Dit prachtige nieuws schotelt google mij vanochtend voor
Ja want het verhaal dat ze elkaar toevallig tegen kwamen is natuurlijk te saai
Ja of samen bij dezelfde schnabbel toevallig aanwezig waren .
Haar naam staat erbij, maar wie is dit? En is die dame op rechts haar partner of zus?
Ik dacht dat links Jaimie Vaes was.
Ik heb wel dezelfde chirurg als de terror twins
Zie net op Insta bij Videoland dat de nieuwe Prince Charming 24 november begint. Vond vorig seizoen zo leuk dus oprecht zin in
wanneer nou eens een vrouwenvariant
Ohhhhh. Ik zat net vlak naast Jethro in een restaurant. Wow, hij is zo knap en leuk!! Nog veel leuker dan op tv. En hij gaf z’n baby de fles supertrots vader. Echt prachtig om te zien en ben blij voor hem!
Ik lees dit echt met sarcasme lol
Maar ik heb 1 aflevering van A star is born gekeken en daar vind ik 'm echt een darm
Hahah ik kan hem ook niet meer los zien van die vreselijke instacomments van hem en zijn vriendin onder elkaars foto’s
Oh haha nee het is serieus. Ik vond hem op tv te wanhopig maar nu echt een zelfverzekerd lekker ding.
Volg hem gelukkig niet op social media verder, dan was ik vast ook afgeknapt. En wist niet eens van die realityshow . Jeetje iedereen krijgt die tegenwoordig zomaar haha
Edit: ik lees het nu terug en snap dat je dat dacht
Niek van The Bachelorette met… Joan, winnaar van Love Island? Ik vind dit echt een heeeel rare combi haha.
Neee joh… Die hebben elkaar dan misschien bij dat Videoland programma ontmoet, like me i’m famous?
Ik vind ze eigenlijk wel leuk bij elkaar passen volgens mij haha. Allebei humor, spontaan , gezellig, zelfverzekerd. Tenminste dat is hoe ze op tv overkwamen haha
Ohh zou hij hem ten huwelijk hebben gevraagd?
Jaaaaaaaaaa!! Mega cute. Ben echt benieuwd of het nieuwe seizoen net zo succesvol gaat worden
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken maar de (nieuwe?) voice over irriteert me nu al, hij probeert het echt heel verhalend als een soort oude wijze verteller te vertellen. Pakt me nog helemaal niet.
Ik twijfel de hele tijd of het Eddy Zoëy is of niet
Ik vind de mannen nu juist heel realistisch
Ze spreken over ‘ik wil uitzoeken of hij ook bij mij past’
Veel betere insteek dan dat voetstuk waar de bachelor op staat bij de hetero versie.
Hahaha even extra gelet op dat oogcontact. Het was haast creepy hoe hij hem aanstaarde.