Temptation Island USA

ja!! ik heb hem ook net gekeken en verbaasde me echt dat zij nog wilde maar ‘gelukkig’ wilde Evan niet, veel beter voor haar zo! En vond Javen en Shari echt cute, had in de eerste aflevering niet verwacht dat zij bij elkaar zouden blijven maar door de afleveringen heen vond ik ze steeds leuker.

Vond deze opzet echt zoveel leuker dan de NL versie, jammer dat deze is afgelopen en nu alleen de nederlandse nog te volgen is, die is zooo langdradig

2 likes

Veel beter voor hem ook… Hij kwam misschien een beetje creepy over in het begin, maar zij was en is volgens mij next level.

Wooow, dat laatste kampvuur. Wat is die Kaci wanhopig zeg, vreselijk.

Ze huilt inderdaad altijd zonder tranen :joy::joy:

Nouja Jersey Shore is ook Amerikaans :yum:
Hen net alles afgekeken, erg leuk deze Amerikaanse versie!

1 like

Ben hier net mee begonnen, vind het nu al veel serieuzer dan de NLse versie! En betere mensen allemaal, deze lijken nog iets van hersenen te hebben.

4 likes

De nieuwe Temptation Island USA begint 10 oktober, maar ze hebben op de officiële Facebookpagina de eerste aflevering al helemaal online gezet.

Ik vond hem echt leuk :grinning:

8 likes

Komt het ook weer op videoland?

Yes leuk!

1 like

Ik dacht gisteren op de Insta stories van Videoland te lezen dat de eerste aflevering 5 oktober online komt.

2 likes

Zin in!

Zin innnn! Zag dat Evan & Morgan niet waren uitgenodigd op de temptation première party en Kaci wel.

1e aflv van seizoen 2, voor de mensen zonder Facebook oid: https://verystream.com/e/Mdwhq3xPHxH/

3 likes

Oh leuk zeg!

Ik heb de eerste aflevering al gekeken! Vond hem wel heel leuk, ben benieuwd naar dit seizoen. Ook bizar dat zij gewoon een maand in die villa zitten?! Dat zouden ze in de Nederlandse nooit overleven hahaha

Oh thanks!! Ik ga nu meteen kijken.

1 like

Woooooow die preview. Dit wordt heftig!!

Vandaag de 1e aflevering van seizoen 2 gekeken en vond het leuk om te zien hoe het proces ging, hoe ze de koppels zorgvuldig lijken te kiezen. Hopelijk wordt het net zo leuk als seizoen 1, veel beter dan de Nederlandse in ieder geval

2 likes

Oh leuk, ik ga kijken!

Leuk, ga nu kijken! Wie weet op welke dag de nieuwe aflevering erbij komt? Kon het via Google niet echt vinden.

Volgens mij op zaterdag

Edit: op videoland dan