The Bachelorette / Prince Charming

Ja, vond ik ook. Ik had het idee dat hij dit tot nu toe redelijk met zijn “onzekerheid” kon verbloemen. Maar toen hij zei van dat Chris een verkeerde keuze had gemaakt etc toen had ik het idee dat die onzekerheid al die tijd een act is geweest en dat dit de echte Marcel was die naar boven kwam.

1 like

Voor degenen die ook niet meer weten wie (koning) Julien is:

Foto

8 likes

Hoe kan ik hem nou zijn vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb net de aflevering gezien en de preview van de reünie aflevering, blijkbaar is er veel juice :astonished:. Ik ben heeeeel benieuwd naar de aflevering van volgende week. Zou er dan toch iets gebeurd zijn tussen Jakob/Casper/Scott in de villa?

4 likes

Na de vooruitblikken van dit seizoen geloof ik totaal niet meer dat er écht veel juice is :sweat_smile:

11 likes

Hahaha oja, thanks voor de reminder!

Wat de neuk. Die uitslag :flushed:

5 likes

Jeetje tijdens de date met Scott lieten ze zoveel zoenen zien en bij Jakop bijna niks :joy:

3 likes

Ik had na deze aflevering ook echt gedacht dat hij voor Scott zou gaan. Die date zag er zoveel leuker uit! En ook meer connectie tussen hun, zo leek het. Ben benieuwd naar volgende week

9 likes

Ik vind het eigenlijk vanaf het begin al duidelijk dat hij voor Jakop zou gaan. Ik denk dat Scott beter bij hem past maargoed… Ik ben overigens nog bij de dates maar was te nieuwsgierig haha. Ben ook wel benieuwd naar de reunie. Vind dat altijd één van de leukste afleveringen.

2 likes

Ja het leek wel of de productie je hiermee op het verkeerde been wilde zetten.

4 likes

Ja ik ben ook heel benieuwd in welke vorm en hoe dat gegaan is

1 like

Ja ben ook heel benieuwd wat het verhaal is. Ennn er is blijkbaar echt veel geflikflooid onderling, tijdens of na de opnames :joy:

3 likes

Het valt me op dat de bachelor(ette) meestal kiest voor iemand die mysterieus of in ieder geval niet hotel de botel is. Het is toch interessanter om te jagen als er zich zovelen voor je voeten werpen, vermoed ik.

4 likes

Ik had het gevoel dat Chris helemaal gek is van Jakop, helemaal verliefd, en dat Jakop dat “mysterieuze” erin houdt maar het voelt zo tegen gehouden zoals die doet. Alsof hij Chris niet zo leuk vind als andersom.

Ik zag na de eerste of tweede date al wel aankomen dat jakop het zou worden. De regisseur heeft goed z’n best gedaan om nog wat verwarring te zaaien haha. Oke en Chris heeft z’n kans ook nog wel even gegrepen.

Ik vond het op de beelden van volgende week er nog wel uit zien alsof ze samen zijn (hoe ze naast elkaar zaten en qua lichaamstaal).
En of het nou zo’n issue zou zijn als er onderling wat gezoend is weet ik ook niet. Chris heeft ook flink getongd natuurlijk. Maar ben benieuwd wat er nog komt!

5 likes

What the fuck doet Carlo Boszhard daar nou weer

En Chris en Jacob kijken echt nog wel verliefd naar elkaar in het voorstukje van de reünie. Geen idee waarom Jacob moet huilen maar dat stukje waar Chris iets zegt over twee van z’n favoriete mannen die samen naar huis gaan dat lijkt me wel typisch zo’n hypothetische uitspraak ofzo wat dan lekker juicy is gemonteerd.

De reunie is echt waarvoor ik dit programma kijk pffff :sweat_smile:

5 likes

Dat is wel anders dan onderling, lijkt me? Hij moet kiezen, dan wil je toch weten toch ook weten of het op die manier ook klikt en fijn voelt.

1 like

Vond z’n date met Scott echt wel intiem ook, zeker in dat hotel. Moet toch kut voor Scott zijn geweest

5 likes

Ik vond dat Chris echt tijdens die ballonvaart zo naar achter leunde alsof Scott te dichtbij kwam met praten.

6 likes