The Bachelorette / Prince Charming

Ik heb het gevoel dat Rick er in moest blijven omdat die toch net anders is dan de rest. Zal toch allemaal wel doorgestoken kaart zijn.
Ik vind Scott ook niet zo leuk, beetje ‘saai’ ofzo?
Marcel is bij het festival indd zo verlegen en oogt zo jong. Heb seizoen 1 niet gezien dus heb geen vergelijkingsmateriaal maar vind het niet heel boeiend tot nu.

Ik vind het tot nu toe wel een heel leuk seizoen. Leuker dan het vorige, weet niet precies waarom.

Zou die Bobby nou veel aan z’n gezicht hebben laten doen?

2 likes

Zo ziet die er wel uit ja

Leuk dat deze bachelor zo los is, dat ie lekker danst en mee gaat shoppen. Hij komt zo innemend over!
Die van vorig jaar was ook een leuke man maar had daar toch meer een stijfjes-gevoel bij.

1 like

Wat een cliffhanger!! Wil nú de volgende aflevering zien

5 likes

Nou ik ben benieuwd naar de uitkomst van de cliffhanger vandaag :scream:

2 likes

Ik ook, ga nu kijkennnnn :heart_eyes:

1 like

OKE nou voor iedereen die uitkeek naar de cliffhanger van vorige week, daar is NIKS van terug te zien in deze aflevering. Enkel weer in de cliffhanger naar volgende week :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::expressionless::skull:

6 likes

Ik was er al bang voor…

Ik ben nu aan het kijken.
Die date van Chris en Casper. In de regen :joy: en dan een serieus gesprek voeren en doen alsof er niks aan de hand is :laughing:
Edit: het stukje over Casper zijn moeder is natuurlijk niet om te lachen. Even een disclaimer dat mn reactie ging over het eerste gedeelte van het gesprek

Uhhg Marcel is echt mn bec hoor. Komt echt heel irrirant op me over steeds. Ook dat onzekere de hele tijd. Terwijl hij al meer kansen heeft gehad dan sommige anderen

Leslie lijkt me wel echt een hele leuke en gezellige jongen. Zo enthousiast steeds

6 likes

Gatver wat stom zeg, zo’n parcour. Daar zit je toch helemaal niet op te wachten. Ik niet iig haha

6 likes

Ik vind het stomme aan dit soort opdrachten dat dan de Bachelor zelf niet eraan meedoet. Terwijl het volgens mij in Chris zijn geval echt iets voor hem is!

2 likes

Huh die clifhanger weer. Het gaat zo snel? Chris die komt opeens overstuur terug en roept naar Casper? En wie zouden het bed gedeeld hebben? Lijkt op Rick en Jakop? Zou jammer zijn want denk dat Jakop wel een hele goede kans zou maken bij Chris. Ook al kan je dit opzich wel verwachten met allemaal mensen die potentieel op elkaar kunnen vallen (en dan bedoel ik niet van zet 2 mannen die op hetzelfde geslacht vallen bij elkaar en ze vallen sowieso voor elkaar want dat is onzin, maar bij The Bachelor(ette) is dat toch anders natuurlijk. Er is een random gast gekozen als Prince Charming en iedereen valt voor hem, is toch bijzonder natuurlijk.

Ik kan die namen allemaal niet onthouden en vind het ook maar saai hoor :yawning_face:

5 likes

Neeeee wat saaaaai weer

En Marcel wordt met de aflevering irritanter

5 likes

De editors van dit programma zijn gemene teasers :frowning:

1 like

Liep Chris vandaag op het einde nou zo huilend weg omdat hij Casper naar huis had gestuurd?

4 likes

Leek wel zo ja!

Pfoe, zou volgende week dan eindelijk de drama beginnen?

Zou Casper toch nog worden teruggeroepen door Chris? Of hebben de editors heel flauw lopen editten?

En wie gaan er volgende keer met elkaar? Rick en …? Jakop zou dat toch niet zijn? Dan gooit ie echt zijn eigen ruiten in, hij lijkt nu erg in de smaak te vallen bij Chris. Misschien blijkt het Casper te zijn hahahhahah.

En Michael zo aandoenlijk, en zo flauw dat hij zijn moment niet helemaal kreeg. En ik vond Jimmy eerst niks, maar na afgelopen aflevering vond ik hem echt sympathiek en zag er tijdens de ceremonie ook goed uit.

Marcel ga please naar huis of zeik niet zo. Een blok ellende die gast. En hoezo iemand uitnodigen op je bed.

En Lesley blijft mijn alltime favoriet. Ik zou meteen voor hem kiezen, maar ik denk dat hij totaal geen match is met Chris.

4 likes

Hahaha ja dat vond ik ook zo ongemakkelijk, ‘ja ik heb mijn bed voor je opgemaakt’, als ik Chris was zou ik daar echt als grapje zo’n blik :smirk::smirk: bij geven :laughing:

5 likes

Ooh ik was er niet op in gegaan, die gast heeft al 100 kansen gehad. Ik was lekker bij Michael gebleven.

Maar Chris gaat wel lekker op die aandacht