

Ik snap dat Hall haar opnieuw pijn heeft gedaan en hij had nooit terug moeten gaan naar haar. Maar ik vind het eigenlijk wel ok wat hij heeft gedaan? Hoe rot ook, je mag altijd terugkomen op beslissingen, hij is niet verplicht bij Kaitlin te blijven en beter alsnog dan nu dan dat ze zouden trouwen met eventueel kinderen en dan scheiden. Kan je beter zeggen vóór het huwelijk.

4 likes

True true, maar toch vond ik hem in dit gesprek wel heel erg naar ofzo. Beetje uit de hoogte en manipulatief. Alsof hij haar nu een mega favor doet.

Ik vond trouwens Marc zijn reactie op Paris en Great erg goed. Hij probeerde hen echt in te laten zien wat hun aandeel was tijdens het kampvuur.

2 likes

Oh deze vond ik nog erg mild eigenlijk haha. Snapte niet wat hij nou echt zei. Want jeetje Paris en Great doen allebei hetzelfde maar beschuldigen elkaar.

Daar heb je ook gelijk in. Maar het gaat mij meer om de manier waarop. Hij is na een paar dagen al helemaal weg van haar en omdat ze ook een kinderwens heeft. Dat deed mij een beetje denken aan timtation. Hoe kan je in zo’n neppe setting waarbij iedereen zich van zijn beste kant laat zien zo snel al verliefd worden. En daarbij dus je relatie van 8 jaar weggooit en je partner kwetst.

3 likes

Ja dat is wel heel verdrietig natuurlijk. Maar alsnog heeft hij het goede gedaan. Beter voor Kaitlin ook en vond het ook sterk toen hij zei dat hij ook geen liefde bij haar zag. Soms blijven mensen bij elkaar ‘omdat het zo hoort’ omdat ze nou eenmaal al lang een relatie hebben. Ik vind Kaitlin ook niet super hartbroken overkomen eerlijk gezegd.

Nee ik sta wel achter Hall haha

Ja haha, het deed mij ook denken aan timtation en Evan van een eerder seizoen USA. Hij stort zich er wel hard in. Eens dat het de juiste keuze is, Kaitlin en hij waren het gewoon niet voor elkaar. Maar wel typisch dat hij dat pas beseft als er een andere geïnteresseerde vrouw is die precies in zijn plaatje past. Vond dat gesnotter van hem en Makayla ook overdreven, dat ze samen ‘moesten leren omgaan met het schuldgevoel’ :crazy_face:.

spoiler/roddel over ander koppel

Ik las op reddit dat Paris en Great geen echt stel zouden zijn. Zou me niks verbazen als dit waar is, het lijkt zo oppervlakkig tussen hen. Ik mis echt wat meer diepgang daar. Wel jammer.

Denken jullie dat er stellen samen weggaan?

• Ja namelijk…
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vond het absoluut niet oke. Dat je je verloving verbreekt op tv is één, dat je het met zo’n vals verhaal als hij deed doet is echt next level. Iemand ten huwelijk vragen, verliefd worden op een ander en vervolgens zeggen dat je nooit een emotionele connectie gevoeld hebt, nooit liefde in diegenes ogen hebt gezien. Heel erg nasty. Je mag op je beslissingen terug komen, maar als je erop terug komt omdat je er in eerste instantie al niet achter stond moet je even overwegen of je dat de ander moet vertellen.

4 likes

Hoe hij ook totaal geen schuld leek te voelen en gelijk giechelend met de deur dicht met haar lag te rollebollen. Ik zou hem echt vermoorden :joy:

2 likes
Samenvatting

Wow, die Vanessa, ik vond het gesprek al te perfect gaan, zeker gezien hoe ze kan ontploffen over dingen. Ik denk dat haar uitbarsting het gaat verpesten. Het leek echt alsof ze een goed gesprek hadden gehad maar jeetje!

6 likes

Wow ja ik schrok er ook echt van! Dat hele verhaaltje leek echt een act door haar hele reactie daarna. Toen kwam de echte Vanessa weer naar boven. Wtf!!

7 likes

Echt psycho en wat een plottwist

3 likes

Pfff die vrouw is zo toxic! Run Roberto

2 likes

Ik doe het altijd in een spoiler want ik kijk dit om 8:00 hahahaha.

Samenvatting

Maar die uitbarsting, vervolgens op haar knieën voor hem en daarna rustig en vervolgens in huilen uitbarsten en zeggen dat ze veranderd is en Roberto de verandering daadwerkelijk ziet (?) dan moet Vanessa toch normaliter nóg heftiger zijn dan wat ze nu heeft laten zien. Jeetje… Daarnaast probeert hij wel met zijn witte vlaggetje te zwaaien met ‘ja ik vertel het je eerlijk, goed he?’ wtf?

Great en Paris die twee… ach dat voelt zo nep aan. Vooral dat ze elkaar steeds aanspreken met hun voornaam ofzo :stuck_out_tongue: maar misschien ligt dat aan mij haha.

Hal is gestoord ‘i’ve never wanted to marry you’ kerel, je bent op een knie gegaan, wat lul je? “Youve never been my person, my soulmate” en vervolgens zeggen “I proposed” maar JIJ plande niks.
En daarna ‘i didn’t want to hurt you’.
Enge, heeeeele enge kerel. Vervolgens gaat hij vragen om uitleg waarom zij hém egoïstisch vindt?!

Ik vond haar daarentegen enorm krachtig! Waarbij ze de eer 100% aan zich zelf gehouden heeft.

1 like

Moet nog kijken maar omg die Hall… Bizar. Wat een droplul. Maar goed dat ze van hem af is

Vanes

Samenvatting

Ik snap t ook niet want vanes zat die ene brice oid toch ook enorm op te geilen?? En dat mag wel?

“Every queen needs a king” yuk yuk die Roberto is idd beter af zonder haar, vind haar accent ook heel irritant een soort accent van Amerikanen van Italiaanse afkomst?

Oh ja en ik irriteer me ook enorm aan

1. Dat ask wordt uitgesproken als ax, “you never axed me…!!!” etc
  2. Hoe iedereen de vreselijke naam Marisela uitspreekt omg :scream:

Hier wat uitleg waarom ze ax zeggen. Ik wist dit eerst ook niet tot iemand hier op het forum mij ook een keer op wees :slight_smile:

7 likes

Ah thanks, dit wist ik niet! Misschien is die uitspraak van Marisela dan ook wel gewoon hoe het hoort, excuses

1 like

Hall is zo walgelijk

4 likes