‘Ze is een beetje gepikeerd’.
Dat is echt zoiets wat iemand (een man) tegen je zegt als je je niet zo moet aanstellen.
‘Ze is een beetje gepikeerd’.
Dat is echt zoiets wat iemand (een man) tegen je zegt als je je niet zo moet aanstellen.
Ik vind dit echt heel sneu voor haar
Dit ook echt, wat een gast:
“Ze huilt maar ze lacht”, grapt Tony, die met die woorden verwijst naar een nummer van Maan.
hi-larisch die Tony.
Ik ga weer heel slecht op Tony’s mama en papa. Nog even en ik zap verder.
Edit: die vader van Tony had trouwens zo de broer kunnen zijn van Erica Meiland. Die twee lijken gewoon op elkaar.
Bij The Bachelor Vietnam zijn dit jaar twee kandidates er met elkaar vandoor gegaan.
Het programma is toch om liefde te vinden gelukt
Dit is volgens mij al een paar jaar oud haha, maar desondanks echt top wel #boybye
Waarom krijgt iedereen tegenwoordig een serie (op Videoland)?
Ronnie Flex, Famke Louise, Channah en Quinten, nu zij weer
Dat logo ook trouwens (de O)
[quote=“Ananas, post:2681, topic:18325, full:true”
Dat logo ook trouwens (de O)
[/quote]
Oh wat erg.
Toen ik dat zag klikte ik door naar zijn insta. Die reacties van zijn vriendin op zijn post oei oei oei. Plaatsvervangende schaamte gewoon, zoveel bewijsdrang.
Ja dat soort reacties zet zij echt altijd onder zijn posts. Haar insta is volgens mij afgeschermd, dus we kunnen niet zien of hij het ook bij haar doet
Voor mij gevalletje nmsvpe
Hebben ze ook een lelijke zoon
Hahaha ja god wat vreselijk, hou oud zijn ze? 12?
Dit inderdaad, lijkt wel of zij nog op de middelbare school zit. Dezelfde categorie als NTB en HVJ haha
Geef deze mensen een jaar.
Altijd voor de buitenwereld mooi weer spelen.
Ondertussen waarschijnlijk een bak ellende.
Wie zijn deze mensen?!
Hij was deelnemer bij The Bachelorette voor Gaby Blaaser
Maar wacht even: het concept van deze serie is letterlijk dat ze een kind krijgen? Niks meer?
Ik vond hem bij The Bachelorette wel aantrekkelijk, maar die meid en hoe hij typt… byeeeeee!