The Bachelorette / Prince Charming

Maar zit de wereld wel te wachten op kleine Tony’s?
hahaha wat een clown is het toch. Hoop dat veel vrouwen van dit interview leren om fuckboy gedrag bij andere mannen te herkennen en er niet in te trappen.
Vind het ook knap dat Rene en Fawry zo rustig blijven tijdens het interview en zich niet laten meeslepen in zijn aangevallen houding.

4 likes

Daar heeft hij hetzelfde geflikt. Zij vond hem leuk maar hij was ‘niet klaar voor een relatie’.

Ik vond Rene en Fawry (mn Rene) wat onderdanig overkomen ofzo

7 likes

Ja René hield zich in ofzo. Je ziet hem soms wel naar T kijken van, wat een figuur

1 like

Ik dacht een paar keer dat Maan tussen de vrouwen bij de reünie zat, maar dat bleek Desi te zijn. Een van de eerste afvallers. Misschien dat ik de enige ben, maar vindt haar op deze foto bizar veel op haar lijken

1 like

Ja dit was mij ook opgevallen!

2 likes

Ik vind dit altijd zon klote reden. Je vindt iemand gewoon niet leuk genoeg. :roll_eyes:

1 like

Ik moet echt lachen om hoe salty dit artikel is! Staat ook een handige recap in voor de mensen die geen zin hebben om 35 minuten te kijken naar Tony

21 likes

Ik vind het echt sneu dat Maxime blijkbaar shit over zich heen krijgt. Echt niet haar verantwoordelijkheid hoor. Vind het echt walgelijk dat vrouwen in dit soort situaties nog altijd scheef worden aangekeken. Het is Tony’s schuld, niet die van haar.

15 likes

Komt op mij ook echt over alsof Tony nog steeds niet geaccepteerd heeft dat zijn relatie met Maan over is? Aangezien hij nog steeds te pas en te onpas benoemt dat ze nog steeds de liefde van zijn leven is. Waarom zou je dat blijven zeggen als het al lang uit is en je zelfs op zoek bent naar een nieuwe relatie? Ik zou dat echt creepy vinden als mijn ex dat maar zou blijven zeggen… Niet chill in ieder geval

9 likes

Nee missh bedoelt hij de 1e echte liefde of “echte gepassioneerde liefde” maar zo “van mijn leven” alsof dat nu ook nog zo is? Euh weird. Hoor het haar ook nooit zeggen in interviews. Wel dat ze nog hele goeie vrienden zijn

Hij hemelt maan een beetje op als ‘ideale liefde’. Ook typisch dat ie in dat interview alle meiden als vuil wegzet, behalve Oriana, omdat die hem adoreerde en puur/eerlijk was. Terwijl hij haar ook als vuil behandelde. Het gaat hem dus puur om wie hem goed gezind is of hem als perfect ziet. Zo niet, dan gaat hij heel vuil en achterbaks doen en mensen tegen elkaar opzetten. Het is niet alsof je het beste met Julia voor hebt als je gaat zeggen dat die hele groep achter haar rug om haar niet mocht/oprecht vond.

8 likes

Hoe hij ook blijft herhalen in die reünie ‘Nederland wil het, de verwachtingen van Nederland’.

We really don’t care, Tony. Wat een grootheidswaanzin.

12 likes

Alles voor de fame. Denk dat hij heel erg bezig is met persona en zijn carrière (maar neem ff een goeie spindoctor aan ofzo, zit hier geen team achter die tegen hem kan zeggen; Toon kap met die interviews)

2 likes

Jeetje wat was hij irritant. Ook dat hij Roos ineens best denigrerend Roosje gaat noemen, en dat hij zulke goede gesprekken over haar papa had gehad. (zijn woorden).

Vond eigenlijk wel dat Fawry zich behoorlijk inhield. Er werd nergens gevraagd van: He, hoe zat het nou met die vrouw die JIJ gedumpt hebt om mee te doen aan the Bachelor?

19 likes

Ja! Ik vond ze ook niet kritisch genoeg eerlijk gezegd, vond dat Tony best makkelijk wegkwam met z’n gaslight gezever. Zou het zo nice vinden als iemand hem eens goed confronteert of hem een spiegel voorhoudt, die man heeft echt 0 zelfreflectie.

8 likes

Ja of die klojo heeft eisen gesteld van: ik kom alleen als jullie dat en dat niet vragen. Zie ik hem ook wel voor aan.

2 likes

Beter dat het weer met een onbekende is, werkt veel beter volgens mij

Is hij trouwens hetero?

1 like

Bij Prince Charming is het volgens mij het idee dat de prins op mannen valt? Iemand die bi is lijkt me ook wel interessant, benieuwd hoe dat gaat met zowel mannelijke als vrouwelijke deelnemers

3 likes

Ja dacht ik ook. Maar had me wel leuk geleken een onbekende man + onbekende vrouwen

Maar 't seizoen met Ferdi en Marvin is wel echt m’n favo seizoen dus 't wordt sowieso wel leuk denk ik

2 likes