The Bachelorette / Prince Charming

Een deelnemer is gestruikeld vlakbij de vaatwasser en vervolgens met zijn oog in een rechtopstaand mes terecht gekomen. :dizzy_face:

en blind geraakt aan 1 oog @AmazoneSlash

1 like

Nou inderdaad, zat ook met open mond te kijken naar dat stukje

Oh ik vind hem zooo irritant, echt een kakkert (Jakop dus)

En Casper is ook een engnek

2 likes

Ik vind die nieuwe Roy trouwens leuk (wel heel onzeker), Jimmy vind ik ook leuk, Marcel heeft een hele irritante trilling in z’n stem en is ook onzeker volgens mij, maar hij komt wel lief over, Lesley vind ik ook leuk (maar vind 'm niet passen bij Chris)

Oh en die nieuwe Michael lacht de hele tijd haha vind 'm wel cute

1 like

Ik vond Bobby echt een Walmart Ian Somerhalder. Denk dat dat ook de vibe was waarvoor hij ging.

4 likes

Hebben ze nou niet eens meer het toetje gegeten uiteindelijk? :sweat_smile:

2 likes

Vond Gaby die cringe teksten toch een heel stuk beter opdreunen dan deze Chris

1 like

Hij deed me denken aan een jonge Mari vd Ven.

11 likes

Wat was het toetje eigenlijk? Kan me niet eens herinneren wat ze gemaakt hebben? :sweat_smile:

Iets met perzik

1 like

Totaal langs me heen gegaan :joy:

Videoland werkt niet bij mij :pensive:

1 like

In vergelijking met Prince Charming USA is het bij Chris tot nu toe wel slapjes hoor. Weer die dobbelstenen met cheesy vragen? Bij het avondeten ook weer zo’n vragenronde waar iedereen maar een beetje luistert naar twee mensen die een gesprek voeren. Die wijnproeverij was ook echt mega saai. Hij moet gewoon op dates gaan en een-op-een met die gasten spreken. Hij ziet ze nu alleen in een tafelsetting. Bij de USA versie vond ik het ook lief dat ze elkaar allemaal steeds een knuffel en een kus gaven, maar dat is wellicht een cultuurverschil met NL. Ohja! En lullig dat Rick veroordeeld werd omdat hij geen andere naam voor zichzelf kon bedenken. Wie denkt daar nou over na?

6 likes

Jaaaa da’s niet erg creatief hè!!!1!!

2 likes

Nou inderdaad. Chris reageerde er ook apart op vond ik “ja toen belden m’n ouders me en zeiden dat ik maar snel naar huis moest komen voor een hele dikke knuffel”

Chris: “ah wat lief”

Hallo, deze man was toen een jongen van 14 en die man 25?! Hoe kan je daar zo nauwelijks op reageren?

12 likes

Ik ben benieuwd wat Rick gaat vertellen. Ik las dat hij had toegegeven dat hij in ‘18+’ films had gespeeld. Ben benieuwd of dat ook is wat hij gaat vertellen.

Nou ieder geval niet niet zo? Als ik iets aan iemand vertel dat impact heeft gehad in m’n leven hoop ik dat ze niet zo reageren.

Je kunt ook zeggen wat heftig dat je dat hebt meegemaakt/het spijt me dat dit je is overkomen/vul maar in.

Vind jij seksueel misbruik niet meer relevant na 10 jaar? Of andere nare dingen, nee toch?

4 likes

Valt me sowieso op dat Chris heel droog reageert op alles. Ook steeds tijdens dat dobbelspel en dat andere spel. Vertelt iemand over z’n jeugd of iets anders serieus, zegt Chris alleen: “ok, thanks voor het delen.” Misschien krijgt hij weinig ruimte om erop in te gaan vanuit de regie oid, maar lijkt me erg lastig om gevoelens voor hem te ontwikkelen op deze manier.

1 like

Nouja, Jakob zei toch niet dat ‘ie seksueel misbruikt was? Hij zei dat ‘ie een 25-jarig vriendje had toen ‘ie 14 was. En bovendien zal er wel veel geknipt zijn

3 likes