Tennis-topic

Leuk! Ik zou je zeker in een sportwinkel laten adviseren. Zie bijvoorbeeld ook Tennisracket keuzehulp - TennisDirect.nl voor info. Als beginner kies je waarschijnlijk voor een wat lichter racket die je ook veel comfort geeft (het lijkt gek maar ik heb bijvoorbeeld een veel zwaarder racket dan mijn vriend). En ook belangrijk is de gripmaat!

1 like

Dankjewel! Dat ga ik inderdaad ook maar doen. Ik vind het wel leuk om iets nieuws te leren, hopelijk pak ik het snel op.

Botic van de Zandschulp staat 2 sets voor in de 4e ronde tegen Schwartzman! :fire:

2 likes

Valt dit ergens te kijken ook?

Eurosport 2! Of wat minder legaal online.

1 like

Eurosport 2 heb ik helaas niet, en online ben ik allemaal niet zo handig in, moet ik me overal registreren en dat haat ik…

Wat een wedstrijd. Hopelijk de kwartfinale op een gunstige tijd op Eurosport 1 zodat het wat makkelijker te volgen is!

1 like

Echt geweldig! Na de 4e set de tv uitgezet (was toen al vanaf het begin aan het kijken) maar toen ik zag dat het 4 1 werd snel weer aan. Zooo knap na die 3e en 4e set en de matchpoints.

Ja, ik had het ook echt niet meer verwacht na de 4e set. Door de kwalificaties heeft hij ook al zoveel meer wedstrijden in de benen. Heb je het einde nog mooi mee kunnen pakken!!

1 like

Wie kijkt?:star_struck:

2 likes

Ik! Tenminste, in ieder geval het komende uur.

Lekker hoor die 2 passing shots!

1 like

Jaja!

Heet hij nou Bottitsch of Botik?

Ja, zeker aan het kijken. Verrassend dat hij toch weer wat energie gevonden heeft!
Hij heet Botic.

2 likes

Ik bedoelde eigenlijk hoe je het uitspreekt haha

Haha, sorry ik dacht al. Maar als het laatste. Dus met een k.

1 like

Ik kijk ook! Wat een spannende pot zeg. Ik hoop dat hij het nog naar een 5e set weet te trekken. Echt onwijs knap zo’n debut.

3 likes

Wat jammer van de 4e set! Maar ontzettend knap van m!

2 likes

Ja wat super gedaan. Zat toch nog te hopen op de vijfde set. Hopelijk zet hij het goed door.

Is dit topic ook voor tennisliefde? Ik les sinds kort weer (ik heb dit vroeger 10 jaar gedaan) en het is zooooo fijn. Het was perfect weer, het ging schemeren, training ging TOP, hoofd leeg. Dit geluksgevoel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jazeker! Super leuk, ik herken je gevoel helemaal! Het was idd echt perfect weer vanavond, ik heb met mijn vriend een wedstrijdje gedubbeld.

1 like