Zo dramatisch! “En daar gaat Casper” barst in huilen uit en rent half weg
Oh dat maakt het verhaal anders!
Zo Marcel heeft tijdens de ceremonie ook een flinke zenuwentrek :’) als hij voor Chris staat
Ja heb ik ook. Hij heeft steeds rake observaties. Veel mensenkennis en goede manieren, vind dat echt aantrekkelijk.
Qua uiterlijk zijn Scott en Jakop mn favorieten. Weet niet wat het precies is maar vind Jakops gezicht echt heerlijk. Een echte JA-kop zeg maar.
Marcel is een zeikerd brrr.
Ik snap niet zo goed wat Chris bedoelde met gevoel vs verstand. Hij koos voor zijn gevoel maar het wegsturen van oester Casper lijkt me juist heel verstandig.
Jimmy viel mij ook op tijdens de ceremonie. Die bril staat hem echt goed. Maar vond het nogal schijnheilig dat hij zei dat niemand Michael z’n momentje met Chris gunde en dan zelf ook inbreken om Chris een drankje in te schenken.
Mijn voorspelling is dat sowieso Rick het met een andere deelnemer deed, en dan waarschijnlijk Lars of Michael die toch niet echt een goede kans maken op de winst.
Ik vond die blouse met bretels hem ook echt heeel goed staan
Ik kan er alleen echt niet tegen dat al die gasten hun overhemd tot aan hun navel open hebben 😵💫
Oh jongens ik wil snappen waar het hier over gaat maar ik weet echt al die namen nog niet uit mijn hoofd.
Ik ook vaak niet! Dan zoek ik het even op.
Lars doet me heel erg aan iemand denken, een cabaretier of zoiets, iemand?
Is het al woensdag? Ik wil Jakop weer zien
Mij doet hij erg aan een vriend van m’n vriend denken haha, maar daar heb je niks aan
Ik heb geen idee, heb ook al gezocht. Zo stom dat dat nergens staat.
Die clifhangers van 2 weken gaan dus echt nergens over Zo saai is het programma tot nu toe
Chris: WAAR IS CASPER???
dramatische muziek playing in the background
Casper: ik wens je het beste
Chris: fijne terugreis
Yes ben zo blij dat Rick eruit is. Wat een vreselijke onsympathieke gast. Volgens mij lult ‘ie alles aan elkaar. Ben ook enorm afgeknapt op Jimmy. Hij laat zich zo ontzettend kennen. Zo typisch ook dat iedereen gelijk zegt: ‘ja ze zien mij als concurentie dus ja’
Verder vertrouw ik Jakob ook voor geen meter. En geloof best dat ‘ie seks heeft gehad met Casper. Voor Marcel heb ik nog steeds geen woorden, bang dat ‘ie nog lang te zien is.
Vind eigenlijk alleen Scott, Lesley en Lars leuk. Alleen Lars zie je zo weinig? Vandaag voor ‘t eerst z’n stem gehoord. Hopelijk volgende week meer
Ik cringe zo hard van Marcel, waarom vindt Chris hem leuk
Ik moet nog kijken. Maar is dit het serieus? WÁT een anti-climax zeg
Bij dat afscheid van Casper zag je echt heel duidelijk een oortje zitten bij Chris. Denk dat hij echt woord voor woord te horen krijgt wat hij moet zeggen tijdens die ceremonies.