Volgens mij wil die gewoon alleen maar seks met India…
Ik denk dat hij nu alleen seks wil met India. Misschien als hij klaar is met alle vrouwen in de DM dat hij nog weleens Oriana gaat contacten. Hoewel ik voor haar hoop dat ze wat beters gaat vinden.
Haha ja maar echt, dan denk ik dat het niet alleen bij India blijft. Dan sowieso nog Jolijn, worden het allemaal zaadzusjes
En ik hoop dat 'ie Oriana niet meer kan krijgen.
Ik geloof eigenlijk niet dat 80% in zijn dm zit maar goed. Misschien reageren ze gewoon af en toe op een storie ofzo.
Ik heb wel echt buiten proportioneel genoten hoor van de juice dit seizoen. Heerlijk al die drama ter compensatie van m’n eigen ‘saaie’ burgerlijke getrouwde leven
Omg wel echt veel juice! En dat al die meiden nu bij India op dr party zijn is ook wel awkward zeg.
Ik zat even een insta rondje te doen, Oriana heeft de meeste volgers gekregen (110k). Best opvallen dat Julia, winnares én Miss NL, op de helft daarvan zit 🥸
Tot zover mijn spannende vrijdagavond. Joe!
Het is vrijdag
Ja zo goed gaat het hier dus
Ik probeerde dat rumag filmpje te kijken maar ik kan het niet aan, wat een nare onsympathieke vibe heeft Tony. Bizar hoe je beeld van iemand binnen een paar afleveringen zo kan veranderen!
Ik denk dat dat deels komt omdat Oriana haar account op privé heeft staan en Julia op openbaar. Lekker gluren achter de schermen 🥸
Julia heeft 511.000 volgers toch (niet dat het zo belangrijk is hoor)
Dat moet 51,1 duizend voorstellen. Instagram is inderdaad wel een beetje onduidelijk als het om aantallen gaat.
Haha Joey en Niek van De Bachelorette waren ook op India haar feestje
Dat zou trouwens echt wel heel leuk zijn als daar koppeltjes uit komen! Niek zou best bij India passen denk ik. Tenminste een verzorgde man die zijn haren wel wast ipv Tony.
Misschien moeten ze alle bachelor vrijgezellen in 1 huis stoppen
https://www.ad.nl/show/tony-junior-maan-is-de-liefde-van-mijn-leven~adb4ee02/
Nou… fijn om te weten dat als je met hem in een relatie komt dat maan alsnog nummer één is en jij enkel dient als draagmoeder voor die kleine tonys die hij wil.
Tony geeft echt ‘B&B vol liefde’-Jacob vibes af. “Alle vrouwen zijn tegen mij!!1!!!1!!1”
Je zou ook maar een ex van hem zijn voor Maan. Want hij leerde pas echt wat liefde is door Maan
Misschien kan Tony ook nog terug naar Dionne
Hoezo?