Ik kreeg een virus van een van de linkjes, nu durf ik geen andere te proberen.
Jeetje die Morgan is ook dom, als de presentator zegt: Ladies this is goodbye, echt als een schaap: whut?
JO dacht je dat je voor altijd in dit resort zou blijven met je overspelige boy?
Heeft iemand nog een ander linkje voor mij? Bovenstaande linkjes werken helaas niet bij mij.
Linkje aflevering 10
https://oladblock.xyz/f/ojUyCAo7O-M/Temptation_Island_(2019)_Season_1_Episode_10.mp4.MP4
Als die niet werkt kun je nog hier zoeken:
https://go.mywatchseries.stream/temptation-island-2019-1x10-tba/
Op je telefoon?
Thanks!
Oeiš¦! Ik kijk het altijd op mān telefoon en heb nog nooit een virus gehad.
Anders even wachten tot hij hier geplaatst wordt:
@River nee ik kijk op laptop. Gelukkig kon ik snel een virusscanner er overheen halen maar het was iets met een Trojaans paard volgens mijn vriend. Ik wacht idd netjes even af tot het op die site staat!
Samenvatting
Bah wat een walgelijk persoon is die Kady zeg. John lijkt me echt zoān lieve man. Hij verdient echt veel beter. Ik vind het wel een goed concept dat ze eerst naar elkaar moeten luisteren.
Ik vond het wel echt typisch dat die Britney zo werd gedumpt door die Carl.
Ik vond het - sorry not sorry - best hilarisch dat deze vrouw die zo in touch was met hem en dār sensuele kant dan tóch ff vergeten was dat ze gewoon een bezette man probeerde te versieren. En toen helemaal geshockt lopen doen, dat hij eerst met zān vriendin wilde praten :ā)
10
Ik vraag me ook af of, als Nicole meteen en voor Karl had gezegd dat ze alleen het eiland wilde verlaten, Karl dan had wel gezegd dat hij het eiland met Brittney wilde verlaten. Maar geen idee hoor en dat zou hij nu achteraf ook niet meer toegeven (en misschien is het ook niet zo).
Samenvatting
Neeeee dat zou ik zo jammer vinden haha. Vooral ook omdat Javen zo lief over haar sprak en juist ook zo blij was voor haar en met haar verandering. En het is dan zo pijnlijk als zij hem juist ontgroeid is
Mee eens! Mijn spoiler doet het niet?! Dus heb de rest van mān bericht maar verwijderd.
aflevering11
OkĆ© het klopte dus niet⦠Shari en Javen zijn verloofdš! Super leuk. Heb de aflevering nog niet gezien, maar volg Shari op twitter.
Afl 11
Evan en Morgan zijn ook verloofd
Spoiler afl 11
Ik vind Kaci (Kacy?) wel heel kut bij het kampvuur, snap ook niet dat ze hem nog terug wil nadat hij de liefde heeft verklaard aan Morgan. Het ene moment is ze super boos op hem en het andere moment is het āplease donāt do this to meā. Heb het sowieso niet echt op haar dus vind alles wat ze zegt irritant #teamevan
afl 11
Ik denk dat ze gewoon wat in paniek is. 10 jaar samen is ook niet niks. Ik vind haar ook niet zo leuk maar het is natuurlijk wel heel pijnlijk dit.
Ik vond het leuk dat ze ook meteen al 6 maanden later lieten zien, en dan ook gewoon kort en bondig hoe het met iedereen is. Mooi dat John en Kady nu echt uit elkaar zijn. Opgeruimd staat netjes, naar mens. Javen en Shari vind ik echt leuk samen (vooral Javen, kleine crush op)
Afl 11
Ja ze komt ook best wanhopig over, of dat ze zichzelf nog moet overtuigen van het feit dat ze alleen kan zijn en dat dat goed voor haar is. Ook dat ze aan het eind zegt āhe stole ten years of my lifeā, alsof zij een passieve rol had in hun relatie en temptation island.
Ik ben ook heel blij dat John Kady eruit heeft gezet, hoop dat hij snel iemand vindt die wel goed bij hem past. Shari is zoveel leuker en spontaner geworden door dit avontuur, heb het idee dat ze nu ook beter bij Javen past. En volgens mij wordt het een super mooi bruiloft jezus.