Haha voor iemand die zegt niet van aandacht te houden, melkt hij dit wel flink uit
Dus na de date met Maxime vraagt hij aan Maxime: moeten we dit Julia niet vertellen?
Uuhh ja joh, het is jouw half aan een draadje hangende relatie, maak die afweging lekker zelf? Dat je je dat afvraagt zou ook al genoeg moeten zeggen, pfff
Zegt ie alleen maar omdat hij nu toch nog seks wil met haar 🤷
Oke wat ik niet snap hé. Hij heeft seks gehad met Maxime en dat is dus verder niets geworden omdat hij Maxime ineens achterbaks vond omdat zij close werd met Julia.
Maar
Na de reünie heeft 'ie dus nog met India gezoend. Vervolgens zegt 'ie dat ze NOG geen seks hebben gehad maar dat dat binnenkort wel gaat gebeuren want hij vindt haar heel leuk. En zij hem ook.
Op het einde van de video zegt 'ie dat die gouden roos sowieso naar Oriana gaat want zij is een prachtvrouw en blabla??? Waarom gaat 'ie dan niet met haar daten nu dan of weet ik veel. Ik snap dat Oriana hem niet meer moet hoor, maar hoe hij over haar praat denk ik huh, hoezo ga je nu dan voor India.
Uiteindelijk eindigt de video met dat 'ie even helemaal klaar is met daten en nu gewoon ff niks gaat doen. Oke en India dan?

Volgens mij wil die gewoon alleen maar seks met India…
Ik denk dat hij nu alleen seks wil met India. Misschien als hij klaar is met alle vrouwen in de DM dat hij nog weleens Oriana gaat contacten. Hoewel ik voor haar hoop dat ze wat beters gaat vinden.
Haha ja maar echt, dan denk ik dat het niet alleen bij India blijft. Dan sowieso nog Jolijn, worden het allemaal zaadzusjes 
En ik hoop dat 'ie Oriana niet meer kan krijgen.
Ik geloof eigenlijk niet dat 80% in zijn dm zit maar goed. Misschien reageren ze gewoon af en toe op een storie ofzo.
Ik heb wel echt buiten proportioneel genoten hoor van de juice dit seizoen. Heerlijk al die drama ter compensatie van m’n eigen ‘saaie’ burgerlijke getrouwde leven 
Omg wel echt veel juice! En dat al die meiden nu bij India op dr party zijn is ook wel awkward zeg.
Ik zat even een insta rondje te doen, Oriana heeft de meeste volgers gekregen (110k). Best opvallen dat Julia, winnares én Miss NL, op de helft daarvan zit 🥸
Tot zover mijn spannende vrijdagavond. Joe!
Het is vrijdag 
Ja zo goed gaat het hier dus 
Ik probeerde dat rumag filmpje te kijken maar ik kan het niet aan, wat een nare onsympathieke vibe heeft Tony. Bizar hoe je beeld van iemand binnen een paar afleveringen zo kan veranderen!
Ik denk dat dat deels komt omdat Oriana haar account op privé heeft staan en Julia op openbaar. Lekker gluren achter de schermen 🥸
Julia heeft 511.000 volgers toch (niet dat het zo belangrijk is hoor)
Dat moet 51,1 duizend voorstellen. Instagram is inderdaad wel een beetje onduidelijk als het om aantallen gaat.
Haha Joey en Niek van De Bachelorette waren ook op India haar feestje
Misschien moeten ze alle bachelor vrijgezellen in 1 huis stoppen
https://www.ad.nl/show/tony-junior-maan-is-de-liefde-van-mijn-leven~adb4ee02/
Nou… fijn om te weten dat als je met hem in een relatie komt dat maan alsnog nummer één is en jij enkel dient als draagmoeder voor die kleine tonys die hij wil.
Tony geeft echt ‘B&B vol liefde’-Jacob vibes af. “Alle vrouwen zijn tegen mij!!1!!!1!!1”