Tennis-topic

Ja hier hadden wij het ook al over. Maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat ze dan wel hun forehand-volley in het midden hebben. Mijn teamgenootje die links is, vindt het daarom soms ook wel fijn om rechts te staan.

2 likes

Ah ja! Klinkt logisch!

Ik wil trouwens een super tie break nog. Want het mag nog niet klaar zijn. :pleading_face:

Ja, maar ik wil geen verloren supertiebreak voor Fedal.

1 like

Neeeeeee. Dan maar zo winnen. Rafa heeft het trouwens voor mn gevoel lastiger dan Roger.

Ja klopt. Al heeft Federer af en toe wat afzwaaiers. Maar goed dat is niet zo gek na zo lang niet gespeeld te hebben.
Mirka en de kinderen ook gespot!

Ja, daarom ga ik ook nog niet slapen. Zo benieuwd naar de afloop straks. En twee setjes tweelingen, bijzonder ook. Hoop dat het een mooi moment wordt.

Wel heel leuk om te zien dat ze er zoveel lol in hebben. Ook belangrijk. En genieten hoor!

1 like

Ja daarom hou ik ook vol! Komt m’n eigen wedstrijden voor morgen niet ten goede denk ik haha

2 likes

Jaweeeeel, dit is je voorbereiding. Stukje inspiratie en tactiek :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ja precies. Moet wel lachen soms om de coaching. Het overstijgt soms niet echt de tips die wij elkaar op zaterdagmiddag geven :laughing:

2 likes

Hahaha nee. Echt he. En ze maken soms fouten die ik niet had gemaakt hoor :upside_down_face: nee maar echt echt genieten dit. Mooie pot! En vind Tiafoe en Sock ook een mooi stel om zo tegen te spelen. Die maken er wat moois van.

2 likes

Vind het sowieso een beetje awkward hoe het team zo achter de spelers staat steeds. En wil zo graag slapen maar ook echt elke minuut in me opzuigen :heart_eyes:

1 like

Jaaa ik wil ook slapen. Nog eventjes 🫠

Ik vind het zoooo spannend.

1 like

Dat was 't dan :sob::sob:

Stom einde. En al tranen bij Roger :pleading_face::pleading_face:

De held!!

1 like

En tranen bij Rafa. Volgens mij hebben die 2 echt een hele bijzondere vriendschap opgebouwd.

1 like

Poeh, mooie wedstrijd. Emotioneel afscheid hoor.

2 likes

Ja echt wel!

1 like