Ik heb precies hetzelfde!! Kan m’n vinger er niet op leggen en her frustreert me haha.
Ik vind Jimmy ook op Beau van erven dorens lijken
Hij doet mij altijd denken aan die man van shownieuws, Bart Ettekoven ofzoiets maar dan met blond haar
Haha ik zie nu via Fawry dat Julia nu toch samen is met de/een vorige bachelor Robbert Jonkheer. Waar ze dus al mee aan t daten was voordat ze aan t programma mee deed
Linkje:
Ja lekker oranje
WHOOOOOT nieuwe aflevering!
Oooh jammer Lars
En kan iemand Marcel naar huis sturen aub?
Edit: Je ziet nu al heel duidelijk dat het straks waarschijnlijk tussen Jakob, Scott en Marcel gaat. En ik denk dat Jakob uiteindelijk met 'm mee naar huis gaat en Scott als tweede eindigt. Vind het zoooo saai.
Wat is die Jakob toch een mooie man. Daar kun je uren naar kijken. Die glimlach! Ik hoop dat Chris uiteindelijk voor hem kiest. Marcel is zo onzeker en hij gedraagt zich ook echt als een jaloerse puber.
Had eerder verwacht dat Jimmy er uit zou gaan ipv Lars. Het is verder niet heel spetterend nee…het blijft me stoten hoe Chris alles als een verhaaltje opdreunt.
Volgende week wordt drama denk ik. Snap dat sommige mannen niet zitten te wachten op een open relatie (zou zelf daar ook voor bedanken). Ik denk echt dat Jakop er vandoor gaat met de winst maar vind hem ergens niet echt oprecht. Het is een aanname maar vind hem niet heel trouw overkomen. Maar als Chris openstaat voor een open relatie maakt dat natuurlijk niet uit.
Echt? Ik vind jakop juist best een standaard en saai uiterlijk hebben. Weinig uitstraling ofzo.
En Marcel is inderdaad chronisch onzeker. Zo zonde
Wat ik niet zo goed begreep aan ‘t voorstukje: als ik het goed snap wil Jakop graag een open relatie en zegt Chris dat hij daar voor open staat. Maar waarom is de rest dan zo van slag? Dat ie open staat voor een open relatie met Jakop betekent toch niet dat Chris gelijk al zijn relaties als open relatie zou willen
Ik dacht zelf dat Chris daar mee kwam maar kan het verkeerd hebben gezien. We hebben andere keren ook gezien dat het in het voorstukje erger/anders lijkt dan dat het uiteindelijk in de uitzending is. Je ziet iemand (zag niet wie) ook overstuur zijn maar wie weet is dat gewoon ergens anders om? Geen idee haha
Ik vind trouwens dat ze teveel weggeven in die voorstukjes. Ook met afgelopen aflevering. Het hoogtepunt (de zoen) was al weggegeven vorige week
Ja anders is het zo saai dat al helemaal niemand meer blijft kijken
Nee volgens mij zegt Jakop juist dat hij niet voor iemand die een open relatie wil gekomen is.
@Joejoee echt zo met jou eens. Ik ben een beetje verliefd geloof ik die ogen ook en hoe hij ze neerslaat uit verlegenheid
Moest echt lachen om Jimmy die zei ‘Ja ik denk dat we nog geen date hebben gehad omdat Chris bang is dat hij meteen zo verliefd op me wordt dat de rest geen kans meer maakt’. Ik dacht dat hij een grapje maakte maar hij zei het zo bloedserieus dat ik toch twijfel
Haha ja hij heeft een bord voor z’n kop. Hij denkt ook dat anderen jaloers op hem zijn
Ja die man is echt zelfverzekerd hier in joh!
M’n cringe-spier wordt wel elke keer flink getriggerd als Chris ‘Jij krijgt van mij een speld’ zegt.