Ik vond het - sorry not sorry - best hilarisch dat deze vrouw die zo in touch was met hem en d’r sensuele kant dan tóch ff vergeten was dat ze gewoon een bezette man probeerde te versieren. En toen helemaal geshockt lopen doen, dat hij eerst met z’n vriendin wilde praten :’)
10
Ik vraag me ook af of, als Nicole meteen en voor Karl had gezegd dat ze alleen het eiland wilde verlaten, Karl dan had wel gezegd dat hij het eiland met Brittney wilde verlaten. Maar geen idee hoor en dat zou hij nu achteraf ook niet meer toegeven (en misschien is het ook niet zo).
Samenvatting
Neeeee dat zou ik zo jammer vinden haha. Vooral ook omdat Javen zo lief over haar sprak en juist ook zo blij was voor haar en met haar verandering. En het is dan zo pijnlijk als zij hem juist ontgroeid is
Mee eens! Mijn spoiler doet het niet?! Dus heb de rest van m’n bericht maar verwijderd.
aflevering11
Oké het klopte dus niet… Shari en Javen zijn verloofd😍! Super leuk. Heb de aflevering nog niet gezien, maar volg Shari op twitter.
Afl 11
Evan en Morgan zijn ook verloofd
Spoiler afl 11
Ik vind Kaci (Kacy?) wel heel kut bij het kampvuur, snap ook niet dat ze hem nog terug wil nadat hij de liefde heeft verklaard aan Morgan. Het ene moment is ze super boos op hem en het andere moment is het “please don’t do this to me”. Heb het sowieso niet echt op haar dus vind alles wat ze zegt irritant #teamevan
afl 11
Ik denk dat ze gewoon wat in paniek is. 10 jaar samen is ook niet niks. Ik vind haar ook niet zo leuk maar het is natuurlijk wel heel pijnlijk dit.
Ik vond het leuk dat ze ook meteen al 6 maanden later lieten zien, en dan ook gewoon kort en bondig hoe het met iedereen is. Mooi dat John en Kady nu echt uit elkaar zijn. Opgeruimd staat netjes, naar mens. Javen en Shari vind ik echt leuk samen (vooral Javen, kleine crush op)
Afl 11
Ja ze komt ook best wanhopig over, of dat ze zichzelf nog moet overtuigen van het feit dat ze alleen kan zijn en dat dat goed voor haar is. Ook dat ze aan het eind zegt “he stole ten years of my life”, alsof zij een passieve rol had in hun relatie en temptation island.
Ik ben ook heel blij dat John Kady eruit heeft gezet, hoop dat hij snel iemand vindt die wel goed bij hem past. Shari is zoveel leuker en spontaner geworden door dit avontuur, heb het idee dat ze nu ook beter bij Javen past. En volgens mij wordt het een super mooi bruiloft jezus.
11
Lijkt me wel echt heel kut voor Kaci dat het grote probleem in je relatie is dat hij (nog) niet wil trouwen en dan is hij 6 maanden met zo’n bimbo en gaat ie al op zn knieën. Fijn dat ze blij is dat hij weg is, maar dit zal vast wel steken.
Afl 11
Ja dat kan ik me voorstellen, maar ik denk dat bij dit soort dingen het juist duidelijk wordt dat zij niet de juiste persoon voor hem is.
En Javen en Shari zijn zo lief samen, ik dacht even dat ze uit elkaar ging, maar dit is echt het beste einde ever.
Ik vond deze Temptation echt zoveel leuker dan de Nederlandse, echt veel volwassener en realistischer!
Ik vond het ook goed hoe het bij het laatste kampvuur ging. Eerst naar elkaar luisteren en dan pas reageren. Geen heftig door elkaar geschreeuw, gewoon normaal communiceren
Ik ook! Het Nederlandse seizoen is nu sowieso saai, maar nu ik USA heb gekeken, valt de Nederlandse nóg meer tegen.
Ook het verschil tussen de Nederlandse en de USA verleiders. Bij de Nederlandse zijn het echt mooi boys en girl die sexy lopen te doen, fame willen en er echt op uit zijn om relaties kapot te maken. Bij USA zijn ze veel volwassener en oprechter.
Ahhhh ik heb echt een crush op Javen
Komt natuurlijk ook omdat de Amerikaanse tv een stuk preutser is dan de Nederlandse, maar ik vond het echt een verademing om niet om de 5 min overal twerkende chicks te zien haha
Afl 11
Ik twijfel er dus over of we een eerlijk beeld van Kaci en Evan gezien hebben. Zij stelden het voor alsof het enige probleem was dat hij niet wilde trouwen, maar als je kijkt leek het probleem meer dat zij en haar familie compleet andere normen en waarden hadden en die hem op probeerde te leggen, terwijl hij daar wanhopig aan probeerde te ontsnappen.
DE EERSTE KEER PAS? Meid heb je wel gekeken dit seizoen.
Ik kijk nu pas 11 maar omg Kaci?!