Nouja, Jakob zei toch niet dat ‘ie seksueel misbruikt was? Hij zei dat ‘ie een 25-jarig vriendje had toen ‘ie 14 was. En bovendien zal er wel veel geknipt zijn
Beetje raar? Ik vat het op als misbruik ja als een man van 25 iets doet met een jongen van 14. @Xiomara
Maar goed, ik zou er zelf niet zo droog op reageren in ieder geval.
Edit: ik had niet door dat de knuffel van z’n ouders sloeg op zijn coming out. Dacht omdat jij met die oudere man was.
Die relatie is sowieso niet ok maar je kunt Chris z’n reactie niet kwalijk nemen want Jakob vertelde het heel laconiek. Als hij het beestje bij z’n naam zou noemen kan ik me voorstellen dat Chris anders zou reageren
Huh ben echt venieuwd waarom Chris speciaal voor Casper weer terug naar de villa gaat. Lekkere cliffhanger weer
Rick zn metamorfose staat hem wel echt goed vind ik! Veel zachter uiterlijk nu. Maar vond hem aan de andere kant ook wel weer echt typerend en uniek met zn baard en langere haar. Nu is het meer zo’n 13 in een dozijn kapsel
Casper doet me denken aan Jordy van Gaby, nu zie ik het! Vooral qua doen en laten. En die intense blikken.
Casper:
Jordy:
Hahah oh ja hij was heel gek en ongemakkelijk. Stelde hij zichzelf toen niet voor met “mijn naam is jordy, jordy is mijn naam” ofzo? Hahaha volgens mij heb ik dat toen hier ook gepost maar vond dat zo intens ongemakkelijk en raar en geforceerd mysterieus ofzo. Wel heel grappig.
Haha ja echt een rare mafkees was dat. Zogenaamd zo zelfverzekerd dat het arrogant was maar volgens mij was hij juist hartstikke onzeker.
Hahaha was dat nou de lakei
Ik vind Rick echt vervelend, op álles wat de andere mannen dragen/doen heeft hij commentaar.
Hahahaha daar moest ik ook gelijk aan denken
Ik heb dat met die Jimmy? Timmy? Idk. Die zit ook steeds af te geven op de rest. En die Marcel vind ik ook maar een miepert
Hahah jaaaa
Ik was te nieuwsgierig en heb een filmpje opgezocht van Loga.n Moore.
Ik ga echt stuk om die outfits op het ‘festivalfeest’ Zo awkward ook hoe ze soms in een rondje met elkaar staan
Omg die pot met zand ik ga out
Hahaha ja wat zou er dan door Chris’ hoofd gaan? ‘Oh bedankt een pot zand uit australië waar ik niet geweest bent! Superleuk!’
—
Ik vond Marcel echt heel aandoenlijk/lief, maar inmiddels begint die onzekerheid me wel een beetje op te breken. Dan denk ik, man je bent 38: relax een beetje en schat jezelf op waarde!
Voor mijn gevoel waren de mannen vorige keer leuker, krijg van sommige mannen echt een naar gevoel. Al weet ik niet precies waarom
Hahaha hier snapte ik ook helemaal niks van. Als je dan zoiets wil doen, schep dan wat zand van het strand daar, en zeg dat je dat aan hem geeft als herinnering aan de leuke date die je daar met hem hebt gehad. Dit was zo random.
Ja man ik vind hem zoooo irritant. Alles analyseren, mega jaloers als 2 mannen blij terugkomen in de villa na een date, echt doe ff chill.
En die Jakop is dan weer het tegenovergestelde, zo zelfingenomen, bah
Had 't niet verwacht trouwens, dat Roy naar huis moest
Ben trouwens echt benieuwd naar volgende week Misschien moet Casper alsnog naar huis en mag Roy terugkomen, omdat 'ie spijt heeft?
Maar volgens mij is er meer aan de hand. Wel echt zin in drama, vind 't nog saai tot nu toe.