The Bachelorette / Prince Charming

Hij zat ook zo te wiebelen met die benen van hem dat ik even dacht dat ie zichzelf van de bank zou trillen. Had ergens nog wel verwacht dat ie boos weg zou stieren toen al die meiden tegen hem in gingen.

Ja Tony, je had vast verwacht Nederlands meest begeerde man te worden, maar nu heb je het zelf voor elkaar gekregen dat iedereen je met de rug aankijkt.

1 like

Ik vind dat ook stom. Maxime had toch van tevoren bij Julia kunnen checken wat de situatie met Tony op dat moment was. Maar nee ze gaat eerst met 'm afspreken, dan zoenen (en wss meer), en daarna tegen Julia zeggen we hebben gezoend. En het was langer dan een uur. Ok.

Maar vind haar sowieso nog steeds een meangirl en onoprecht overkomen

15 likes

Tony heeft er wel een bende van gemaakt zeg… ik heb het echt te doen met Julia en Oriana. Ben benieuwd naar dat interview met Fawry, of hij toch verantwoordelijkheid kan nemen voor z’n keuzes.

Ja dat vind ik ook echt niet netjes van Maxime.
Verder vind ik hem een walgelijke vent. In zijn slachtofferrol :nauseated_face::nauseated_face:

En vooral hoe hij het hele programma met Oriana is omgegaan. Eerst die enorme test bij die rozenceremonie en daarna nog zo’n geintje toen ze bij de laatste 3 ofzo zat. En dan uiteindelijk met India en maxime wel contact opnemen en aan haar helemaal niks laten horen.

5 likes

Gaat ie sowieso niet doen

1 like

Wat een klootzak zeg. Heb wel meer sympathie voor Julia, want vind het echt sneu voor haar. Maar gadver, wat achterbaks ook van Maxime. Zij is precies zo als in de rest van het seizoen.

Vind het ook wel sneu voor Oriana dat hij ook nooit contact met haar heeft gezocht, om dingen uit te leggen bedoel ik dan.

Ik snap dat het voor hem ook een rollercoaster was en dat je ook druk voelt van de kijkers maar come on, dit had je echt wel anders kunnen aanpakken.

6 likes

Heb jij nog juice te vertellen dan? :smirk:

3 likes

Omg. Net gekeken.

Vond dat Julia er ‘goed vanaf kwam’ qua imago zo in deze reünie. Had ook echt het idee dat ze verdrietig was en dus misschien oprechter was dan ‘we’ dachten. Ben echt wel benieuwd hoe bijvoorbeeld haar vriendinnen haar afgelopen weken hebben ervaren, of ze echt kapot was van liefdesverdriet, of dat het ook gewoon spanning was van zo’n show en de harde mening van Nederland… Ik kan haar niet zo goed peilen in ieder geval.

Tony… Vanaf minuut 1 kon je aan z’n stem horen dat hij zich echt heel wankel voelde, durf er om te wedden dat dat absoluut niet gespeeld was. Ik denk dat hij zich pijnlijk goed realiseerde hoe alles uit de hand is gelopen en hoeveel mensen daar ook echt wel onder hebben geleden.

Neemt niet weg dat ik vind dat hij daar absoluut niet goed in handelde. Nu zei hij “je begrijpt toch wel dat ik in de war was” en was hij zichzelf de hele tijd aan het verdedigen. Het was fraaier geweest als hij op z’n minst had erkend dat hij dit helemaal had verkloot en dat-ie niet moedig genoeg is geweest om fatsoenlijk met Julia te communiceren voordat hij met Maxime afsprak.

Los van dat die actie met Maxime überhaupt stom is, begrijp ik niet goed hoe hij had gedacht hij daarmee weg zou komen. Het lijkt erop alsof-ie niet naar z’n hart luisterde of naar zijn hoofd, maar alleen maar naar zijn hormonen.

En Oriana, ach, wat een verdriet. Moest er gewoon van mee-huilen. Hoop zo dat dat verdriet snel uit is gerijpt en ze iemand vindt die 200% voor haar gaat. :pensive:

8 likes

Als je als Maan of andere ex van Tony dit terugkijkt denk je toch ook damn dodged a bullet here.

