Omg. Net gekeken.
Vond dat Julia er ‘goed vanaf kwam’ qua imago zo in deze reünie. Had ook echt het idee dat ze verdrietig was en dus misschien oprechter was dan ‘we’ dachten. Ben echt wel benieuwd hoe bijvoorbeeld haar vriendinnen haar afgelopen weken hebben ervaren, of ze echt kapot was van liefdesverdriet, of dat het ook gewoon spanning was van zo’n show en de harde mening van Nederland… Ik kan haar niet zo goed peilen in ieder geval.
Tony… Vanaf minuut 1 kon je aan z’n stem horen dat hij zich echt heel wankel voelde, durf er om te wedden dat dat absoluut niet gespeeld was. Ik denk dat hij zich pijnlijk goed realiseerde hoe alles uit de hand is gelopen en hoeveel mensen daar ook echt wel onder hebben geleden.
Neemt niet weg dat ik vind dat hij daar absoluut niet goed in handelde. Nu zei hij “je begrijpt toch wel dat ik in de war was” en was hij zichzelf de hele tijd aan het verdedigen. Het was fraaier geweest als hij op z’n minst had erkend dat hij dit helemaal had verkloot en dat-ie niet moedig genoeg is geweest om fatsoenlijk met Julia te communiceren voordat hij met Maxime afsprak.
Los van dat die actie met Maxime überhaupt stom is, begrijp ik niet goed hoe hij had gedacht hij daarmee weg zou komen. Het lijkt erop alsof-ie niet naar z’n hart luisterde of naar zijn hoofd, maar alleen maar naar zijn hormonen.
En Oriana, ach, wat een verdriet. Moest er gewoon van mee-huilen. Hoop zo dat dat verdriet snel uit is gerijpt en ze iemand vindt die 200% voor haar gaat.