Tennis-topic

Oja, dat vergeet ik even hahaha! Het is zo vanzelfsprekend voor mij, omdat ik van jongs af aan tennis, dat ik het niet helemaal goed uitlegde, sorry!

Oh, dit is zo spannend! Ik ben voor Federer, maar wil wel dat het spannend blijft :stuck_out_tongue:

1 like

Zooooo spannonnnnd

Omg yes :heart:

Aaaah gefeliciteerd ladies, too good :relieved:

Mooie partij was het!!! En zou nu toch wel fantastisch zijn als fed de finale pakt he. Zat net een beetje te speculeren, stel dat ie m pakt, zou dat beteken dat fed een punt achter zn carrière zet?

Lijkt me wel de perfecte afsluiting, winnen waar het allemaal begon!

1 like

Ohh tof er is wel een tennistopic, kon hem niet vinden voor de wedstrijd.

Ik ben diehard Federer fan :heart:
Oei ik ga echt huilen als hij stopt na Wimbledon.

2 likes

Balen! Was voor Nadal. :cry:

Nu hopen dat Federer zondag wint!

1 like

Zou wel echt heel mooi zijn ja dat denk ik ook! Kreeg een beetje dat gevoel ook door hoe ontzettend gespannend en fanatiek de federer bank erbij zat… alsof ze al weten dat het nu extra spannend en emotioneel is.

En @ClaireCharlotte ik denk ook wel echt dat er een traantje weggepinkt zal moeten worden ja. Dat zou niet alleen het laatste v federer zijn, maar ook het einde van een tijdperk, niet leuk!!! Ik ga zo balen als de dag komt dat er geen nadal en federer meer zijn in het tennis :disappointed_relieved:

1 like

Zou wel echt een hele mooie afsluiting zijn van zijn carrière. Zijn laatste wedstrijden winnen van Nadal en Djokovic.

3 likes

Ja!! Eens!
Hij moet winnen zondag :grinning:

Ik zit er klaar voor! :grinning:
Meer mensen?

1 like

Yes!

1 like

Nou kom op :biggrin:

Shit begint het al? Vriend kijkt f1

Ja is al even bezig!

Ben nu sneu op mijn mobiel aan het kijken haha. Haat aan f1 even nu :pensive:

Bleeeehhhhh

Ahhh echt jammer :slightly_frowning_face:

Vraag me af wat djokovic ineens heeft