11
Lijkt me wel echt heel kut voor Kaci dat het grote probleem in je relatie is dat hij (nog) niet wil trouwen en dan is hij 6 maanden met zo’n bimbo en gaat ie al op zn knieën. Fijn dat ze blij is dat hij weg is, maar dit zal vast wel steken.
Lijkt me wel echt heel kut voor Kaci dat het grote probleem in je relatie is dat hij (nog) niet wil trouwen en dan is hij 6 maanden met zo’n bimbo en gaat ie al op zn knieën. Fijn dat ze blij is dat hij weg is, maar dit zal vast wel steken.
Ja dat kan ik me voorstellen, maar ik denk dat bij dit soort dingen het juist duidelijk wordt dat zij niet de juiste persoon voor hem is.
En Javen en Shari zijn zo lief samen, ik dacht even dat ze uit elkaar ging, maar dit is echt het beste einde ever.
Ik vond deze Temptation echt zoveel leuker dan de Nederlandse, echt veel volwassener en realistischer!
Ik vond het ook goed hoe het bij het laatste kampvuur ging. Eerst naar elkaar luisteren en dan pas reageren. Geen heftig door elkaar geschreeuw, gewoon normaal communiceren
Ik ook! Het Nederlandse seizoen is nu sowieso saai, maar nu ik USA heb gekeken, valt de Nederlandse nóg meer tegen.
Ook het verschil tussen de Nederlandse en de USA verleiders. Bij de Nederlandse zijn het echt mooi boys en girl die sexy lopen te doen, fame willen en er echt op uit zijn om relaties kapot te maken. Bij USA zijn ze veel volwassener en oprechter.
Ahhhh ik heb echt een crush op Javen
Komt natuurlijk ook omdat de Amerikaanse tv een stuk preutser is dan de Nederlandse, maar ik vond het echt een verademing om niet om de 5 min overal twerkende chicks te zien haha
Ik twijfel er dus over of we een eerlijk beeld van Kaci en Evan gezien hebben. Zij stelden het voor alsof het enige probleem was dat hij niet wilde trouwen, maar als je kijkt leek het probleem meer dat zij en haar familie compleet andere normen en waarden hadden en die hem op probeerde te leggen, terwijl hij daar wanhopig aan probeerde te ontsnappen.
DE EERSTE KEER PAS? Meid heb je wel gekeken dit seizoen.
Ik kijk nu pas 11 maar omg Kaci?!
ja!! ik heb hem ook net gekeken en verbaasde me echt dat zij nog wilde maar ‘gelukkig’ wilde Evan niet, veel beter voor haar zo! En vond Javen en Shari echt cute, had in de eerste aflevering niet verwacht dat zij bij elkaar zouden blijven maar door de afleveringen heen vond ik ze steeds leuker.
Vond deze opzet echt zoveel leuker dan de NL versie, jammer dat deze is afgelopen en nu alleen de nederlandse nog te volgen is, die is zooo langdradig
Veel beter voor hem ook… Hij kwam misschien een beetje creepy over in het begin, maar zij was en is volgens mij next level.
Wooow, dat laatste kampvuur. Wat is die Kaci wanhopig zeg, vreselijk.
Ze huilt inderdaad altijd zonder tranen
Nouja Jersey Shore is ook Amerikaans
Hen net alles afgekeken, erg leuk deze Amerikaanse versie!
Ben hier net mee begonnen, vind het nu al veel serieuzer dan de NLse versie! En betere mensen allemaal, deze lijken nog iets van hersenen te hebben.
De nieuwe Temptation Island USA begint 10 oktober, maar ze hebben op de officiële Facebookpagina de eerste aflevering al helemaal online gezet.
Ik vond hem echt leuk
Komt het ook weer op videoland?
Ja! Zag het vd week voorbij komen dat dit ook op Videoland wordt gezet in oktober
Yes leuk!
Ik dacht gisteren op de Insta stories van Videoland te lezen dat de eerste aflevering 5 oktober online komt.