Ja, soms hoor ik gewoon weer Marvin praten. Lijkt alsof ze soms precies dezelfde tekst hadden haha
Ik ben echt te naief voor dit soort dingen hahah. Zou hij het dan niet zelf bedenken? Mag toch hopen dat hij wel zelf kiest wie weg moet?
Ik weet niet welk nummer maar bij mij staat de aflevering er wel al op. Was al aan t kijken in ieder geval
Ja ik eigenlijk ook, maar het verklaart wel waarom het zo onnatuurlijk klinkt. Denk dat hij wel zelf kiest maar misschien dat ze soms zo’n spraakmakend persoon er langer inhouden voor de show
Het leek me al onwaarschijnlijk dat hij al zn test uit zn hoofd weet per persoon. Zo specifiek en gedetailleerd. Best veel als je dat allemaal moet instuderen en onthouden
Maar hebben Jakop en Casper nou seks gehad of niet? Als het waar is komt Jakop er mooi onderuit door dat gezever wie de roddel begon
Vandaar misschien dat hij continue kijkt alsof hij alles heel vermakelijk vindt. Bijv na de date met Marcel. Ik zag totaal geen jaloezie en dat vind ik toch een teken. Ik vind hem nog steeds super aantrekkelijk maar geloof hem ook niet echt meer.
Verder was het echt een grote Jimmy-show. Ook beetje op afgeknapt.
Nu team Scott, mooi van buiten én binnen
Ik voel dus echt helemaal niks voor Scott. Vind het maar een engnek, echt zo’n Ken (van Barbie). Ben dan toch voor Jakop denk ik. Of Lars idd. Michael vind ik ook een schatje, maar voel geen chemie tussen hem en Chris.
Waaaar slaat deze speurtocht op heb het gevoel dat ik zigzag zit te kijken
Hahaha ja echt.
Vind dat met die boekjes ook wel een beetje apart, alsof ze geen juicy verhalen meer hadden en de boel een beetje willen opstoken.
Ben ook wel echt klaar met die Jimmy, vreselijk zeg.
Wat een sneu verhaal zeg van Michael
Haha ok ik had het dus wel goed verstaan. Zo dramatisch
Sorry voor de dubbelpost maar bij mij stond er net ‘en daar gaat Casper’ (heb de ondertiteling aangezet want wil chips eten)
Oh gek. ik hoor iig wel ‘waar is Casper’ en dat lijkt me in deze context ook wel het meest logisch
Wel heel dramatisch ja
Kijk!
(Ok niet daar gaat maar ‘dat was Casper’ als in, daar gaat ie!)
Nouja al met al sloeg het nergens op en was het een clifhanger van niks.
Ach die Michael wat een verdrietig verhaal.
En zie je, voor de mensen hier die vaak zeggen ‘waarom praat hij/zij steeds Engels tussendoor, zo aanstellerig’ nee dat is hoe mensen van o.a. Aruba praten, hij deed dat ook.
En jeetje mooie antwoorden hoor op de vraag wat zoek jij in een relatie “dat je elkaar stimuleert om elkaars doelen en dromen te realiseren”
Als mij die vraag gesteld werd zou ik het lastig krijgen, haha. Heb geen dromen of doelen, ben happy en tevreden en zoek iemand om mee te lachen en lekker mee te eten en naar muziek te luisteren
Hahaha same. “Ik zoek iemand die ambitieus is.” Okeee dat ben ik niet.
Nou dat vind ik ook zo’n rare uitspraak van de laatste tijd ofzo. Soms heb je ook iemand nodig die je even afremt. Of waarmee je lekker t hele weekend mee op de bank kan hangen. T is geen lifecoach ofzo die je zoekt toch.
Ook niet echt romantisch, klinkt als een hele zakelijke of formele relatie ofzo vind ik.
Haha niemand hoeft mij af te remmen 🥲
Maar ik snap je punt!