Zoveel liefde voor het spelletje. Eigenlijk nog niet willen stoppen, maar op een gegeven moment kan het lichaam niet meer
Tranentrekker dit hoor. Wat een sportman. Hopelijk zien we hem nog vaak voorbij komen.
Dat afscheidsinterview na de wedstrijd
Vanaf vandaag staat het eerste deel van de docu Break Point op Netflix! Allerlei tennissers worden gevolgd op verschillende toernooien.
De trailer leek wel die van een film, ben heel benieuwd!
Ik zie op tiktok echt superveel filmpjes voorbij komen met fragmenten van de Australian Open met tennissers die niet naar de plee mogen, Rafa mag zān handdoek niet pakken, er wordt onterecht te vroeg ātimeā gestart bij serveren en ga zo maar verder. Ziet er echt uit als een debiele fuck upā¦.
Dat Murray niet naar de wc mocht in die lange wedstrijd was natuurlijk bizar. Maar over het algemeen vind ik het wel goed dat ze de toiletbezoekjes wat meer aan banden leggen, werd enigszins misbruik van gemaakt door spelers. Duurde bij sommige spelers ook elke keer heel lang!
Ik heb weer kaartjes voor Roland Garros gekocht! Wat een geluk, lees echt dramatische dingen over de rij.
Hoe irritant is die reclame met āitās the most wonderful time of the yearā eronder iedere keer bij roland garros op eurosport
Kijkt iemand de Wimbledon finale?
Zeker!! Hopen dat Alcaraz set 2 pakt, dan kan het nog een spannende middag worden.
Ik! Speciaal een discovery abonnement voor afgesloten net. Wat een mooie punten al!
Ja dat ben ik ook aan het hopen!!
En van mij mag Alcaraz ook het hele toernooi winnen
Ja van mij ook!
Hij moest er ff inkomen, maar gaat nu wel lekker!
Ik ben helaas ook pas aan het kijken vanaf de vijfde set, maar jeeetje wat spannend en goed
Fantastische wedstrijd. Heb nog steeds het gevoel dat Djokovic het toch nog redt. Heel benieuwd!
Wooowww
Vette up, maar die wedstrijd van Griekspoor tegen Zverev! Ik ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Hoe vet zou het zijn als hij wint