The Bachelorette / Prince Charming

Zo te zien staat Leslie te huilen de volgende aflevering. Maar de preview geeft vaak een verkeerd beeld vind ik, dus zou best ook te maken kunnen hebben met het videobellen met de fam, ipv dat het suggereert dat het te maken heeft met een “open relatie”

Wat vinden jullie tot nu toe van dit seizoen? Vind het tot nu toe niet echt super bijzonder eigenlijk. Het is al overduidelijk wie favorieten zijn. En door steeds die voorstukjes te tonen, weet je al precies met wie er wel of niet gezoend wordt. In het vorige seizoen was dat veel minder obvious volgens mij. Ze geven nu steeds best grote spoilers weg vind ik

1 like

Ik vind het ook saai. Wil meer spanning en romantiek! Waarom flirt Chris niet met alle mannen en als hij zogenaamd interesse heeft in ze, waarom niet meer zoenen? :stuck_out_tongue: Ik zou het wel weten hoor. Zeker aangezien ál die mannen wel met hem zouden willen zoenen en ze volgens mij nu ook niet voor niets tot hier zijn gekomen. Chris moet toch haast wel iets van aantrekking voelen bij hun allemaal?

1 like

Ik snap die liefde voor Jakop echt totaal niet. Ik vind hem iets onbetrouwbaar in z’n blikken hebben, hij gaat ook helemaal niet zo in op de lieve woorden van Chris. In een sprookje was hij sowieso de bad guy met een achterliggende agenda. Scott vind ik ook maar niks, met die overgeëpileerde wenkbrauwen. Ik gun het Leslie het meest, maar zie van beide kanten geen vonk helaas.

17 likes

Ik vind het ook best saai. Vind Leslie een schatje, maar zie die twee ook niet samen. Marcel is idd erg onzeker, maar heb het gevoel dat hij wel wat meer los komt? Ik was in het begin ook méga ongemakkelijk met m’n vriend en nu het tegenovergestelde. Vind het ook niet heel gek in zo’n concept waarbij je met nog X aantal mannen moet strijden voor dezelfde vent. Lijkt mij de horror.

1 like

Ben t ermee eens dat de voorstukjes te veel weggeven. Ergens heb ik zin in de volgende aflevering omdat er drama voorspeld lijkt, maar wss valt het toch tegen… Chris kijkt wel aangeslagen hahah

1 like

Haha ik ging hierom stuk. Ik zie dat echt niet maar volgens mij verschillen wij altijd enorm van mening (ik dacht ook ooit met Love Island).
Maar soms draai ik wel bij want hier werd pas gezegd dat Jakop kak was en toen dacht ik neeee…zo zag ik hem helemaal niet. Maar toen ik vandaag hoorde dat zijn beste vriend Floris heet dacht ik oja misschien toch wel… :grin:.

Ben blij dat de linnen wereldreiziger eruit is. Vind mensen die alleen over hun reizen praten doodsaai. Ik zag ook totaal geen klik. Marcel zag het uiteraard wel :joy:. Vond het wel mooi dat Scott dat wel goed inschatte. Grappig hoe zelfverzekerdheid een man kan maken of breken.

4 likes

Hahah de linnen wereldreiziger ja. Vond het een sympathieke man maar hij bleef idd maar over zijn reizen praten :sweat_smile:.

1 like

Ja vind het echt een hele knappe man en komt oprecht over. Grappig hoe de meningen zo kunnen verschillen :rofl:.

Benieuwd naar de open relatie van volgende week, jammer dat ze al zoveel laten zien idd maar anders haken er mensen af verwacht ik.

Ik vind het echt een heerlijk programma, kijk er zo naar uit iedere week :joy: Vond Lars en Chris niet bij elkaar passen, zag ook geen aantrekkingskracht.

2 likes

Ik heb het idee dat Scott veel dingen wel goed ziet/inschat haha. Vind hem ook wel heel leuk, maar twijfel of ik hem bij Chris vind passen…

2 likes

Oef Jimmy dropt die bom… Wat een vieze streek van hem. Verdraait de hele boel :face_vomiting:

Maar de clickbaits blijven elke week tegenvallen. Geemotioneerde Chris was omdat Lesley afscheid ging nemen.

3 likes

Ik vind Jimmy ook echt achterbaks overkomen…

7 likes

Ja hij maakt er echt een heel ander verhaal van… Grappig dat de montage er nog even tussen deed hoe het gesprek wél precies was gegaan

9 likes

Haha ja daar moest ik ook om lachen :joy: Vreselijke montage wat betreft de vooruitblikken maar deze was leuk

1 like

Jimmy is zo irritant jemig

5 likes

hahaha Jimmy die loopt te spioneren bij Scott en Chris, moest echt lachen om dat shot :joy:

7 likes

Hahaha Jimmy is echt een grap. Blij dat 'ie weg is hoor. Vond 'm nog irritanter dan Marcel deze aflevering.

Hij doet alsof 'ie super zelfverzekerd is maar volgens mij issie gewoon hartstikke onzeker en gaat 'ie daarom dingen verdraaien. Of hij heeft gewoon echt een enorm bord voor z’n kop, kan ook.

Wel benieuwd waarom ze volgende week allemaal zo intens moeten huilen

4 likes

Maar Chris heeft toch niet duidelijk gezegd dat hij een open relatie wil? Iig ik vond het niet zo duidelijk wat hij precies wil. Een monogame relatie maar dan wel met zoenen met anderen als de situatie daar is? Vond het onduidelijk.

Dat is toch ‘t hele ding? Jimmy maakt ‘t veel groter dan ‘t eigenlijk is

Waarschijnlijk om nog voor wat reuring te zorgen voor ‘ie naar huis moest

1 like

Wat bedoel je dat is het hele ding? Jimmy maakte het idd groter dan het is en plakt er de label open relatie op maar ik zou zelf ook wel vraagtekens boven mn hoofd krijgen als iemand zegt ja zoenen met een ander is prima in een relatie.

1 like