The Bachelorette / Prince Charming

Spoiler

Oh ik vind het jammer dat Julien (?) eruit moest. Vond hem wel leuk. Vind Marcel wel iets schattigs hebben. Leuk dat hij hem als eerste een das gaf. Casper vind ik echt een bijzonder type en zit echt in m’n irritatiezone

Het vertrek van Julien had ik niet verwacht!

En Casper is echt een creep. Doet me een beetje denken aan Alastair van vorig seizoen

Volgens mij wordt het wel veel drama dit seizoen haha :popcorn:

10 likes

Ja dat is hem!

Ik vond Julien wel wat hebben, jammer dat hij meteen moest gaan:(
En inderdaad jeetje wat een apart kereltje! Het lijkt wel alsof ze altijd 1 iemand moeten kiezen die wat raarder is en de show een beetje maakt in het begin.

1 like

Ik kijk nu ook Prince Charming USA, haha wat een verschil.

1 like

Omg dat verhaal van Olav waardoor hij aan een oog blind is geraakt. :nauseated_face: Pure horror

5 likes

Ik vind Rick echt helemaal niks. Moet er dit seizoen sowieso nog een beetje inkomen, vind de prins erg ongemakkelijk.

Tot nu toe is Jimmy m’n favoriet.

1 like

Hoe vonden jullie dat aanzoek? Vond het nogal gestaged eigenlijk, vraag me af hoeveel daarvan niet van te voren was afgesproken haha

4 likes

Ik kan er niks aan doen maar als ik Jimmy zie moet ik de hele tijd aan Alberto Stegeman denken :joy:

5 likes

In welke zin een verschil? (Heb het nog niet gezien)

Bij de bachelorette had Rick brandsteder best een prominente rol. Hoe was dat vorig jaar bij Prince Charming? Of helemaal geen presentator erbij? Kan ik me niet meer herinneren.

Vond het vooral ook raar dat zij daar nog lekker intiem stonden te knuffelen, zoenen en dat toen Chris ineens achter hun langs kwam lopen en de auto instapt, wegrijdt. Dat kwam ook echt heel gemaakt over. Anders zouden ze toch wel meer verrast reageren lijkt me. En dat Chris hun zou feliciteren ofzo.
Of wat @Flippie zegt, dat het misschien al eerder gevraagd is. Is voor de publiciteit van het programma sws een extra boost natuurlijk

6 likes

Ik vond het best wel weer leuk! Zat me alleen te irriteren aan dat bijna alles wat die Chris, Prince Charming, zei voor de camera zo ingestudeerd en voorgelezen overkwam. Het valt me ook weer op (bij het vorige seizoen ook) dat al die mannen een beetje dezelfde stijl hebben qua kleding. Allemaal bloesjes en blote enkels en pastelkleurige pakken, zou dat gewoon voorgeschreven zijn vanuit de productie ofzo?
Vind het wel prima dat die Olav eruit is, vond hem best overheersend qua praten en een irritant accent hebben, vind die jongen die samen met hem stond op het einde en die wel mocht blijven (ben z’n naam vergeten) veel leuker.
Laat het drama maar beginnen haha :popcorn:

11 likes

Oh, ik heb het over USA, die Prince Charming is super overdreven vergeleken met de Nederlandse versie!

Nee snapte ik! Vandaar de nieuwe alinea, was een nieuwe vraag in het algemeen (maar was niet helemaal duidelijk denk ik)

1 like

Misschien ligt het aan de wijn die ik op heb maar ik vind die prince charming heeel erg op JB lijken van are you the one hahaha (weet niet of iemand dat kijkt)

4 likes

Ik zit nu de eerste aflevering te kijken en ik vind die Chris helemaal nog niet zo charming. Hoe hij praat zou voor mij een enorme afknapper zijn.

‘spot is mijn passie’
‘mijn prins op het witte paad’

Edit: Ben nu wat verder en ik vind dit vooral als hij die ingestudeerde stukjes doet. In z’n omgang met de mannen praat ie beter en vind ik em wel charmant ja

4 likes

Vind dat die prins in de tussenstukjes echt precies hetzelfde praat als de vorige prins. Echt zo ingestudeerd en voorgelezen.

En brr dat verhaal van die vaatwasser :open_mouth:

6 likes

Jaaa heeft hij wel wat van weg! Jimmy doet mij zelf beetje denken aan Beau van erven dorens.

Ik moest echt gieren om het moment dat de prins arriveerde, met allemaal vuurwerk en knallen erbij. Leek wel een oorlogsgebied :scream_cat:

De leukste types vind ik Lesley, Marcel (soort milde versie van Arie Boomsma) en Rick lijkt me ook wel sympathiek. Jammer dat Julien weg is, Angelo leek me ook erg lief

1 like

Haha steeds als ik m’n vaatwasser inruim moet ik aan dit verhaal denken :cry:

6 likes

Ik ook! Heeft me wel echt meer bewust gemaakt om de messen dus andersom in de bestekbak te zetten. Wat een vreselijk verhaal

2 likes