Tennis-topic

Stom ja. Vooral die Kyrgyos. Loopt gewoon een aangifte van mishandeling tegen hem en zijn gedrag is op het veld ook afschuwelijk dus absoluut Wimbledon onwaardig

Jaa dat hoorde ik ook idd. En dat ie in z’n carriĆØre al meer dan 5 ton aan boetes heeft moeten betalen. Leuke vent :thumbsup:

Psycho tegen psycho, ik zet de popcorn alvast klaar.:joy:

Vind het wel jammer overigens, had liever Nadal gezien.

2 likes

Echt de meest onsympathieke finale ever wordt dit zeg, zo jammer :sob:

6 likes

Haha jaaa boehoe. Ben er nog niet over uit of ik wil gaan kijken.

Haa vraagje: ik tennis sinds kort en ga voor het eerst competitie doen.

Ik wil graag dit jurkje kopen: https://www.nike.com/nl/t/nikecourt-dri-fit-slam-tennisjurk-Qf4m7K/DD8837-712?nikemt=true&cp=42723660840_search_||10582772108|107279874169||m|EN|cssproducts|453050307324&ds_rl=1252249&gbraid=0AAAAADq9vlNNcHAke6ecNT66dnHxDqt0z&gbraid=0AAAAADq9vlNNcHAke6ecNT66dnHxDqt0z&gclid=CjwKCAjwmJeYBhAwEiwAXlg0AXGAOJ8BK5g6bQcKXs1EE_BgKOq_igM3D3qzLbao7SDaAFGeFalCkxoCXywQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Wat mij alleen een beetje onduidelijk is, is of hier nu een short onder zit? Ook als ik andere jurkjes van nike opzoek, kan ik niets vinden. Miss een auffe vraag🫣 maar wat doe ik er dan onder?

Nee zit niks bij, soms zit het er wel bij, maar dat staat er dan duidelijk bij met een foto.

Nike, of andere merken hebben ook gewoon korte sport shorts, soms zelfs met en zakje.
Maar anders kun je je bal gewoon onder het pijpje stoppen. Dat doe ik in ieder geval met een rokje + shortje.

2 likes

Ik doe er zo een onder, heb hem wel in het zwart. De 3 inch vond ik te kort voor eronder (kroop op bij mij). Of inderdaad een andere korte legging!

1 like

En @Nova dankjewel. Dan koop ik zo’n shortje erbij voor eronder.

US Open is begonnen!

Tim van Rijthoven wint net in 5 sets na 7 (!) matchpoints tegen.

5 likes

Ik stond zelf net op de baan, dus hoop dat er op het youtube kanaal van de US open een recap komt. Klinkt als een onwijs spannende partij! Ben heel benieuwd naar Serena, die mag vannacht afzwaaien (denk ik).

Kijkt iemand de laver cup? Heb net even een dutje gedaan na m’n lange werkweek en ga nu kijken. Dag Roger 🄹😭 eind van een tijdperk. Vind het echt anders dan met Serena. Kon me minder boeien.

2 likes

Yes ik kijk! Ik heb echt zin in Fedal straks! Inderdaad wel het eind van een tijdperk. Maar het zat er wel aan te komen…

2 likes

Ja zit ook te kijken! Inderdaad einde van een tijdperk :cry:
Maar benieuwd naar de wedstrijd zo!

1 like

Die knuffel met z’n coach :pleading_face: (en kan Murray ff opschieten met winnen)

3 likes

Oh, ik heb de tissues al klaarliggen :sob::sob:

2 likes

Eindelijk haha! Was al bijna in slaap gevallen. Gaan ze winnen denken jullie?

1 like

Qua tennis zet ik m’n geld op team world. Maar Fedal is wel echt goud hoor, wat een duo.
:heart_eyes:

1 like

Het lijkt de goede kant op te gaan! Maar jongens, Federer laat wel even zien waarom hij de goat wordt genoemd. 14 maanden geen wedstrijden en dan zo spelen. Genieten hoor!

2 likes

Ik vind het trouwens wel interessant om te zien hoe Rafa en Roger opgesteld staan. Ik ben rechts en speel ook wel eens met iemand die links is, maar dan staan we andersom. Elke met onze forehand aan de buitenkant zeg maar. Misschien toch maar eens andersom proberen :sweat_smile: