Temptation Island #1

haha ja tenzij Laura vanuit bed ineens geroepen heeft “I ate his liver with some fava beans”

7 likes

@Bubbles ja!! En ik keek een eerder seizoen terug; daar had hij precies hetzelfde probleem

2 likes
5 likes

Ik kwam laatst tijdens het winkelen een stelletje tegen of althans ze stonden in de buurt met een kennis te praten. Ze hadden het over temptation island en hoe ze niet gekozen waren. Dat het heel jammer was, omdat zij het sowieso wel aankonden. Ze zagen er allebei super goed uit en waren wat ouder dan de gemiddelde leeftijd in TI nu. Ze kwamen ook prima over verder, waren echt geen achterlijke mensen ofzo. Ze hadden het over hoe je wel de temptation aan moet gaan en niet zoals Jeremy en Morgan afstand moet houden, want dan wordt je niet echt getest. Ze klonken iig wel alsof ze er goed over nagedacht hadden.

Voelde me wel sneaky toen ik onnodig lang in hun buurt naar producten bleef kijken lol.

8 likes

Op basis hiervan denk ik trouwens dat ze expres de jongste kandidaten met de minder stabiele relaties uitkiezen. Jammer, want juist van zo’n koppel had ik juist willen zien hoe ze het doen.

3 likes

Ik zei het volgens mij al een keer eerder. Hij moet gewoon een zwart of wit shirt aan, iig niet zo een kleur waar je zweetvlekken in kan zien.

Volgens mij duren de opnames trouwens soms best lang. Bij de voorstelscène van afl 1 begint het namelijk met Rodanya haar haren helemaal nat en plat. 5 minuten later in diezelfde scene zijn haar haren helemaal droog en groot! En Rick zijn vlek ondertussen al 3 keer veranderd!

5 likes

Viel me ook op dat volgens mij niemand van de koppels samen woont (niet dat dat een pré is maar komt nog heel schattig en pril over qua relatie).

2 likes

Demi en Sydney wonen/woonden samen.

3 likes

Aflevering 3 staat er allang op! :smiley: heb hem al gezien!

2 likes

NL ZIet loopt gewoon gelijk met Videoland.

1 like

Nog even over die Ayleen, ik vond dat ze klonk alsof Nederlands niet haar eerste taal is? Of is dat echt een bestaand accent binnen Nederland? Naar mijn idee maakte ze ook best wat taalfouten ook.

1 like

Ik kom uit dezelfde regio als Ayleen en bepaalde klanken in haar stem zijn inderdaad wel aan het accent te danken, maar zij klinkt inderdaad ook alsof ze een spraakgebrek heeft en dat is hier dan weer niet gebruikelijk. Dus deels wel maar echt niet helemaal.

2 likes

Oh zo! Ja, ik hoopte vanavond al :smiley: maar dan ben ik te vroeg… Jammer, ben vanavond alleen thuis en had me hier behoorlijk op verheugd haha.

1 like

Ze is toch Turks? Twents Turks klinkt wel zo weet ik uit ervaring.

Even wat anders; waar is Yolanthe gebleven? Of waar was Annelien vorig jaar?

Spoiler tempation USA afl 5

Zo sneu voor Kaci. Wel apart dat ze haar ogen dicht deed tijdens het kampvuur. Denk dat er nog wel meer de mist in gaan. Kady vast, hopelijk vindt John dan een leuke vrouw die hem meer waardeert. Vind het wel leuk dat het een andere insteek heeft dan de Nederlandse TI, en dat de kandidaten ook gewoon wat ouder en volwassener en normaler zijn, het is niet zo ordinair allemaal. Ook leuk dat er lekker vaak kampvuur is en dat ze verleiders mogen wegsturen. En een boodschap sturen, deden ze dat lang geleden niet ook bij de Nederlandse versie? Kan me vaag zoiets herinneren.

9 likes

Sowieso beter dat ze allemaal ouder zijn en er meer vanaf hangt in plaats van “hij moet zich bewijzen omdat ‘ie een keer een ander meisje heeft gekust terwijl we 3 maanden samen zijn”.

Ik heb een zwak voor John, trouwens.

4 likes

Aflevering 5 staat online! Als je in dit topic even naar boven scrollt staat er een link naar aflevering 4 online, als je daarop klikt kan je zo door klikken naar aflevering 5.

1 like

Ik voor Javen​:weary::heart_eyes:

Ik vind de USA versie veel beter in elkaar steken dan de Nederlandse versie. Veel volwassener

4 likes

En 6!

1 like