Hahaha oh god die mega classy serie was ik alweer helemaal vergeten
Ik was ook even in de war, want in mijn sprookjes herrinering is een prins altijd op zoek naar zijn prinses. Misschien teveel Once Upon a Time gekeken…
Zooooo dit is wel een spetter hoor! Kunnen mannen zich nog aanmelden? Neem aan dat dit de eerste introductie is toch?
Ik denk het wel want laatst zag ik via de insta van Videoland een oproep naar “de nieuwe prince charming”. Dus denk dat de aanmeldingen van de mannen dan nog moeten komen? Maar misschien is dat ook wel allemaal achter de schermen gedaan. Geen idee
Wel grappig dat het nu weer een prince uit Limburg is (die nu in Amsterdam woont)
Huh ik dacht die komt me bekend voor:
https://www.instagram.com/chrisberendse/
Hardloop influencer! Gesponsord door Asics.
Lijkt me echt een super toffe gozer!
Ik vind het zo gek dat ze zich dan inschrijven voor een random iemand. Vraag me dan helemaal af of je het echt voor de liefde doet. Als je weet wie het is, dan schrijf je je veel gerichter in toch?
En jaa, Chris is al wel een influencer. Volg hem al jaren, maar heb nog niet echt een mening over hem ofzo. Ben heeel benieuwd!
Ik ‘ken’ Chris een beetje van m’n studententijd, echt superleuk dat ie hieraan meedoet. Vond ‘m altijd heel sympathiek overkomen
Superleuk! En z’n insta komt ook tof over. Tijd om Tony definitief achter ons te laten idd
(Maar serieus, Tila Tequila show was wel echt ge wel dig en ze mocht zelfs 2x!! Another shot at love )
Whaha lekker genuanceerd verwoord. Maar oh echt? Ik ga snel googelen
Een beetje vergelijkbaar is het dan met Lang leve de Liefde of First Dates. Daar weet je ook niet voor wie je je inschrijft, maar vertrouw je er op dat de programmamakers bepalen of je een potentiële match bent of niet!
Voor de liefhebbers (als die er nog zijn…): ik kom Tony net tegen op bumble
Ik kwam hem vanavond ook tegen, hij is vast door z’n bachelor vrouwen heen
Thomas van StukTV is idd de nieuwe Bachelor! Dus we krijgen nu de bachelor èn Prince Charming?
Waar zie je dat?
De Bachelor werkt zojuist bekend gemaakt bij Boulevard en gisteren (?) op Insta van Videoland werd Chris bekend gemaakt als de nieuwe Prince Charming
Goed verhaal wel
Wow dat gaat weer snel. Heeft iemand een insta-linkje van deze Thomas? Haha @Baron jij?
Edit hi shit het is die van stuk tv? Haha man, lijkt me irritant
https://instagram.com/thooootje
Deze dus
Echt vreselijk. Maar ja, toch weer kijken hè 🥲🥲
Haha love de dramatiek!
Ik kreeg vanmiddag een dm van de redacteur van the bachelor, of ik interesse heb om mee te doen aan het programma