The Bachelorette / Prince Charming

Ik kreeg de indruk dat Tony aan Maxime had aangegeven dat het al over was met Julia.

10 likes

Ja maar Tony is natuurlijk niet te vertrouwen. Ik had het als ik Maxime was wel ff gecheckt bij Julia. Ik dacht dat ze wel close waren

Maar misschien heb ik ‘t mis en zijn ze totaal geen vriendinnen maargoed

4 likes

Dan las ik het verkeerd. Ik vind waar twee kijven hebben twee schuld wel zo klinken. Heb verder ook niet al je posts met een loep gelezen.

Tuurlijk vindt Julia het niet fair van Maxime, maar wat mij betreft is Maxima hier nog altijd de vrijgezel en heeft Tony iets niet netjes afgerond met Julia. Maar daar kunnen we over verschillen. Ik vind het zelf niet echt fair om Maxima aan te kijken op dat ze achter de man die ze overduidelijk wilt is aangegaan.

7 likes

Haha het is 9:15 en ik heb vakantie. Maxima/Maxime, een pot nat😅 en sterkte, vind je overigens nog erg schappelijk voor pms.

1 like

Vond het trouwens wel raar dat Jolijn bij de meute werd gezet en dat India wel op de bank mocht plaatsnemen. Alleen omdat ze hem een keertje op de mond gezoend had?
Vond het ook weinig toevoegen dat echt alle dames daar zaten, ook die slechts 2 seconden screentime hadden.
Verder vind ik Tony een grote lul die doet alsof hij om al die vrouwen geeft, maar uiteindelijk alleen heeft meegedaan om wat chickies te kunnen scoren.

4 likes

Ik vond het raarder dat Jolijn op die stoelen zat en dat Maxime op die bank zat, aangezien Maxime er een stuk eerder uit ging dan Jolijn. Maar ja zal indd wel zijn omdat Maxime met hem gezoend had en Jolijn niet.

9 likes

Ja of om de drama die later volgde?

1 like

Wat een lul die Tony.

Daarintegen: wat een leuk wijf is die ene, die zumba lerares, ze praat zo positief en beschermend over al die meiden.

En props voor Jolijn, toen Tony de discussie van hemzelf wilde afleiden met de vermeende haat tegen Julia in het huis en dat ze nu ineens ‘gek genoeg’ één front vormden tegen hem. Top dat die meiden zich niet lieten verleiden hier op in te gaan, en dat Jolijn zei: dat is het punt niet, het gaat om hoe jij omgaat met de situatie. :ok_hand: :raised_hands:

Ik was overall content met hoe de meiden hier voor elkaar opkwamen ondanks dat ze niet allemaal elkaars vriendinnen zijn en er heus irritaties of boosheid over en weer moet zijn geweest. Het had zo makkelijk in bitchy scènes kunnen eindigen met ‘meiden gunnen elkaar niks’ gevoel, maar dat deden ze lekker niet!!

23 likes

Wat een ongemakkelijk interview, Julia met Kiki Duren. Zou wel eens willen horen wat Julia zegt tegen haar vriendinnen hierover. Nu zit echt de handrem erop.

https://youtu.be/-UbYaGYGs5o

1 like

vnvnd op 20:00 op het youtube kanaal van rumag het interview met tony. voor 1 keer ga ik naar rumag kijken

9 likes

Vind het wel geinig om te zien hoe Fawry dat hele Rumag uit ‘t dal trekt. Alleen met die domme teksten.met.puntjes.ertussen die ook nog 1 op 1 gekopieerd bleken waren ze er niet meer gekomen denk ik

7 likes

Woow Fawry heeft weer een preview van dat interview online gezet, volgens mij gaat Tony echt al die meiden de grond in boren :frowning_face_with_open_mouth:

Echt heerlijk om te zien hoe hij zijn eigen graf aan het graven is

6 likes

Nou inderdaad zeg.

Volgens mij heeft hij wel eens gezegd dat Maan de liefde van zijn leven is nog steeds, ondanks dat ze uit elkaar zijn

Wow waarom valt hij Roos aan, wat heeft zij nou weer verkeerd gedaan of gezegd?

1 like

Ja geen idee? Zij vroeg zich af of hij wel oprecht was omdat hij tijdens de bachelor nog steeds allemaal random meiden, waaronder toevallig een vriendin van haar, ging volgen. Dat heeft ze gezegd en that’s it zover ik weet

2 likes

Hahaha hij is inderdaad ineens gestopt met dat zeurderige “oh dat vind ik zo ontzettend lief!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Maxime beantwoordt in haar stories ingezonden vragen over de liefdesdriehoek.

Nog Juice?
Ik kijk nu de reünie

Tony zou Maxime hebben gezegd dat hij niemand aan het daten was toen ze afspraken. Zij en Julia hebben samen de puzzelstukjes samengelegd. Dit was kut. Julia en Maxime zijn ok met elkaar. Maxime krijgt veel nare reacties binnen, wil graag verder met haar leven. Ze zegt ook iets over een item bij Boulevard maar ik heb dat niet gezien dus weet niet goed waar ze precies naar refereert.

2 likes