The Bachelorette / Prince Charming

Nou het ding is dat 'ie een bom dropt bij de andere mannen met dat Chris een open relatie wil, terwijl daar niets van waar is. Daarom is Jimmy zo achterbaks en onsympathiek

Het is gewoon bespreekbaar. Niet dat 'ie bij een feest gelijk met een andere guy gaat zoenen ofzo zonder dat 'ie dat eerst met z’n partner heeft besproken.

2 likes

Waarschijnlijk een telefoontje van beste vriend die ze een week niet hebben gesproken

5 likes

Vraag me af hoeveel afleveringen er nog komen

Wauw Jimmy is echt zwaar de boel aan het verdraaien. ‘Ik heb nog nooit een open relatie gehad en zal niet vanaf het begin een open relatie willen, dat gaat er bij mij net zo goed niet in’ naar ‘hij wil een open relatie’ HUH?

Jimmy: geen complimentjes willen over zijn uiterlijk, hij weet immers al dat hij knap is.
Ook Jimmy: zich zwaaaar beledigd voelen nadat iemand de fysieke aantrekkingskracht niet voelt.
Om te janken die man.

19 likes

Ja die gast is echt heel theatraal. Kwam hij ook niet met die roddel dat er seks was geweest tussen die ene met die baard en (?) Weet de naam niet meer. Dat leek hij wel compleet verzonnen te hebben?
Kreeg ook het gevoel dat niemand er rouwig om was dat hij weg ging. Dat was bij andere kandidaten veel meer te merken.

2 likes

Wie denk jij dat wint?

• Scott
  • Marcel
  • Jakop

0 stemmers

Ik heb het gevoel dat Chris meer into Jakop is dan andersom.

3 likes

Ja ik hoop ook Scott, maar volgens mij geilt Chris zo hard op Jakop dat dat de overhand neemt. :sweat_smile: En Marcel vind ie volgens mij ook heel aantrekkelijk maar ik vind ze voor geen meter bij elkaar passen.

4 likes

Maar Marvin ging ook eerst voor iemand anders die er op het plaatje net iets mooier uit ziet dan Ferdi. Het lijkt me voor Ferdi toen ook best moeilijk om dan iemand nog een kans te geven. Ik zou denken ok doei graag of niet. Wel heel leuk dat ze gaan trouwen en dit dus een succes is geweest.

1 like

Ik vind het ook zo jammer dat we de prince niet echt leren kennen. Al die gasten stellen zichzelf helemaal open, maar ondertussen weet ik echt niks over hoe de prince is

12 likes

Ja Marvin deed dat wel wat meer toch? Sowieso vond ik dat een veel leukere prince.

1 like

Ik heb ook het gevoel dat het net begonnen is ofzo?

1 like

Echt props voor Leslie dat hij voor zichzelf kiest en besluit om weg te gaan. Waarom langer blijven als je weet dat het vanuit jouw kant toch niets gaat worden? Zo te zien had Chris hem er nog wel langer in willen houden maar vond dat niet per se blijken uit dat hij hem dan voor dates koos ofzo

Wel heeel fijn dat Jimi eruit is. Nu Marcel nog :grin:
Denk dat Chris voor Jakop gaat. Maar hoop dat hij uiteindelijk met Scott eindigt. Vind die 2 echt veel beter passen

8 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kreeg het gevoel dat lesley er nog in zat voor diversiteit. Nouja alsnog eindigt hij met 3 mannen waarvan 2 al heel erg qua uiterlijk op elkaar lijken. Vanaf de start had lesley volgens mij heel weinig connectie met Chris en andersom. Ik vond het ook heel verrassend dat hij er zolang in bleef. Het sloeg nergens op, niet 1 keer heb ik gedacht dat hij oprecht interesse had in lesley, en ik denk lesley zelfs ook niet. Hele leuke jongen trouwens, hij lijkt me heel chill.

15 likes

Ja vind hem echt een schatje. Lijkt me een hele lieve jongen!

1 like

Ja dat van diversiteit dacht ik ook steeds.

2 likes

Ik vind deze overgebleven mannen allemaal op hun eigen manier heel erg leuk! Door al dat gezoen ben ik zo benieuwd wie hij straks gaat kiezen, ik heb echt geen idee.

Vind inderdaad dat we weinig zien van Chris zelf, best wel jammer. Hoop dat het door de montage komt en dat de mannen wel beter weten voor wie ze aan het strijden zijn.

Het lijkt me ook heel leuk als er andere koppels ontstaan, was dat het vorige seizoen eigenlijk zo?

1 like

Op een roddelinsta heeft gestaan dat 2 stiekem een relatie hebben (zal niet zeggen wie ivm spoilers)
En dat Lars en Roy samen op vakantie zijn geweest en dat ze een korte relatie hebben gehad.

Edit: Oh, ik lees nu even terug via de highlights en lees dat Lesley en Jimmy ook even gedate hebben.

2 likes

Wil je het in een spoiler zetten? Ben benieuwd

3 likes
Spoiler

Julien (die kan ik me niet eens herinneren) en Marcel.

6 likes