Wat zit ie nou stoer te doen bij die voorstukjes van Rumag? Bah. Wat een pisventje.
Ik ben 5 min aan het kijken hoor, maar ik irriteer me nu al
Same here. Zn hele houding is zo “agressief” en zo van kijk mij hier nu eens zitten, ik zal het nu wel ff allemaal vertellen…
Ja precies dat. Arrogant.
Ja wat een sukkel man
Agressief inderdaad. Klaar om aan te vallen.
Oké, hij heeft India niet meegenomen naar de 24uurs,omdat hij stiekem een negatief briefje van India’s vriendin over Julia had gekregen… Ik vermoed dat hij Oriana dan niet zou hebben gekozen maar ik begrijp echt zijn lieve een mooie woorden op de 24uurs naar Oriana toe niet.
Edit: ‘voor de 24uurs ging zijn hart naar Julia maar zijn hoofd kon nog alle kanten op’.
Haha ja jeetje idd juice. Had niet verwacht dat het zo’n gebitch zou worden achteraf tussen de vrouwen en Tony.
Het is wel lastig inschatten wie er precies de waarheid spreekt. Sommige dingen die Tony zegt zullen misschien wel waar zijn, maar door zijn hele houding kan ik hem niet echt serieus nemen.
En… India heeft ie ook nog weer mee gezoend dus pfff
Viel me trouwens op dat Joy niets zei tijdens de reünie
Hij verdraait alles naar: ik ben hier de goeierik met de beste bedoelingen, al die anderen zijn de zielige sukkels die het niet begrijpen
Ik snap Tony’s gebitch op Julia ook echt niet. Hij is degene die is gestopt met daten met iemand voor de bachelor toch??
Wow dat stukje met dat briefje vind ik wel échte juice hoor?! Als India van niks wist, zou dat wel heel lullig zijn van haar BFF.
Hij vindt zichzelf echt heel wat hè, ‘al die vrouwen zitten nog in m’n DM, vind ik zo mooi’
Galbak
Ik snap wel waarom Maxime en India (uit gaande van datgene wat hij op dat moment wel/niet wist) er uit moesten en vind dat ook wel terecht als je zó lullig doet over anderen.
Ik vind hem zo vaag blijven over wat hij naar Julia heeft gestuurd. Wat ik er uit haal was dat ‘hij ruimte wilde’ en daar had zij dan uit moeten opmaken dat hij wel helemaal klaar was met haar en anderen ging daten?
Hij viel bij Rumag ook zoo door de mand toen hij zei dat hij Maxime zelf gecontact had en daarna het probeerde te verdraaien naar dat zij hem een berichtje had gestuurd en toen bedacht hij waarschijnlijk dat dat makkelijk te controleren is en was het zo ‘ja of het kan zijn dat ik iets had gestuurd omdat ik het haar graag wilde uitleggen’.
Klinkt voor mij alsof hij Julia aan het lijntje wilde houden en ondertussen even kijken of hij Maxime kon scoren. En Julia mocht er niks van vinden ‘want hij had duidelijk gemaakt dat ze niet samen waren’. En als Maxime niet had gehapt had hij terug naar Julia kunnen gaan en kunnen zeggen ‘ja we waren natuurlijk nog wel samen, fijn dat ik even wat ruimte van je kreeg.’
Echt vieze spelletjes.
Ook hoe hij zich in het nauw gedreven voelde en toen terwijl Julia half huilend naast hem zat tijdens de reünie het nodig vond om er nog even bij te halen dat niemand haar eigenlijk mocht. Niet echt een actie die je doet als je het zo erg vindt dat iemand verdrietig is.
Tony is nu live die video van Rumag aan het kijken en nog wat meer commentaar aan het geven;
hij zegt nu dat hij India nog heeft gesproken over dat briefje en dat het echt van die vriendin komt en niet van India.
Haha voor iemand die zegt niet van aandacht te houden, melkt hij dit wel flink uit
Dus na de date met Maxime vraagt hij aan Maxime: moeten we dit Julia niet vertellen?
Uuhh ja joh, het is jouw half aan een draadje hangende relatie, maak die afweging lekker zelf? Dat je je dat afvraagt zou ook al genoeg moeten zeggen, pfff
Zegt ie alleen maar omdat hij nu toch nog seks wil met haar 🤷
Oke wat ik niet snap hé. Hij heeft seks gehad met Maxime en dat is dus verder niets geworden omdat hij Maxime ineens achterbaks vond omdat zij close werd met Julia.
Maar
Na de reünie heeft 'ie dus nog met India gezoend. Vervolgens zegt 'ie dat ze NOG geen seks hebben gehad maar dat dat binnenkort wel gaat gebeuren want hij vindt haar heel leuk. En zij hem ook.
Op het einde van de video zegt 'ie dat die gouden roos sowieso naar Oriana gaat want zij is een prachtvrouw en blabla??? Waarom gaat 'ie dan niet met haar daten nu dan of weet ik veel. Ik snap dat Oriana hem niet meer moet hoor, maar hoe hij over haar praat denk ik huh, hoezo ga je nu dan voor India.
Uiteindelijk eindigt de video met dat 'ie even helemaal klaar is met daten en nu gewoon ff niks gaat doen. Oke en India dan?