Tennis-topic

Ja ik vind tennissen ook echt leuk, maar ik heb geen tennismaatje meer :frowning:

1 like

Heb net even de finale terug gekeken van de mannen finale, maar man… elk jaar weer verbaas ik me over het publiek van de US open. Zó asociaal. Ik ben geen fan van Medvedev, maar wel onwijs knap hoe hij daar rustig en geconcentreerd onder kon blijven.

1 like

Nou echt wel! Wat een boe-geroep. Dat gebeurt zelfs niet als Federer tegen Djokovic speelt. Knap dat het hem lukte!

Hebben jullie nog tips voor fijne tenniskleding met zakken zodat je ballen kwijt kunt?

Ik ben net begonnen met tennisles en wil graag kleding, een tas, racket etc. gaan kopen. Heb alleen pas schoenen haha. Ook in de winter zal ik buiten trainen dus lijkt me best koud. Hebben jullie tips waar ik rekening mee kan houden bij het aanschaffen?

1 like

De enige tip die me zo te binnenschiet is iets waar ik me zelf ook elke week weer op verkijk: buiten tennissen is lang zo koud niet als het van te voren lijkt haha. Probeer met laagjes te werken zodat je wat uit kunt doen als het te warm is.

O en bij veel winkels kun je een racket voor een week proberen zonder dat je deze dan direct hoeft aan te schaffen.

Haha oke toch wat meer tips. Blijkbaar is het een soort ongeschreven regel dat er bij de tennis niet echt in leggings wordt getennisd. Is iets van oudsher en ik geloofde het eerst niet, maar toen ik ging zoeken kon ik alleen Sharapova heeeel soms in een legging vinden op internet

1 like

Super, dankjewel!
Oh wist ik niet van die leggings haha. Wat doe je dan aan als het koud is buiten? En moet je in de zomer echt een rokje of is korte broek ook oké?

In de winter dan vaak trainingsbroeken (zijn ook warmer haha) en in de zomer kunnen shorts wel, maar je ziet in de prof wedstrijden dat ze dan bijna altijd een rokje eroverheen aan hebben

1 like

Ik vind dat je juist nu ineens veel meer leggings ziet. Ook in het aanbod, met een speciaal ballenzakje.
En ik tennis in de zomer gewoon in een kort broekje, zit dan ook zo’n strak broekje in zeg maar.
Gewoon lekker doen wat je wilt.
Ik heb voor de winter een thermo tennisbroek van de Decathlon.
En verder wel iets met lange mouwen, maar ik hou niet echt van tennissen in een hoodie of iets anders wat wijd is.

2 likes

Leggings zag je inderdaad niet veel, maar ik zie nu best wel wat mensen met leggings op de baan! Is eigenlijk ook best praktisch.
Maar laagjes is een goede tip. Ligt soms ook aan het type training hoe warm je wordt!

1 like

Zorg wel dat je ballen kwijt kunt. Een vriendin draagt wel eens leggings en dat is irritant want ze kan dus nooit ballen kwijt haha

1 like

Ja dat is waar. Trainingsgenootje had daar ook last van inderdaad en dat is niet handig.

1 like

Volgt iemand de Australian Open?

Ik heb nu al zin om de finale zondag te kijken, haha. Heerlijk dat Nadal t weer redt!

1 like

Ik volg het ook. Weet nog niet of ik de finale kan kijken maar ga zeker duimen voor Nadal! :cheer:

1 like

Zooo blij dat ik gister moest werken en niet vandaag.

Vamos!!

Jammer dat Abe Kuijl geen verslag doet btw.:expressionless:

1 like

Toch nog een spannende wedstrijd!

Vind het ook wel sneu voor Medvedev dat het publiek steeds juicht als hij fouten maakt.

Super knap deze comeback van Nadal! Maar hij heeft het publiek zeker mee :sweat_smile:

Zooo spannend!!!

En heerlijk weer eens een echte finale met publiek!

Ohhh wat spannend dit! Nadal mag weer serveren voor de wedstrijd.

Ik kan het niet meer aan :scream:

2 likes

Jaaaaa :partying_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: