Temptation Island #1

Z’n lied was ook wel weer mooi

35 likes

13:

Buiten alles wat hierboven al is gezegd, word ik ook echt verdrietig van die mannen die iets vervelends horen, duidelijk geraakt zijn en dan zeggen: “Nee, doet me niks. Dit raakt me echt niet. Boeit me niet”. ECHT WEL, GAST! Ik zie het aan de pijn in je ogen, je houding, alles. Het raakt je keihard. Wie hou je voor de gek?

17 likes

Ik vind Roger echt heel lief. In vorige afleveringen ook, maar vooral in deze. Zo geduldig. En Sidney is gewoon echt een beetje gekkig.

13 likes

Wordt er echt gezoend in de volgende aflevering of is dit weer een dikke teleurstelling?

1 like

13! In het voorstukje in 12 voor de volgende aflevering zie je namelijk zoiets

1 like
antwoord

Nee

4 likes

Welke juice? :woman_shrugging:t2: :see_no_evil:

5 likes

Ik vind het oprecht triest worden voor Sidney.
Hij wilde dus eigenlijk niet meedoen en zij dus vooral wel (voor fame en/of money?). En hij heeft duidelijk gewoon goede hulp nodig want hij draait op een hele verdrietige manier door. Hij lijkt me best loyal. Well gestoord maar wel loyaal als de tering

5 likes

ze wil zeker dat er nog meer voor haar betaald wordt dan alleen haar neus :rofl:

1 like

wait, whut?

Ik kijk steeds hier en adhv de posts besluit ik of ik de afl ga kijken.
Het antwoord is meestal nee.

12 likes

Haha dit doe ik ook

1 like

Die Sidney zei dat hij veel voor haar betaald had aan haar uiterlijk, maar haar neus had ze wel zelf betaald :star_struck:

ergens in het programma werd dat gezegd door hem.

4 likes

En haar dure kleren had hij ook betaald doordat hij de hele zomer daarvoor gewerkt had zei hij? Aparte dynamiek hebben zij zeg

1 like

vind het sowieso een raar mens die Demi.

4 likes

Ze heeft bijna altijd hetzelfde aan. Die witte top met die kapotte spijkerbroek

7 likes

Ik hoop niet dat Sidney voor die paar kledingstukken de hele zomer heeft moeten werken.

24 likes

Die riem is dus serieus 165 euro he :’)

2 likes

Ze heeft een neppe haha.

1 like

Ja hij vertelt zichzelf natuurlijk een verhaal waarin hij de superheld is, dat moge duidelijk zijn. En ja, hij is er zelf bij, vanzelfsprekend. Ik weet natuurlijk niet hoeveel hij voor haar betaald heeft en wat de afspraken zijn binnen hun relatie, maar ik vind het altijd wel gevaarlijk als vrouwen mannen ‘overal’ voor ‘laten’ betalen. Bovendien wilde hij dus niet eens meedoen aan TI volgens hemzelf