Ik hoor hem dit gewoon zeggen terwijl ie met z’n armen in de lucht zwaait
Hoe kan het dat dit soort mensen een relatie hebben en ik al 8292 jaar single ben, lol.
Heb gewoon legit zitten janken deze aflevering bij dat aanzoek, wat een CUTIE is Soleris en wat een lief stel en vond de reactie van die andere drie meiden op het filmpje van Soleris met het nieuws ook zooo lief en oprecht. Echt cute allemaal.
Dat ook niemand de naam van Sorelis normaal kan uitspreken.
Soleris
Solero
Dit staat in een ander topic. Aimee is een vlogster die is mishandeld een aantal jaar geleden (heeft ze meerdere video’s over gemaakt, ook over de rechtszaak). Heftig! Ben nu heel nieuwsgierig wie het is, maar erover speculeren is misschien niet zo netjes.
Edit: verbaas me er trouwens wel over, want dat meisje is dus veroordeeld voor zware mishandeling. Doen ze bij temptation geen background check? Zo iemand wil je toch niet in je programma?
Dat moment dat de mannen teruglopen van het kampvuur en Sonny meteen zijn self-help gelul loslaat op die mannen. Honderd procent dat hij zo’n life coach business gaat starten hierna.
En dan “ik heb mijn eigen leven opgegeven om haar te helpen”. Wie denk je dat je bent?
Echt ik kots ervan.
Maar zo lief dat iedereen zo supportive was met het aanzoek, zo lief. Moest zelf ook bijna huilen, love mijn hormonen. En dan die stukjes van de moeders, iemand een doos tissues??
Voor de rest was het ook niet heel spannend.
That’s true.
Volgens mij hebben ze standaard een soort back-up koppel.
Maar tegenwoordig heb je toch sneltests voor Corona? Dan heb je vrij snel een uitslag.
Het lijkt mij dat ze deze al wel zagen aankomen. De vraag bij Sorelis en Gulcin was niet of het ging gebeuren dat ze er eerder vandoor gingen, maar wanneer de eerste de handdoek in de ring zou gooien. Wel te cute voor woorden trouwens.
Ik erger me dood aan dat er steeds “mannen villa” en “vrouwen villa” staat Maar ja past bij het niveau
dat Sonny hierna zichzelf als life coach gaat profileren op insta. Walgelijk hoe verheven hij zich voelt. Erg benieuwd naar hoe dat zo is ontstaan bij hem
Ben wel echt blij dat Sonny deze aflevering voor het eerst een beetje tegenspraak van die vrouwen leek te krijgen. Ik dacht echt dat zij al zijn gelul voor zoete koek slikte, maar toch niet dus gelukkig.
Haha ja, gelukkig maar. Benieuwd wanneer de mannen zich kritischer gaan uitlaten over hem en zijn standpunten
Hahaha geweldig, stuk voor stuk geven ze een beetje kritiek op hem.
Met zijn purpose hahahahhahaha
Hahahahaah ja echt mijn favoriete moment
Edit: Hij zei propoos toch? “Ja dit is gewoon mijn propose!”
Vorige keer had je temptation talk waarin dan een psychologe de aflevering een beetje ging duiden. Kan dat niet ff exclusief voor Sonny geregeld worden
Geen idee hoe hij t zei, maar hoorde gelijk al dat t niet helemaal goed eruit kwam. Was echt even alsof zn moedertje naast hem zat hem te verbeteren hahahaha.
Wat een vent.
“Wat jij wil”
Benieuwd naar hoe dit nieuwe stel gaat zijn. Komen wel steady over op zich?
Hardop gelachen om ‘propoos’ wat een sukkel is het ook. Die meid pakte hem wel goed aan trouwens.
Zelfs z’n schoonmoeder noemde hem Solero🤷🏼♀️
Het nieuwe koppel lijkt wel broer en zus. Ze hebben bijna hetzelfde gezicht.