16 likes

Ik vond de stoelopstelling wel interessant gekozen; in tegenstelling tot vorig jaar creëert de productie al snel de: Tony tegen de rest vibe, die er natuurlijk al was.
Ook de vraag van Sara: heb je seks gehad met Maxime, vond ik opvallend want dat wist die hele groep natuurlijk allang. Wellicht waren ze van plan om Tony uit de tent te lokken.
En ik houd van de drama, maar het voelt toch ergens wel heel fout als je ziet hoeveel verdriet met dit programma gepaard gaat. Ook bij Tony trouwens. Toen hij zei: ik was in de war, wist niet meer naar wie ik moest luisteren dacht ik: waarschijnlijk heeft Carmen ook wel op hem ingepraat. Die is de gelukkige winnaar en heeft Tony weer voor haarzelf.

16 likes

Ik denk dat Fawry wel de nodige vragen stelt. Want ik denk dat die meiden er uiteindelijk ook achter zijn gekomen dat Tony ook niet eerlijk is geweest omdat hij kort voor The Bachelor al een vriendinnetje had, dat ie alleen aan het programma meedoet voor meer bekendheid en dat meisje ook achter heeft gelaten.

1 like

zo hij heeft er echt een puinzooi van gemaakt

1 like

Gelijk Videoland ook abo weer opgezegd :joy:

3 likes

Tony is ook zo’n slechte excuusmaker, neemt echt 0 verantwoordelijkheid en wil vooral medelijden. Weg ermee, wie wordt de volgende bachelor :joy:

7 likes

Mijn vriend ging met carnaval een keer verkleed als ‘Fabrizio’ met allemaal plak tattoo’s en zn haar zo etc. Ofja eigenlijk ging hij gewoon als soort van rockster maar iedereen noemde hem zo omdat hij daardoor op hem leek.
:smiling_face_with_three_hearts: waren mooie tijden haha! Helemaal sexy vond ik het.

2 likes

Omg hij BLIJFT ook maar steeds zeggen: ja sorry dat jij je kut voelt maar voor mij was het ook vreselijk hoor!! :roll_eyes:
En over dat van Julia die aan het daten was voordat het programma begon… Hij was toen zelf toch ook nog aan het daten?! Dat mag wel? Maar zij niet. Wat een onzin zeg :face_vomiting:

4 likes

Aangevallen? Hij is 80% van de tijd aan het woord? Vind het echt sneu dat al die vrouwen zo vaak als onoprecht, achterbaks worden bestempeld terwijl: Tony is hier de klaplul. Er is een programma waar vrouwen letterlijk wekenlang vrij nemen om achter hem aan te gaan. Hij kiest er één. Heeft het er amper een maand leuk mee, ontmoet haar ouders, heeft zogenaamd ruimte nodig én dan ineens heeft hij seks met een andere vrouw op zijn initiatief. En laten we duidelijk zijn; zij is hier niet degene die in een relatie zat/er pas uit kwam en daardoor verantwoordelijkheid droeg. En vervolgens gaat ie zich terwijl er twee vrouwen op de bank zitten te janken en een derde zich overduidelijk (terecht) niet gerespecteerd voelt zitten verdedigen alsof dit normaal gedrag is?

33 likes

Er hoeft toch geen wrok te zitten? Als mijn ex meedeed aan de bachelor zit ik zeker met een bak popcorn (chips) op de bank omdat ik dat gewoon interssant vind.

Ik vind het geheel terecht dat ze hem op zijn plek heeft gezet, he had it coming.

10 likes

Ik leg ze niet in jouw mond, ik reageer op jouw post en haal woorden aan die hierboven gebruikt worden. Het was ook niet bedoeld als reactie specifiek en alleen op jou en ik heb nergens gezegd dat ik je een vrouwenhater vind.

Waarom de reactie op jou? Tony heeft overduidelijk met de gevoelens van meerdere vrouwen lopen spelen. Zowel in het programma door zogenaamd om zijn gevoel te ontdekken honderd procent te gaan met elke vrouw die hij leuk vond. Hij krijgt alle kans om zich te verdedigen, dus ik snap de neiging niet om dan toch te vinden dat iedereen schuld heeft. Maar ik denk wellicht ook anders over wie er schuld hebben als iemand vreemdgaat. Wat mij betreft ligt dat echt bij de persoon in een relatie.

5 likes