Oh jongens ik wil snappen waar het hier over gaat maar ik weet echt al die namen nog niet uit mijn hoofd.
Ik ook vaak niet! Dan zoek ik het even op.
Lars doet me heel erg aan iemand denken, een cabaretier of zoiets, iemand?
Is het al woensdag? Ik wil Jakop weer zien
Mij doet hij erg aan een vriend van m’n vriend denken haha, maar daar heb je niks aan
Ik heb geen idee, heb ook al gezocht. Zo stom dat dat nergens staat.
Die clifhangers van 2 weken gaan dus echt nergens over
Zo saai is het programma tot nu toe
Chris: WAAR IS CASPER??? 

dramatische muziek playing in the background
Casper: ik wens je het beste
Chris: fijne terugreis
Yes ben zo blij dat Rick eruit is. Wat een vreselijke onsympathieke gast. Volgens mij lult ‘ie alles aan elkaar. Ben ook enorm afgeknapt op Jimmy. Hij laat zich zo ontzettend kennen. Zo typisch ook dat iedereen gelijk zegt: ‘ja ze zien mij als concurentie dus ja’ 
Verder vertrouw ik Jakob ook voor geen meter. En geloof best dat ‘ie seks heeft gehad met Casper. Voor Marcel heb ik nog steeds geen woorden, bang dat ‘ie nog lang te zien is.
Vind eigenlijk alleen Scott, Lesley en Lars leuk. Alleen Lars zie je zo weinig? Vandaag voor ‘t eerst z’n stem gehoord. Hopelijk volgende week meer
Ik cringe zo hard van Marcel, waarom vindt Chris hem leuk 
Ik moet nog kijken. Maar is dit het serieus? WÁT een anti-climax zeg 
Bij dat afscheid van Casper zag je echt heel duidelijk een oortje zitten bij Chris. Denk dat hij echt woord voor woord te horen krijgt wat hij moet zeggen tijdens die ceremonies.
Ja, soms hoor ik gewoon weer Marvin praten. Lijkt alsof ze soms precies dezelfde tekst hadden haha
Ik ben echt te naief voor dit soort dingen hahah. Zou hij het dan niet zelf bedenken? Mag toch hopen dat hij wel zelf kiest wie weg moet? 
Ik weet niet welk nummer maar bij mij staat de aflevering er wel al op. Was al aan t kijken in ieder geval
Ja ik eigenlijk ook, maar het verklaart wel waarom het zo onnatuurlijk klinkt. Denk dat hij wel zelf kiest maar misschien dat ze soms zo’n spraakmakend persoon er langer inhouden voor de show
Het leek me al onwaarschijnlijk dat hij al zn test uit zn hoofd weet per persoon. Zo specifiek en gedetailleerd. Best veel als je dat allemaal moet instuderen en onthouden
Maar hebben Jakop en Casper nou seks gehad of niet? Als het waar is komt Jakop er mooi onderuit door dat gezever wie de roddel begon 
Vandaar misschien dat hij continue kijkt alsof hij alles heel vermakelijk vindt. Bijv na de date met Marcel. Ik zag totaal geen jaloezie en dat vind ik toch een teken. Ik vind hem nog steeds super aantrekkelijk maar geloof hem ook niet echt meer.
Verder was het echt een grote Jimmy-show. Ook beetje op afgeknapt.
Nu team Scott, mooi van buiten én binnen 
Ik voel dus echt helemaal niks voor Scott. Vind het maar een engnek, echt zo’n Ken (van Barbie). Ben dan toch voor Jakop denk ik. Of Lars idd. Michael vind ik ook een schatje, maar voel geen chemie tussen hem en Chris.
Waaaar slaat deze speurtocht op heb het gevoel dat ik zigzag zit te kijken