Hij was vroeger al heel sympathiek. Heb wat jaren bij hem op de basisschool in de klas gezeten. Lieve jongen
Een DM op Insta? Waarom? Zomaar random?
Ik heb niet geantwoord hahaha, vind het hele concept van het programma super dom dus mij niet bellen
@Nova Jaa, ze hebben blijkbaar nog meiden nodig voor het programma
Joy en Diva hebben ook verteld dat ze gevraagd zijn voor het programma en overtuigd om mee te doen tijdens de casting. Heb jij ook een soort sales pitch gehad?
Neee, ook niet hahaha
Omg doe
juice
Art Rooijakkers is over de vloer bij Tony Junior, nu te zien op Videoland. Hij blijft wel lekker in de spotlights die Tony…
Heb je een openbaar profiel met veel volgers en foto’s ofzo? Of benaderen ze gewoon random mensen haha
Hij heeft het dus weer over zijn liefde voor Maan en heeft haar slipje ingelijst op zijn slaapkamer hangen…
Het blijft een bijzondere gast, met zijn ‘papa en mama’ steeds
Nee joh haha. Je zou er maar eindigen na een date
Maar hij houdt verder helemaal niet van televisie of bekend zijn hoor
Ik krijg steeds meer en meer de kriebels van die gozer. Bluh.
Ik ben echt sprakeloos
was meer onder de indruk van die strategisch geplaatste spiegel naast het bed
Er is nu een nieuw programma op Videoland ‘Matchmakers’ en het idee is een beeetje hetzelfde als the bachelor. Een single vrouw is op zoek naar een partner en dan hebben 3 bekende duo’s (Donnie en Edson, Soundos en dr moeder, Pauline en Beau) mannen uitgezocht die ze aan haar gaan koppelen. Het is gewoon in Rotterdam en de matchmakers geven allemaal tips aan de mannen en kijken mee tijdens de dates. Ik vond het wel makkelijk vermaak! Maar misschien wordt het al in een ander topic beter besproken dan hier
The gift that keeps on giving
Ik denk eigenlijk dat hij als hij heel eerlijk is naar zichzelf hij misschien helemaal nog niet over haar heen is?
Dit kan toch nooit chill zijn voor Maan?
Of heel chill omdat ze nu veel meer gelijk krijgt als ze zegt dat ze er beter vanaf is zo zonder hem
En dan te bedenken dat die beste vriendin van Tony in aflevering 1 zei; kies nu eens een normale.
Nou, ik denk dat Maan haar vriendinnen dat haar nu ook vertellen over haar eventuele toekomstige partner
Vind het gewoon een vorm van intimidatie. Zou echt leip worden als mijn ex een onderbroek van mij ingelijst op zijn kamer zou hebben.