The Bachelorette / Prince Charming

Ja denk idd een combi van die 2. Zelf snap ik het ook wel haha maar lullig voor de anderen.

Ja bij Marvin en Ferdi (en Marnix) zag je echt de chemie van het beeldscherm afspatten, heb dat bij deze mannen helemaal niet. Ja beetje zoenen enzo maar verder niks bijzonders. Denk niet dat Chris met een van de drie nog een relatie heeft. Vind 't maar een matig seizoen :stuck_out_tongue:

Ja dit vraag ik mij ook af, bij Tony bijvoorbeeld was die date met oriana? (Weet niet meer precies hoe ze heet) veel romantischer dacht ik dan bij Julia.

Ik vind Jakop zo’n uitgestreken gezicht hebben, kon niet echt goed op het woord komen. Een soort van schijnheilige kop :joy: daar krijg ik sowieso snel de kriebels van, en dan juist niet op een positieve manier.

En marcel lijkt me een hele lieve maar ook een hele complexe man. Die heeft echt een zelfverzekerde stabiele en rustige man nodig. Vond het eigenlijk de laatste afleveringen soms een beetje zielig, en dan niet in de zin van haha wat een sneue gast! Maar echt een beetje zielig, zijn nervositeit neemt best vaak de overhand. En sooowieso geen match voor chris. Chris sprak alleen vaak uit dat hij het zo’n knappe en mooie man vond maar daar liep het gewoon niet.

Oja en wie ik het meest apart /raar vond was die Casper, ik vond hem zelfs een beetje eng?! Heel ongemakkelijk ook en toch heel zelfverzekerd proberen over te komen. Ook veel kandidaten hadden al iets zovan eh huh Casper is wel heel gereserveerd.

4 likes

Wat een criiiiinge ik heb hardop kotsgeluiden gemaakt

Edit: hahahahahahaha krijgt hij ook een pot met zand :rofl::rofl::rofl::rofl:

4 likes

Ik baal wel dat Marcel eruit is, vond hem inderdaad wel super onzeker maar toch beter passen dan Scott denk ik. Snap ook niet wat iedereen in Scott ziet. En ik cringe nog steeds zo hard als ik aan dat moment denk dat hij zand uit Australië gaf aan Chris als cadeau, hahaha. Echt why???

7 likes

Haha wtf? Ik kijk nu de viewing party van vorige week (wist niet eens dat dit bestond, misschien hebben jullie het allemaal al lang gezien), maar daar worden geintjes gemaakt over Jimmy en Lesley als match en beiden sluiten het niet uit :exploding_head:zou echt super onverwacht zijn maar wel heel leuk haha

1 like

Ja vreemde combi wel. Ik vond het wel goed dat hij zo geconfronteerd werd met wat hij had gezegd over die open relatie.

1 like

Ik heb ook wel met Marcel te doen en ik begrijp zijn gedachten nu (hij maakt een fout, hij gaat zich nog bedenken) zo goed. Hij had een heel fijn gevoel aan die date overgehouden en daarin ook de wederzijdsheid gevoeld, die er vast ook wel was van Chris z’n kant. En dan word je toch naar huis gestuurd. Dan kun je toch niet rijmen op zo’n moment? Hij zei ook dat ie het gevoel had dat het niet klopte :hushed:

Ik heb zelf eens iets dergelijks meegemaakt. Het heeft mij toen naast veel pijn ook zo ontzettend lang gekost om mijn gevoel te ontrafelen en te snappen hoe het toch kon dat de schijnbare wederzijdse gevoelens grotendeels luchtkastelen in m’n hoofd en hart waren geweest.
/projectie uit :zipper_mouth_face:

Edit: niet per se als reply op jou bedoeld @Pininhetweb

4 likes

O jaa herken het zelf ook hoor. Zat me hierdoor ook af te vragen of ik alles in het verleden wel goed ingeschat heb :grimacing:zal wel normaal zijn dat bij verliefdheid/daten de wens de vader van de gedachte is.

1 like

Haha ja, vind het ook een gekke match, maar Jimmy zat ook helemaal te huilen toen Lesley naar huis ging. Vond ik ook al zo random, maar blijkbaar konden ze goed met elkaar opschieten.

Ik vind dit seizoen overigens niet per se minder dan seizoen 1. Heb wel afl 1 t/m 5 achter elkaar gekeken, dus misschien was het daardoor minder saai :stuck_out_tongue: Vind het wel leuk dat er nu wat meer afleveringen zijn. Ben ook heel benieuwd naar de finale.

Chris zoent er wel lekker op los! Dat deed Marvin vorig seizoen juist niet (in mijn herinnering).

Maakt de afleveringen in die zin wel spannender, zat gisteren echt compleet blanco de ceremonie te kijken want hij had tijdens die dates interesse en affectie richting alledrie.

Vond 't wel grappig dat ie met Jakop recht voor een of andere kathedraal uitgebreid stond te zoenen. Hele random plek en kon me best voorstellen da toeristen op dat momenten dachten uuuuh oke .

4 likes

Ik blijf maar kijken elke week maar ik vind het echt ontzettend saai eigenlijk. De vorige met Marvin vond ik dan nog iets leuker. Ik kijk t altijd met mijn beste vriend, die kent ook wat mensen die meedoen haha dus dat is wel leuk maar ik hoop hij een vervolg op misschien een iets flamboyantere prins ofzo.

2 likes

Hahaha ja dat laatste. Dat zou ik als dronken puber wel doen maar echt no way jose dat ik op klaarlichte dag op een terras ga lopen tongen.

1 like

Er ging hier toch rond dat Marcel een relatie heeft met Julien? Marcel heeft in de viewing party blijkbaar gezegd dat hij een relatie heeft en dat we degene kennen. Bij de reunie komen we erachter wie het is. Denk dus wel Julien. Super leuk!

3 likes

Dat zou zo grappig zijn! Toen zij elkaar ontmoetten in afl. 1 leek er al vibes in de lucht te hangen tussen die twee! Sowieso Julien die Marcel toen wel leek te zien zitten.

1 like

Aww dat is wel leuk

1 like

Ahh Marcel :pleading_face: Hopelijk is ie nu met een leuke man!! Julien zou leuk zijn idd

1 like

Ja ik vind het ook echt megasaai

1 like

Ben ik de enige die Marcel een hele nare vibe vond hebben? Zie niks leuks aan hem.

8 likes

Nee ik snap je wel, kreeg er ook de kriebels van… net als die Casper brr.
Je zag met Marcel ook de connectie niet, en dan toch nog iets zeggen van ik wil graag intimiteit oid… leuk dat jij dat wilt maar zo werkt het toch niet😅 moet wel een klik zijn en dan komt de intimiteit, dat kun je niet iemand opleggen

3 likes